Strona 2 z 3

Re: MCS R56

: 04 lis 2011, 06:50
autor: pididi
Trafiają się na forach w UK oemowe Recaro (z napisem MINI i airbagiem) za ~1000 gbp/komplet. Dam Ci znać, jak wypłyną :wink:

Re: MCS R56

: 04 lis 2011, 07:55
autor: zoy
haary pisze:Dzięki Maciusiowy :smile:

Mam jeszcze pytanie odnośnie foteli. Jest jak dla mnie trochę za krótkie siedzisko jak się mają do Recaro z Worksa do tych seryjnych? Gdzie można wyrwać takie Recaro? Ebay?
Domyślam się, że w serwisie z 5tys za szt będą chcieli :lol:
Jesli nie uzywasz tylnej kanapy, to warto zastanowic sie nad stolkami z evo X, oczywiscie bedzie zabawa z szynami ale koszty beda nizsze. A jak wstawisz recaro to za chwile bedziesz montowal pasy :) wiec skladane opercia i tak ci sie przyda :)

Re: MCS R56

: 06 lis 2011, 12:12
autor: MiniaC6
Sprężyny H&R są bardziej komfortowe jak seryjne. Amortyzatory w Mini maja bardzo długi skok i można sporo na nich obniżyć auto - trzeba jedynie przyciąć odboje bo inaczej będzie 'pingpong' w aucie :wink: Jeszcze lepiej działają regulowane KONI.

Seria vs HR - klik

IC do samego softu nie wymagane. W upalne lato będziesz jednak odczuwał jak ECU obniża moc. Od nowego roku będę miał IC w ofercie Stage2 :mrgreen:

Sam jeżdżę na seryjnej 'płytce', ale przestaje już dział. Jak zmienię to tylko na bezobsługowego Quaife'a, bo tylko taki ma chyba sens w ulicznym aucie. :roll:

Re: MCS R56

: 06 lis 2011, 17:52
autor: haary
Zgadzam się MiniaC6 tylko Quaife.

Miałem kiedyś w CTR szperę płytkową i to był hardcore. Wymiana oleju co chwile, strasznie głośna w pracy, choć jazda była przednia :!:

BTW Szperę do CTR-a kupowałem i zakładałem chyba nawet u Was :smile:

Już zamówiłem Eibachy bo te Miniaki na seryjnym zawieszeniu stoją jakby się czegoś wystraszyły :lol:

Muszę upolować ten fotel jeszcze bo mam giry za długie i siedzisko mi za krótkie jest :roll:

Re: MCS R56

: 06 lis 2011, 20:32
autor: MiniaC6
'Przymierzałem' do MINI wiele różnych foteli i te z JCW niestety biją wszystkie inne na głowę swoim.. design'em. (evo/itr/bride/cobra) Oryginalne najtaniej kupisz w Polskim ASO, jeśli nie muszą mieć logo MINI to możesz je taniej zamówić u dealera Recaro (model Sportster CS), a jeśli możesz zrezygnować z bocznych poduszek, to identyczny wzór i stelaż wykorzystuje w swoich fotelach Java Car Design i to wychodzi najtaniej + możesz mieć dowolną kolorystykę/materiał/pikowanie (podgrzewanie też mogą zrobić). Z używek najprędzej trafisz te same fotele z Clio Sport'a już z poduszkami, nie wiem tylko czy można je bez problemu podpiąć w instalacje. Fotele i lewarek zmiany biegów to najsłabsze 'tematy' w MINI, wszystko inne jest wg mnie prze-genialne :smile:

Oczywiście można też pójść w 'hardcore' :wink:
http://promotormocy.pl/public/content-images/img_0799_3336.jpg

Re: MCS R56

: 06 lis 2011, 22:26
autor: haary
Dzięki Ziomuś za info. Dużo pomogłeś w kwestii foteli. W ASO pytałem ale coś koło 6tys chcieli a to już przegięcie. :roll:

Zapytam w takim razie w Recaro i Java Car Design.

Re: MCS R56

: 08 lis 2011, 20:20
autor: zoy
MiniaC6 pisze: Oczywiście można też pójść w 'hardcore' :wink:
http://promotormocy.pl/public/content-images/img_0799_3336.jpg
i to jest najlepsza opcja :twisted: tyle że kiepska do miejskiego auta.

Re: MCS R56

: 08 lis 2011, 21:00
autor: AleXander
zoy pisze:
MiniaC6 pisze: Oczywiście można też pójść w 'hardcore' :wink:
http://promotormocy.pl/public/content-images/img_0799_3336.jpg
i to jest najlepsza opcja :twisted: tyle że kiepska do miejskiego auta.
to jest najlepsza opcja. "Zestaw Survivalowy" :D

Re: MCS R56

: 08 lis 2011, 21:39
autor: flapjck1
ja tam nie wiem czym sie przejmujecie?
w kubelku bardzo wygodnie sie jezdzi, szeleczki zapewniaja trzymanie a brak fotela pasazera zapewnia extra miejsce luzu w kabinie :)

Re: MCS R56

: 09 lis 2011, 09:35
autor: Azrael
Z jednym mogę się zgodzić - dobry fotel wyczynowy to jedna z najwygodniejszych opcji na siedzenie w aucie, szczególnie jak ktoś ma kiepski kręgosłup jak ja.

Re: MCS R56

: 09 lis 2011, 09:58
autor: zoy
flapjck1 pisze:ja tam nie wiem czym sie przejmujecie?
w kubelku bardzo wygodnie sie jezdzi, szeleczki zapewniaja trzymanie a brak fotela pasazera zapewnia extra miejsce luzu w kabinie :)
może nie tyle przejmujmy :) co pełny kubeł przeszkadza w codziennej jeździe po mieście. Nie zapniesz się w nim seryjnym pasem, a dopinanie szelek co przysłowiowe 15 min jest uciążliwe.
Oczywiście wszystko zależy od tego jak użytkujemy samochód na co dzień.

Re: MCS R56

: 14 lis 2011, 21:12
autor: haary
Ziomki a jak jest z oporami powietrza w Miniaku bo albo mi się coś zdaje albo powyżej 100km/h świszczy coś jak talala :smile:

Re: MCS R56

: 15 lis 2011, 03:43
autor: MiniaC6
Nie mam wysublimowanych oczekiwań co Mini, ale od nowości auto mi nie skrzypi i nie świszczy - chyba, że jadę z CB antenką :roll:

Czy na pewno kupiłeś nowy egzemplarz? :wink:

Re: MCS R56

: 15 lis 2011, 09:17
autor: haary
:grin:

Raczej nowy hehe

Pewnie jak oklejali w BMW tą folią matową to uszczelkę gdzieś nie włożyli dobrze i teraz mam skowronka umilacza jazdy :roll:

Pomijając skrzypienie i skowronka, im dłużej jeżdżę tym autem tym więcej radości mam wsiadając do niego rano :smile: Miałem CTR miałem RS4 ale po mieście te auta w porównaniu do Mniaka to jakieś żarty. Szczególnie RS facepalm

Re: MCS R56

: 16 lis 2011, 10:21
autor: zoy
haary pisze:Ziomki a jak jest z oporami powietrza w Miniaku bo albo mi się coś zdaje albo powyżej 100km/h świszczy coś jak talala :smile:
u mnie huczy z pod uszczelek szyberdachu, przyznam ze to był mój największy błąd przy kupnie miniego :)