Podłączenie dodatkowych wskaźników

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
hillman
Wiarus
Wiarus
Posty: 514
Rejestracja: 13 lut 2013, 17:18
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin

Re: Podłączenie dodatkowych wskaźników

Post autor: hillman »

Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Arafat
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 127
Rejestracja: 22 kwie 2014, 15:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dobczyce

Re: Podłączenie dodatkowych wskaźników

Post autor: Arafat »

Witam, potrzebuje takie kolanko co zastosował Marek na wężu wychodzącym z podstawy termostatu. Czy ktoś dysponuje takim gwintownikiem, umiejętnościami by takie zadanie odpłatnie wykonać ? :)
Arafat
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Podłączenie dodatkowych wskaźników

Post autor: flapjck1 »

Gwintownik mam
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Podłączenie dodatkowych wskaźników

Post autor: markfive »

Arafat pisze:...potrzebuje takie kolanko co zastosował Marek na wężu wychodzącym z podstawy termostatu...
Jeżeli chodzi o ten "mój patent" to wykorzystałem aluminiowy trójnik uniwersalny do połączenia przewodów centralki ogrzewania (dodatkowej) zakupiony bardzo dawno temu w jakimś sklepie motoryzacyjnym. Być może gdzieś takie trójniki są jeszcze dostępne (instalacje gazowe /grzanie parownika). Może być też z tworzywa odpornego na wysokie temperatury. Łączyłem na trójnikach i wężach z tworzywa podgrzewanie kolektora i nie było problemów. Tak wiec sam trójnik nie powinien stanowić problemu. Ale najpierw trzeba mieć czujnik dedykowany do danego wskaźnika, bo każdy producent zegarów pomiarowych może stosować inny rodzaj i rozmiar gwintu czujników. W moim przypadku akurat udało się "sparować" wewnętrzną średnicę trójnika z rozmiarem umożliwiającym wykonanie calowego gwintu pod czujnik Smith. Oczywiście w przypadku czujnika jedno pinowego musisz połączyć oprawę czujnika z masą.
Wracając do tematu czujnika temperatury oleju i jego umiejscowienia, pomocna może być informacja o umieszczeniu tego czujnika w silnikach mini MPI. Zobacz jak wygląda taki czujnik YCB100320 - oferta sklepu minispares. Tutaj też musisz najpierw mieć zegar i dedykowany do niego czujnik a później ewentualnie zlecić tokarzowi wykonanie odpowiedniej redukcji.
ODPOWIEDZ