Próbowałem już różne ułożenie, ale ilości zagięć nie ominę. Może jak wywalę tą mosiężną tulejkę to będzie lepiej.

Moderator: flapjck1
tulejki mam zamontowane, bo jak chcesz linkę w gniazdach umieścić ??Chris11 pisze:To muszę kombinować, tylko że już nie mam pomysłu.
Próbowałem już różne ułożenie, ale ilości zagięć nie ominę. Może jak wywalę tą mosiężną tulejkę to będzie lepiej.
przypaliła się trochu od ssania oczywiściehumin pisze:a rzeczywiście
no to od ssania się przypala
Zobacz czy linka się nie rozwarstwiła na końcu pancerza ale prawdopodobnie blokuje się w ścianie grodziowej(pod pedałami).Chris11 pisze:Wiem jak to wygląda, obadałem już dokładnie tą linke i miejsca jej usytuowania, ale szukam jakiegoś rozwiązania!
Chciałbym, żeby moja piękna połowa też przejechała się Mini, ale wiem, że przy tym skoku pedału gazu to jak depnie, to obroty podejdą pod 8. tysięcy.
se7ven pisze:Co to masz za silnik, że kręci się 8 000obr
woow, moja się tak nie kręci, no ale moja ledwo się toczyicemac pisze:se7ven pisze:Co to masz za silnik, że kręci się 8 000obr
pytanie nie do mnie, ale u mnie litrówka kręci się na 8k - sprawdzone
se7ven pisze:Jak masz popsuty obrotomierz i gazujesz na postoju
No to masz łagodne zagięcie i jak sobie zgiąłem ręką jeden łuk to też mi fajnie chodziło, ale niestety u mnie w HS4 linka wchodzi w pionie, czyli pierwsze dosyć ostre zagięcie to na grodzi i później dużym łukiem do gaźnika.icemac pisze:dwa łuki patrząc od karoserii w stronę gaźnika - linka od hs4