Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Moderator: flapjck1
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
terminarz
terminarz apmc, bardzo prawdopodobny, ale bez konkretnych dat, może wygladać tak:
kwiecień - dla wszystkich chętnych rozgrzewka w poznaniu w ramach youngtimer party
maj - to tradycyjnie zlot majowy i do tego imm więc bez pucharu
czerwiec - radom
lipiec - poznań (youngtimer party)
sierpień - kielce lub biłgoraj
wrzesień - biłgoraj lub kielce
październik - dla niewyżytych ostatni youngtimer party w poznaniu
kwiecień - dla wszystkich chętnych rozgrzewka w poznaniu w ramach youngtimer party
maj - to tradycyjnie zlot majowy i do tego imm więc bez pucharu
czerwiec - radom
lipiec - poznań (youngtimer party)
sierpień - kielce lub biłgoraj
wrzesień - biłgoraj lub kielce
październik - dla niewyżytych ostatni youngtimer party w poznaniu
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Radom najprawdopodobniej przerzuciłbym na sierpień tak jak to zazwyczaj było w poprzednich latach a i osobiście z superoesu bym zrezygnował
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
no więc
czerwiec - super oes ?
lipiec - poznan
sierpień - radom
wrzesień - biłgoraj
Michał, mam świadomośc pewnych ograniczeń super oesu, ale jakie mamy wyjście?
1. w ramach classicauto cup raczej się nie zmieścimy poza tym wpisowe jest dość wysokie
2. tor kielce ma swój urok i próby sportowe są szybsze niż na innych torach co daje możliwość wykazać się przy większych prędkościach ... a to trochę co innego niż techniczny kręciołek
generalnie nie upieram się, bo mamy jeszcze trochę czasu na ustalenie imprez
czerwiec - super oes ?
lipiec - poznan
sierpień - radom
wrzesień - biłgoraj
Michał, mam świadomośc pewnych ograniczeń super oesu, ale jakie mamy wyjście?
1. w ramach classicauto cup raczej się nie zmieścimy poza tym wpisowe jest dość wysokie
2. tor kielce ma swój urok i próby sportowe są szybsze niż na innych torach co daje możliwość wykazać się przy większych prędkościach ... a to trochę co innego niż techniczny kręciołek
generalnie nie upieram się, bo mamy jeszcze trochę czasu na ustalenie imprez
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
jak nie lubie super oesu, to jedna eliminacja tam powinna być
choćby z racji początków APMC na tym torze
choćby z racji początków APMC na tym torze
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Jeszcze dla chcących więcej rozgrzewek proponuję Vysokie Myto w Czechach.
O konkretach napiszę
O konkretach napiszę
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
minimaniak pisze:Jeszcze dla chcących więcej rozgrzewek proponuję Vysokie Myto w Czechach.
O konkretach napiszę
No i cała seria Berg Trophy o której chyba tylko Piotr wspomniał kiedyś, ale to już wyscigi górskie... .
Zawodowy Szyderca
- macko
- Swój Człowiek
- Posty: 425
- Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
- Posiadane auto: mini
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Trzeba pomyśleć o wspólnym transporcie dla tych wszystkich mini Monster, może jednak lorę trzeba przerobić na piętrową ;D
macko
macko
maćko
- LUPER
- Zarząd
- Posty: 584
- Rejestracja: 12 sty 2005, 20:52
- Posiadane auto: mini i MINI
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Ja tez jestem za tym że raz Kielce niech zostaną, ale według mnie dla urozmaicenia, bo w tedy każda impreza ma inny charakter.
Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, 15:57 przez LUPER, łącznie zmieniany 1 raz.
Mini Cooper 1,3 93r - czerwony
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
LUPER pisze:Ja tez jestem za tym że raz Kielce niech zostaną, ale według mnie dla urozmaicania, bo w tedy każda impreza ma inny charakter.
tu jeszcze jeden słuszny argument ..
