Strona 2 z 2

Re: Ranking angielskich bubli

: 27 mar 2010, 21:49
autor: monsterk
A tak wygląda łożysko
To co się złuszczyło z łożyska wbiło się w ścianki tłoka i załatwiło gładz cylindra
Zazwyczaj kulki nie siadają a tu takie kwiatki

Re: Ranking angielskich bubli

: 27 mar 2010, 22:13
autor: monsterk
A teraz powrót do zacisków, odkopałem zdjęcia, i możecie podziwiać, szczelina nad tarczą po rozgrzaniu tarczy znika, co widać na kolejnym zdjęciu gdy koło po zahamowaniu zaczynało się blokować. Kolejny bład produkcyjny to brak wystającego elementu zacisku nad mocowaniem klocka, naddatek materiału potrzebny jest do ograniczenia ruchu blaszki mocującej klocek

Re: Ranking angielskich bubli

: 28 mar 2010, 13:34
autor: humin
monsterk pisze:Ropzkręcam nadal ten sam silnik i skrzynie biegów i własnym oczom nie wierze :shock:
co tam widze.
Ręce do góry kto wkładał i zakładał łożysko dwurzędowe AAU1365 nie oryginał RHP tylko takie z białego pudełeczka, to właśnie łożysko ulega w szybkim tępie destrukcji :twisted: . A problem polega na tym że w zeszłym roku nie było RHP dostępnę, naszczęście już jest

AAU1365 po opisie na minispares widać że coś w tym jest :D
" Genuine RHP bearings's now back in stock! Not cheap Imported rubbish! "

Re: Ranking angielskich bubli

: 28 mar 2010, 14:34
autor: flapjck1
troche zem tu sprzatnal

nie balaganic

Re: Ranking angielskich bubli

: 31 mar 2010, 22:53
autor: monsterk
A teraz kolejne łożysko dwurzędowe i taka sama awaria, tu jeszcze posypał się koszyk pastikowy

Re: Ranking angielskich bubli

: 31 mar 2010, 23:01
autor: monsterk
A teraz kolej na klawiatury rolkowe - te są akurat z mini sporta, ośki klawiatury są z masła zrobione, obróbka taka że brak słów. Tu może Michał Pyy się rozwinie. Ja pokaże jak wygląda klawiatura z silnika w którym w ramach poszukiwań mocy angole obniżyli głowicę o 2 milimetry i nie ma miejsca na laski popychaczy, natomiast w głowicy Ardena rolki nie trafiają w trzonek zaworu