Strona 2 z 3
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 01 mar 2011, 12:47
autor: zimonK
Gt2? No co Ty? Niezle
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 01 mar 2011, 12:50
autor: CMQ
zimonK pisze:No to jest dla mnie niesamowite, ze taka carrera s pali 13-14 litrów, czyli w sumie niewiele wiecej od takiego worksa, przy takiej różnicy w osiagach. Sam jestem zdziwiony, bo s'ka pali mi 9,5 przy jeździe głównie w miescie, a nie jeżdżę jak emeryt
A wracajc do CMQ , to przejdź się i dooperem i s'ka/worksem, i dopiero wtedy zdecyduj, czy to na pewno "to"
Dooperem nie jeździłem a faktycznie powinieniem to zrobić. Ską jeździłem tylko starą.
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 01 mar 2011, 12:50
autor: minigjj
Porszawa ma dużo mniejszy opór od miniaka, one rozcinają powietrze(brak silnika z przodu), a my je pchamy przed sobą
Works przy normalnej jeździe też pali poniżej 10. A teraz Ski mają jeszcze odzysk energii i start-stop więc pewnie palą około 7.
Przy mojej dynamicznej jeździe Dooper pali 8, Ska 16. Tylko, że Ską w Katowicach jestem 2x szybciej
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 01 mar 2011, 12:55
autor: zimonK
No z drugiej strony, to ta szybka w porsche tez jest bardzo pionowo ustawiona, wiec w sumie tez powinno stawiać duży opor
a o co chodzi z ta roznica pomiędzy silnikiem z przodu,a z tylu?
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 01 mar 2011, 13:01
autor: minigjj
W starych to rzeczywiście też była bardzo pionowo, ale teraz jest bardziej położona.
A brak silnika z przodu powoduje, że z porsche ma nosek wielkości wystarczający ledwo na tablice rejestracyjne. Dodaj do tego niską wagę, odpowiednie przełożenie 6 lub 7 biegu i stąd takie spalanie. Tak myślę. Impreza np. ma chyba tylko 5 biegów?
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 01 mar 2011, 17:33
autor: Azrael
minigjj pisze:Tak myślę. Impreza np. ma chyba tylko 5 biegów?
STI od 2002 roku ma 6 biegów
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 02 mar 2011, 01:52
autor: speedfight
To proponuję jazdę Jaguarem V12 będziecie wiedzieć co to znaczy duże spalanie.Wystarczy pogazować go sobie na postoju tak do pełnego rozgrzania a 5l benzyny "wyparuje"
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 02 mar 2011, 08:17
autor: minigjj
speedfight pisze:To proponuję jazdę Jaguarem V12 będziecie wiedzieć co to znaczy duże spalanie.Wystarczy pogazować go sobie na postoju tak do pełnego rozgrzania a 5l benzyny "wyparuje"
To gdzie i kiedy?
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 02 mar 2011, 18:05
autor: zimonK
Jak tak można i nie trzeba płacić za paliwko, to i ja się piszę
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 02 mar 2011, 18:11
autor: hello
to już znamy 3 tajemnicze auto które tak dużo pali a do tej pory było owiane tajemnicą
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 02 mar 2011, 18:29
autor: noj
hello pisze:to już znamy 3 tajemnicze auto które tak dużo pali a do tej pory było owiane tajemnicą
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 03 mar 2011, 19:43
autor: CMQ
Kurka, lubię to miejsce, ludzie tak luźni i weseli jak samo Mini. Nic tylko brać
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 03 mar 2011, 20:17
autor: zimonK
Ludzi, czy MINI?
A tak poza tym, to miałem takie same odczucia, gdy kupiłem MINI i zarejestrowałem się na forum
Fajni, mili ludzie, którzy zawsze pomogą.
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 03 mar 2011, 21:48
autor: AleXander
noj pisze:hello pisze:to już znamy 3 tajemnicze auto które tak dużo pali a do tej pory było owiane tajemnicą
Krąg tajemnic został otwarty
Re: Mini D 1.6 a DPF
: 03 mar 2011, 21:54
autor: zimonK
A tak btw. to jakie były wcześniejsze dwa?