1. kielce preferują zupełnie inny styl jazdy i choćby z tego powodu powinny pozostać,
2. zloty w sielpii mają swój klimat i o też jest ważny element zabawy
3. tor w kielcach jest najładniejszy w polsce i z racji konfiguracji trasy ma w sobie element wyścigów górskich
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Beny pisze:czerwiec - super oes
lipiec - poznan
sierpień - radom
wrzesień - biłgoraj
No i to by było fajne
cały ten APMC ma swój urok...wyścigi->wiadomo,zloty->integracja,mody->tajemnice,czasy->porównania,sprzeczki->co gdzie kto
Jak by nie było bedzie śmiesznie
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
APMC - sezon 2010 - terminarz
Zasadniczo skierowane do PREZESA i Bene'go ale i do wiadomości wszystkich zainteresowanych udziałem.
A gdyby tak spróbować wcześniej zapewnić, poprzez klubowe (MKP) zgłoszenie jednorazowy udział naszego Teamu w czerwcowym OESie. Deklarując z góry ilość zawodników i wpłatę wpisowego może udało by się uzyskać za jednym razem bonus przewidziany dla klasy 1 w regulaminie OES 2010 dla wszystkich miniaków i pewność, że nie będzie problemów z limitem ilości samochodów. Prawdopodobnie będą potrzebne osobiste negocjacje a nie droga mailowa czy inna na odległość.
Warto o ty wcześniej pomyśleć.
Sugestia ta ma oczywiscie sens tylko wtedy gdy większość zaakceptuje eliminację na torze Kielce
A gdyby tak spróbować wcześniej zapewnić, poprzez klubowe (MKP) zgłoszenie jednorazowy udział naszego Teamu w czerwcowym OESie. Deklarując z góry ilość zawodników i wpłatę wpisowego może udało by się uzyskać za jednym razem bonus przewidziany dla klasy 1 w regulaminie OES 2010 dla wszystkich miniaków i pewność, że nie będzie problemów z limitem ilości samochodów. Prawdopodobnie będą potrzebne osobiste negocjacje a nie droga mailowa czy inna na odległość.
Warto o ty wcześniej pomyśleć.
Sugestia ta ma oczywiscie sens tylko wtedy gdy większość zaakceptuje eliminację na torze Kielce
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Sądzę, że należałoby zacząć od wstępnego rozpoznania ile osób jest chętnych nie tylko w kategorii Classic ale również w nowych MINI do udziału w tegorocznej edycji APMC.
Krótko – kto i czym by jechał ( bazę danych należy stworzyć dla ułatwienia zgłoszeń „hurtem” do imprez organizowanych przez Automobilkluby i nie tylko)
Była dyskutowana kwestia symbolicznego wpisowego przed rozpoczęciem sezonu, które to pozwoliłoby na wykonanie naklejek z numerami startowymi na cały przebieg imprezy 2010r (zdecydowana redukcja kosztów – organizatorzy np. SuperOes, YTP prawdopodobnie również mieliby ułatwione zadanie przy zgłoszeniach „hurtem”).
Wykonanie koszulek pucharu, baneru reklamowego na istniejące namioty, torb foliowych itp.
Również każdy uczestnik APMC powinien otrzymać symboliczną statuetkę bez względu na wynik i ilość eliminacji – sądzę, że nie będzie to trudne do wykonania i zrealizowania.
Uczestnicy, którzy zdeklarowali by się po ustalonym terminie bądź w trakcie imprez płaciliby więcej za wpisowe (czyli naklejki, koszulki, gadżety)
Sensownym wydaje się zakup urządzenia do elektronicznego pomiaru czasu – również był ten temat poruszany kilkakrotnie.
Od kilku lat jako grupa jesteśmy doskonale zorganizowani – to było widać w Kielcach i Poznaniu. Dopracujmy szczegóły przed sezonem aby jeszcze lepiej się prezentować.
Na imprezy wyłącznie dla Mini – sensownym byłoby zaproszenie gości z zagranicy! Tym bardziej, że są to imprezy traktowane jako zloty. Kto chce jeździ, kto nie chce ogląda lub robi co innego.
Jest IMM w niemczech być może warto strzelić reklamówkę – to nie są jakieś wielkie odległości.
