no to może to być obwód wentylatora - w pierwszej kolejności sprawdzić można przekaźnik pod maską po prawej stronie przy samym podszybiu - jeden jest na pewno od wentylatora, który teraz nie pamiętam (taki sześcian - kolor żółty, chyba, że były zmieniane)
wyjmij każdy z nich posprawdzaj jak styki, przeczyść, włóż na miejsce i spróbuj jeszcze raz sztuczkę z czujnikiem
będzie działać to wiesz gdzie problem leży (możesz wtedy wyjmować je pojedynczo i jak się znów wyłączy wentylator to będziesz wiedział który przekaźnik za niego odpowiada)
nie zadziała to jeszcze możesz sprawdzić działanie przekaźników - generalnie zasada jest taka:
-jednym kabelkiem wchodzi prąd wzbudzający
-drugim łapie masę
jeśli jest sprawny to przekaźnik pstryknie i po podłączeniu do prądu i pomiędzy dwoma pozostałymi pinami będzie przejście
na samym przekaźniku na górze powinien być schemat który pin jest od czego (na schemacie są numerki oznaczające piny, przy samych pinach znajdziesz te same numerki)
z tego co pamiętam prąd wzbudzający przekaźnik wchodzi pinem 30 a wychodzi chyba 87, ale tu już głowy nie dam, w każdym razie układ mają taki jak na rysunku
30 to ten pionowy, a masa musi być podpięta do poziomego na samym dole (na przeciwległym boku), wtedy między bocznymi powinno być przejście
nie wiem na ile ogarniasz elektrykę, ale jest to proste jak ... tylko tak strasznie brzmi
potrzebne Ci będą - aku, kabelki i próbniczek elektryczny i z takim zestawem pół auta można sprawdzić w zasadzie