Strona 2 z 3
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 10:52
autor: flapjck1
napisal wyraznie - miejsce z tylu!
ja mam 186 i zeby wygodnie siedziec odsuwam fotel na maxa do tylu, za mna nie usiadzie nikt
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 10:59
autor: jrock7
ja tez napisalem o miejscu z tylu - oczywiscie bez odsuwania przedniego fotela na maxa... Anyway, MINI to nie jest samochod na 4 osoby...
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 11:13
autor: Bankowy
A co za różnica
911 też nie jest na 4 osoby i ma to jakieś znaczenie?
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 12:23
autor: ojciec
Bankowy pisze:Hmm... Impreza N14 wygląda jeszcze gorzej niż Matiz......
N12 za to, to bardzo udany model
Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
Dlatego wybór jest dość prosty = IS-F
Oczywiście, że N12 - tylko i wyłącznie
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 14:45
autor: Harnaś
Ja wybierałem między Abarthem 500 Essesse, a MINI JCW. Oboma jeździłem, porównywałem i wg mnie jedynym plusem Abartha jest znaaacznie niższa cena. 500 jeździ gorzej, jest w nim klaustrofobicznie ciasno, nie podoba mi się wnętrze (za dużo w nim z Pandy), inna jakość materiałów, słabszy silnik. Mimo wszytsko to tylko Fiat ze skorpionem na masce i 160KM.
Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.
ojciec pisze:Ale co tam, następna i tak będzie Impreza STI
Swój gość.
Tylko szukając uważaj i strzeż się USSpec, bo to naprawdę kupa, jakich mało. Celuj tylko i wyłącznie w EU.
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 21:47
autor: TomSky
Harnaś pisze:Ja wybierałem między Abarthem 500 Essesse, a MINI JCW. Oboma jeździłem, porównywałem i wg mnie jedynym plusem Abartha jest znaaacznie niższa cena. 500 jeździ gorzej, jest w nim klaustrofobicznie ciasno, nie podoba mi się wnętrze (za dużo w nim z Pandy), inna jakość materiałów, słabszy silnik. Mimo wszytsko to tylko Fiat ze skorpionem na masce i 160KM.
Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.
ojciec pisze:Ale co tam, następna i tak będzie Impreza STI
Swój gość.
Tylko szukając uważaj i strzeż się USSpec, bo to naprawdę kupa, jakich mało. Celuj tylko i wyłącznie w EU.
jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:
http://soloch.auto.com.pl/index.php?wd= ... 01&all=189
mniam...
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 22:03
autor: Bankowy
Harnaś pisze:Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.
No właśnie nie tylko w GB. Nie wiem skąd (że znowu
) jesteś, ale rozejrzyj się uważnie dookoła
To jest właśnie ta seria "nie mniam". Albo inaczej - "bardzo drogie i (drogo) usterkowe mniam"
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 22:35
autor: Harnaś
Bankowy pisze:To jest właśnie ta seria "nie mniam". Albo inaczej - "bardzo drogie i (drogo) usterkowe mniam"
Niiieeee, w tę generację można się pchać śmiało. One ciągle mają EJ20 (2.0litrowe jednostki). Dopiero nowsze (2005-2008) mają EJ25 (2.5 litrowe), które lubią wydmuchać uszczelkę spod głowicy, a koszt naprawy po zakończeniu gwarancji to około 30.000zł. Kupując MY06-08 trzeba natychamist zakuć blok i wymienić tłoki (seryjne mają mało wytrzymałe pierścienie) na kute. Po takich modyfikacjach można podciągnąć do 320KM i 480Nm i jest bezawaryjna bajka.
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 22:52
autor: Bankowy
Hmm... To może wiesz coś więcej Harnaś.
To co napisałem wynika z przykrych doświadczeń dwóch kumpli - jednemu rozleciał się silnik (wypaliło dwa tłoki = 18tys. remont), a drugiemu posypała się skrzynia (a że to był STi, to koszty też były kosmiczne).
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 05 sie 2009, 23:07
autor: flapjck1
tloki zwykle leca jak poleci turbina
turbina rzadko sama z siebei pada
a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 06 sie 2009, 23:16
autor: TomSky
mniam - bardziej chodziło o wyglad... az tak nie siedze technicznie w silnikach ale wg ten model to taki najbardziej "subarwy" - chciaż mnie sie podają wszystkie subaru...
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 06 sie 2009, 23:26
autor: Bankowy
flapjck1 pisze:tloki zwykle leca jak poleci turbina
turbina rzadko sama z siebei pada
a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
Co ciekawe - turbinie nic nie było, bo problem z silnikiem nie wyskoczył z powodu "upalania"
Co do skrzyni - też nie w wyniku katowania. Sam miałem niemiłe doświadczenie z Imprezą GT, podczas wyprzedzania, przy prędkości 70-80km/h, zmieliło dwójkę. I to pomimo wcześniejszego delikatnego (niemal zawsze) obchodzenia się z samochodem.
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 07 sie 2009, 00:45
autor: dawid
ojciec pisze:Choć za te 70 tys bym kupił...
EVO IX
a z tych dwóch, wiadomo - MINI..
co do gabarytów - mam 186cm wzrostu i w MINI jeżdżę komfortowo
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 07 sie 2009, 16:17
autor: Marcin.
flapjck1 pisze:a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
W zwykłym WRX lub GT mozliwe. W STi nie ma prawa, sprawdzone. 6MT jest naprawde pancerna.
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
: 07 sie 2009, 16:20
autor: Marcin.
Oczywiście wiesz, że to nie jjest STi.
Do tego us spec.
A wracając do głównego tematu, to test trochę z czapy. Proponuję poczekać na MiTo GTA i wtedy zrobić porównanie.