Sprawdz sonde ta pierwsza za turbo ona lubi padac od tempertury. Ja moja jak wyciaglem byly biala jak katka papieru tak ja zjaraloMaxi pisze:witam, mam problem który wiąże sie z tematem tego tematu, mam mcs r56, przy kupnie samochodu komp wypluł błąd spalania stukowego, i teraz - po miesiącu, pojawiła sie przypadłośc która nie wiem czy jest związana z tym, ale wygląda tak że coraz czesciej samochodowi brak mocy, tzn przyspiesza na kazdym biegu, bez przerywania, ale zdecydowanie wolniej, jak gdyby był przyduszony, czasem wygląda to tak że ruszam, jade zamulony pare km, staje na swiatlach, ruszam z nich i nagle i jest ok, potem znowu sie zatrzymuje, ruszam, i znowu jest słabo, check nie wyskakuje. poprzedni własciciel serwisował w aso, z faktur widze że swiece wymieniał w pazdzierniku.
Nie dostępna pełna moc silnika
Re: Nie dostępna pełna moc silnika
Re: Nie dostępna pełna moc silnika
pisałem o tym w marcu, problem ustąpił gdy było ciepło, przez okres letni problem nie pojawił sie ani razu, teraz kiedy jest chłodniej, znowu po odpaleniu jade jakbym miał 50KM, przyduszenie, lub niepełna praca silnika, po zatrzymaniu wraca do normy, a po kolejnym np znowu słabnie, i pytanie, od czego zacząc? bo jak przedstawiłem problem jest ewidentnie zwiazany z obnizeniem temperatury powietrza, przepustnica, filtr paliwa?marxel pisze:mam problem tzn. samochodowi brak mocy, przyspiesza na kazdym biegu, bez przerywania, ale zdecydowanie wolniej, jak gdyby był przyduszony, czasem wygląda to tak że ruszam, jade zamulony pare km, staje na swiatlach, ruszam z nich i nagle i jest ok, potem znowu sie zatrzymuje, ruszam, i znowu jest słabo, check nie wyskakuje. .
Re: Nie dostępna pełna moc silnika
zacząć należy od dokładnej diagnostyki, tzn. postawić auto na dobę do dobrego warsztatu. wymiana czegokolwiek w oparciu o forumowe podpowiedzi jest stratą pieniędzy...