Strona 2 z 4
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 24 kwie 2012, 22:36
autor: pididi
Są osoby mające dostęp do części OEM, np. sybir, zapytaj ile komplet kosztuje - pewnie rzucą przystępniejszą cenę. W ofercie ASO dostępne są gładkie jak i nacinane/wiercone.
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 25 kwie 2012, 10:14
autor: Olo
pididi pisze:Są osoby mające dostęp do części OEM, np. sybir, zapytaj ile komplet kosztuje - pewnie rzucą przystępniejszą cenę. W ofercie ASO dostępne są gładkie jak i nacinane/wiercone.
Sa tylko ze za nieoplacalne pieniadze bo to ASO. Po co przeplacac

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 25 kwie 2012, 15:33
autor: pididi
Hmm, może dlatgo, że nie ma zamienników?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 25 kwie 2012, 20:42
autor: SpaCar
Jest zamiennik;) Występuje w komplecie ( zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wiercone lub nacinane ORO, przewody, klocki). Do wybory rozmiar tarcz 310mm, 320mm oraz 328mm
Cena za mniejsze około 7000zł, większe 8500zł;) Wszystko firmy BREMBO.
Termin realizacji 7 dni;)
Jak coś śmiało piszcie;)
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 25 kwie 2012, 20:47
autor: SpaCar
Zdjęcie poniżej
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 30 kwie 2012, 12:22
autor: garza
Jakie klocki moglibyście polecić do BBK z R56 tam jest 280mm(tył). Bo co dzwonie do jakiegoś sklepu/serwisu to mi podają brembo E 06 052 albo TRW GDB1766. Z tego co patrzyłem to są to klocki które pasują do MINI One/Cooper
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 30 kwie 2012, 13:49
autor: SpaCar
Po numerze oryginalnym 34216778327 wychodzą zamienniki klocków:
1. FERODO FDB1975
2. TRW GDB1766
3. ATE 13.0460-2714.2
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 20 cze 2012, 10:07
autor: Hubo84
Mam Mini coopera S R56 z 2008 r. wersja na USA. Jestem przed wymianą klocków hamulcowych w ASO krzyknęli mi 1500 zł, za komplet zastanawiam się, czy nie kupić Ferodo FDB4080 -pytanie: czy te klocki będą pasowały bez problemu na fabryczne tarcze, czy je również będę musiał zmienić?
Przy okazji wymiany kloców chciałbym załatwić jeszcze problem powiadomienia o terminie przeglądu, który mi się ciągle włącza przy odpalaniu auta. Przegląd robiłem, a przy najmniej za niego zapłaciłem w ASO Inchape, we wrześniu, miałem ustawione na 20 000 km, niestety nie odznaczył mi w komputerze, że zrobiłem przegląd przy 14 000 .
Czy w Warszawie lub okolicach możecie polecić mi jakiś dobry warsztat lub nieautoryzowany serwis żeby zrobić obie rzeczy?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 21 cze 2012, 19:27
autor: Crisu
powiadamianie o przeglądzie i takie tam ...
naoglądałem się filmików i zrobiłem to sam - trzeba tylko przemyśleć troche co się zmienia:
http://www.youtube.com/watch?v=REyymJAL ... re=related
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 22 cze 2012, 12:15
autor: zoy
Hubo84 pisze:Mam Mini coopera S R56 z 2008 r. wersja na USA. Jestem przed wymianą klocków hamulcowych w ASO krzyknęli mi 1500 zł, za komplet zastanawiam się, czy nie kupić Ferodo FDB4080 -pytanie: czy te klocki będą pasowały bez problemu na fabryczne tarcze, czy je również będę musiał zmienić?
Przy okazji wymiany kloców chciałbym załatwić jeszcze problem powiadomienia o terminie przeglądu, który mi się ciągle włącza przy odpalaniu auta. Przegląd robiłem, a przy najmniej za niego zapłaciłem w ASO Inchape, we wrześniu, miałem ustawione na 20 000 km, niestety nie odznaczył mi w komputerze, że zrobiłem przegląd przy 14 000 .
Czy w Warszawie lub okolicach możecie polecić mi jakiś dobry warsztat lub nieautoryzowany serwis żeby zrobić obie rzeczy?
instrukcja krok po kroku
http://www.mini2.com/forum/faq.php?faq= ... indicators
Ja osobiście serwisuje tu:
www.mikimoto.pl - piaseczno
Zarzyc. Piotr Zarzycki. Serwis samochodów Smart i Mini
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 27 cze 2012, 09:03
autor: Hubo84
dzięki za info, jak zrestartować kompa, wolałbym jednak podjechać na jakiś pewny nie autoryzowany serwis i sprawdzić czujniki pod kompem... Nadal nie wiem, czy wspomniane przeze mnie klocki wchodzą bez problemu na fabryczne tarcze?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 28 cze 2012, 15:47
autor: Maciek_m
Dla ścisłości. Do MCSa R53 '06 poszukuję kompletu tarcze + klocki.
Na klocki zdecydowałem sie na ebc red stuffy.
Z tarczami mam kłopot. RealOEM pokazuje dla mojego modelu średnicę tarcz 294mm x 22mm.
Intercars pokazuje dla mojego modelu 276mm x 22mm.
Oczywiście wierzę RealOEM i będę szukał ATE 294mm x 22mm. Czy tak?
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 28 cze 2012, 16:36
autor: Sadam
294 to nie są JCW?
a jeśli takie porzebujesz to 294 to są seryjne dla modelu R56 jeśli dobrze pamiętam
Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 04 lip 2012, 13:03
autor: Maciek_m
Sadam pisze:294 to nie są JCW?
a jeśli takie porzebujesz to 294 to są seryjne dla modelu R56 jeśli dobrze pamiętam
Czyli oem mnie oszukuje. Zmierzę tarcze będę wiedział.

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW
: 04 lip 2012, 21:38
autor: bob.dsk
Bardzo polecam z przodu: EBC YELOW STUFF + tarcze JCW OEM KIT podchodza pod standardowe zaciski. Do tego przewody w oplocie stalowym i dobry plyn! W niedziele bede na poznaniu to zobaczymy jak sie spisza;)