Strona 2 z 3

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 01 mar 2011, 12:47
autor: zimonK
Gt2? No co Ty? Niezle :grin:

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 01 mar 2011, 12:50
autor: CMQ
zimonK pisze:No to jest dla mnie niesamowite, ze taka carrera s pali 13-14 litrów, czyli w sumie niewiele wiecej od takiego worksa, przy takiej różnicy w osiagach. Sam jestem zdziwiony, bo s'ka pali mi 9,5 przy jeździe głównie w miescie, a nie jeżdżę jak emeryt :grin: A wracajc do CMQ , to przejdź się i dooperem i s'ka/worksem, i dopiero wtedy zdecyduj, czy to na pewno "to" :wink:


Dooperem nie jeździłem a faktycznie powinieniem to zrobić. Ską jeździłem tylko starą.

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 01 mar 2011, 12:50
autor: minigjj
Porszawa ma dużo mniejszy opór od miniaka, one rozcinają powietrze(brak silnika z przodu), a my je pchamy przed sobą :mrgreen:

Works przy normalnej jeździe też pali poniżej 10. A teraz Ski mają jeszcze odzysk energii i start-stop więc pewnie palą około 7.
Przy mojej dynamicznej jeździe Dooper pali 8, Ska 16. Tylko, że Ską w Katowicach jestem 2x szybciej :mrgreen:

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 01 mar 2011, 12:55
autor: zimonK
No z drugiej strony, to ta szybka w porsche tez jest bardzo pionowo ustawiona, wiec w sumie tez powinno stawiać duży opor :smile: a o co chodzi z ta roznica pomiędzy silnikiem z przodu,a z tylu?

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 01 mar 2011, 13:01
autor: minigjj
W starych to rzeczywiście też była bardzo pionowo, ale teraz jest bardziej położona.
A brak silnika z przodu powoduje, że z porsche ma nosek wielkości wystarczający ledwo na tablice rejestracyjne. Dodaj do tego niską wagę, odpowiednie przełożenie 6 lub 7 biegu i stąd takie spalanie. Tak myślę. Impreza np. ma chyba tylko 5 biegów?

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 01 mar 2011, 17:33
autor: Azrael
minigjj pisze:Tak myślę. Impreza np. ma chyba tylko 5 biegów?



STI od 2002 roku ma 6 biegów

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 02 mar 2011, 01:52
autor: speedfight
To proponuję jazdę Jaguarem V12 będziecie wiedzieć co to znaczy duże spalanie.Wystarczy pogazować go sobie na postoju tak do pełnego rozgrzania a 5l benzyny "wyparuje" :roll:

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 02 mar 2011, 08:17
autor: minigjj
speedfight pisze:To proponuję jazdę Jaguarem V12 będziecie wiedzieć co to znaczy duże spalanie.Wystarczy pogazować go sobie na postoju tak do pełnego rozgrzania a 5l benzyny "wyparuje" :roll:

To gdzie i kiedy? :razz: :mrgreen:

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 02 mar 2011, 18:05
autor: zimonK
Jak tak można i nie trzeba płacić za paliwko, to i ja się piszę :D

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 02 mar 2011, 18:11
autor: hello
to już znamy 3 tajemnicze auto które tak dużo pali a do tej pory było owiane tajemnicą :wink:

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 02 mar 2011, 18:29
autor: noj
hello pisze:to już znamy 3 tajemnicze auto które tak dużo pali a do tej pory było owiane tajemnicą :wink:

:lol:

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 03 mar 2011, 19:43
autor: CMQ
Kurka, lubię to miejsce, ludzie tak luźni i weseli jak samo Mini. Nic tylko brać ;)

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 03 mar 2011, 20:17
autor: zimonK
Ludzi, czy MINI? :P :mrgreen: A tak poza tym, to miałem takie same odczucia, gdy kupiłem MINI i zarejestrowałem się na forum ;) Fajni, mili ludzie, którzy zawsze pomogą.

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 03 mar 2011, 21:48
autor: AleXander
noj pisze:
hello pisze:to już znamy 3 tajemnicze auto które tak dużo pali a do tej pory było owiane tajemnicą :wink:

:lol:


Krąg tajemnic został otwarty :D

Re: Mini D 1.6 a DPF

: 03 mar 2011, 21:54
autor: zimonK
A tak btw. to jakie były wcześniejsze dwa? :D