Terminy imprez, lokalizacje – myślę, że bez problemu to uzgodnimy jak będą konkretne grafiki ( jak na razie jest tylko z SupeOes)
Krótko – kto i czym by jechał ( bazę danych należy stworzyć dla ułatwienia zgłoszeń „hurtem” do imprez organizowanych przez Automobilkluby i nie tylko)
Była dyskutowana kwestia symbolicznego wpisowego przed rozpoczęciem sezonu, które to pozwoliłoby na wykonanie naklejek z numerami startowymi na cały przebieg imprezy 2010r (zdecydowana redukcja kosztów – organizatorzy np. SuperOes, YTP prawdopodobnie również mieliby ułatwione zadanie przy zgłoszeniach „hurtem”).
Wykonanie koszulek pucharu, baneru reklamowego na istniejące namioty, torb foliowych itp.
Również każdy uczestnik APMC powinien otrzymać symboliczną statuetkę bez względu na wynik i ilość eliminacji – sądzę, że nie będzie to trudne do wykonania i zrealizowania.
Uczestnicy, którzy zdeklarowali by się po ustalonym terminie bądź w trakcie imprez płaciliby więcej za wpisowe (czyli naklejki, koszulki, gadżety)
Sensownym wydaje się zakup urządzenia do elektronicznego pomiaru czasu – również był ten temat poruszany kilkakrotnie.
Od kilku lat jako grupa jesteśmy doskonale zorganizowani – to było widać w Kielcach i Poznaniu. Dopracujmy szczegóły przed sezonem aby jeszcze lepiej się prezentować.
Na imprezy wyłącznie dla Mini – sensownym byłoby zaproszenie gości z zagranicy! Tym bardziej, że są to imprezy traktowane jako zloty. Kto chce jeździ, kto nie chce ogląda lub robi co innego.
Jest IMM w niemczech być może warto strzelić reklamówkę – to nie są jakieś wielkie odległości.
Terminy imprez, lokalizacje – myślę, że bez problemu to uzgodnimy jak będą konkretne grafiki ( jak na razie jest tylko z SupeOes)
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
se7ven pisze:...każdy uczestnik APMC powinien otrzymać symboliczną statuetkę bez względu na wynik i ilość eliminacji – sądzę, że nie będzie to trudne do wykonania i zrealizowania.
To bardzo trafne rozwiazanie (moim zdaniem). Już w ubiegłym sezonie forsowałem pomysł, by w finale wręczyć symboliczne małe puchary wszystkim uczestnikom którzy jeździli przynajmniej w trzech eliminacjach i nie otrzymali nagród finałowych czyli wszytkim poza pierwszymi trójkami w klasach. (Puchar uczestnika APMC w sezonie ...) Sądzę, że była by to cenna pamiątka.
Pozostałe pomysły również dobre i do przemyślenia. Bardzo cenne byłoby Twoje zdanie w poruszonych wcześniej kwestiach regulaminowych. Czy inna głowica (7, 8 port, Arden itp) przenosi auto do klasy Max ? Czy słuszny jest jednorazowy 3 pkt bonus dla aut z klatką ? Jeżeli nie to w jaki inny sposób wpłynąć na to by klatki znalazły się w samochodach kierowców jeżdżących dla wyniku a nie tylko dla zabawy.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
marek, chyba kazdy z nas myslacy powazniej o sciganiu mysli tez o klatce
jest to co prawda chyba ostatnia rzecz do wsadzenia ( przynajmniej doputy jezdzimy na imprezach takich jak do tej pory )
to sie zmieni w momencie gdy zaczniemy powazniej myslec o innych imprezach - typu bergtrophy, jakies wyscigi gorskie, wieksze kjs-y kamionki itepe
co do punktowania za klatke, nie wiem, nie mam zdania, osobiscie nie mam parcia na punkty i wyniki i sa mi one obojetne - dla mnie zawsze liczyla sie dobra zabawa
ardenow i innych nie alienowalbym w maxie - to mowie po raz kolejny - zreszta jak na razie max to martwa klasa gdzie 2x pojawil sie piotrek tylko swoja minisuka
jest to co prawda chyba ostatnia rzecz do wsadzenia ( przynajmniej doputy jezdzimy na imprezach takich jak do tej pory )
to sie zmieni w momencie gdy zaczniemy powazniej myslec o innych imprezach - typu bergtrophy, jakies wyscigi gorskie, wieksze kjs-y kamionki itepe
co do punktowania za klatke, nie wiem, nie mam zdania, osobiscie nie mam parcia na punkty i wyniki i sa mi one obojetne - dla mnie zawsze liczyla sie dobra zabawa
ardenow i innych nie alienowalbym w maxie - to mowie po raz kolejny - zreszta jak na razie max to martwa klasa gdzie 2x pojawil sie piotrek tylko swoja minisuka
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Witam
Nawiązując do wypowiedzi Piotra popieram temat ogarnięcia ilości uczestników jak i pomysłu jakiegoś symbolicznego wpisowego o APMC pozwalającego na troszkę fantazji co do luzu finansowego.
