se7ven pisze:mogę się jedynie domyślić, że służyły do pomiarów w obróbce głowicy
Może i tak. A może do ustalenia pozycji kolektora na kołkach. Kanały ssące raczej już niedostosowane do pierścieni prowadzących. Natomiast z przyjemnością oglądam dwie sprawy : przebudowę belki pod siedzeniami która potwierdza przydatność moich w tym zakresie pomysłów i działań dokonanych już w kilku co najmniej samochodach i fakt zastosowania klawiatury "prasowanej", która jednak swoje zalety ma Przy "ogromnych" zaworach i dobrym wałku może dać to lepszy efekt niż klawiatura na 1,5 "piłująca" krzywki w przyspieszonym tempie.
Trochę elementów zostało zamontowanych - czyli "rzeźby cd.
Zawieszenie przód z wmontowanym zespołem napędowym. Sterowanie pompy hamulcowej pompą sprzęgłową (rolki pokażą co ten pomysł jest wart). Korektor hamulców tylnej osi z Fiata Seicento.
Załączniki
Tylna belka "Home Made". 9pkt. mocowania do karoserii. Oryginalna mocowana jest w 4pkt.
Nie jest potrzebna bo to jest seryjny korektor, tył ma śladową siłę hamowania więc deptać można w każdym zakręcie bez obawy kręcenia bąków (co miało miejsce w sezonie 2008)
Trochę rzeczy przybyło, deska rozdzielcza pod zegary pojechała na CNC.
Od jutra kolej na instalację elektryczną aby przed świętami odpalić silnik.
Poniżej głowica od góry. Zawory 38/31
nie no jak dla mnie autko zrobione w pełni profesjonalnie i na cacy ale jakoś na razie mam mieszane uczucia widząc zwykły błekit (kobiety pewnie powiedzą ze to jakiś inny kolor,a Tomek poda jego numer ) i te srebrne metaliczne wstawki szczególnie na nadkolach, ale to kwestia gustu. Podsufitka za to super!!