Należało by się również rozejrzeć i zastanowić nad tematem sponsorów i co za to zrobić ( koszulki itp.)
Bez konfrontacji naszych oczekiwań czy „zachcianek” z możliwym budżetem będziemy tylko niepotrzebnie rozdrapywać temat. Dobre było by spotkanie osób zainteresowanych, bo na forum chyba się nie uda łatwo wszystkiego ustalić.
Niestety jeżeli chodzi o temat pomiaru czasu to z tego co udało mi się ustalić to dobry sprzęt gwarantujący to co nam jest potrzebne ( mam na myśli jazdę parami , zapisy czasów i między czasów itp. ) to koszt około 30 do 50 tyś zł , reszta to są zabawki lub źle wykonane gadżety.
Więc temat chyba odpada.
Natomiast w kwestii klatki uważam, że należy o tym rozmawiać i namawiać do jej stosowania, ale w żadnym wypadku nie premiować tego punktami. Ze sportowego punktu widzenia nie jest to porządku a powiem więcej moim zdaniem działa odwrotnie. Ja nie zamierzam w tym sezonie montować klatki i jeżeli mam mieć 3 punkty straty do innych to spowoduje to tylko dodatkowe ciśnienie na pedał gazu.
Zdaje sobie sprawę z powagi tematu ale żadne punkty tu nie będą przekonywać. Każdy sam musi do tego dojrzeć.
Klatka jest bardzo ale to bardzo upierdliwą sprawą podczas normalnej eksploatacji auta i tylko ludzie budujący Mini tylko do APMC będą mieli pełne przekonanie aby ją zainstalować. ( zastanawiam się tylko jak do tego będzie pasowało słowo AMATORSKI ).
Pozdrawiam
Nawiązując do wypowiedzi Piotra popieram temat ogarnięcia ilości uczestników jak i pomysłu jakiegoś symbolicznego wpisowego o APMC pozwalającego na troszkę fantazji co do luzu finansowego.
Należało by się również rozejrzeć i zastanowić nad tematem sponsorów i co za to zrobić ( koszulki itp.)
Bez konfrontacji naszych oczekiwań czy „zachcianek” z możliwym budżetem będziemy tylko niepotrzebnie rozdrapywać temat. Dobre było by spotkanie osób zainteresowanych, bo na forum chyba się nie uda łatwo wszystkiego ustalić.
Niestety jeżeli chodzi o temat pomiaru czasu to z tego co udało mi się ustalić to dobry sprzęt gwarantujący to co nam jest potrzebne ( mam na myśli jazdę parami , zapisy czasów i między czasów itp. ) to koszt około 30 do 50 tyś zł , reszta to są zabawki lub źle wykonane gadżety.
Więc temat chyba odpada.
Natomiast w kwestii klatki uważam, że należy o tym rozmawiać i namawiać do jej stosowania, ale w żadnym wypadku nie premiować tego punktami. Ze sportowego punktu widzenia nie jest to porządku a powiem więcej moim zdaniem działa odwrotnie. Ja nie zamierzam w tym sezonie montować klatki i jeżeli mam mieć 3 punkty straty do innych to spowoduje to tylko dodatkowe ciśnienie na pedał gazu.
Zdaje sobie sprawę z powagi tematu ale żadne punkty tu nie będą przekonywać. Każdy sam musi do tego dojrzeć.
Klatka jest bardzo ale to bardzo upierdliwą sprawą podczas normalnej eksploatacji auta i tylko ludzie budujący Mini tylko do APMC będą mieli pełne przekonanie aby ją zainstalować. ( zastanawiam się tylko jak do tego będzie pasowało słowo AMATORSKI ).
Pozdrawiam