Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.
Moderator: flapjck1
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 18 kwie 2013, 20:22
kostki na lusterku +100pkt do lansu
idzie pod młotek?
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1532 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 18 kwie 2013, 20:37
Wiszą tam od początku, lans to jest w zawiasie i silniku
Sprzedam jak będzie świadomy kupiec co w aucie jest zrobione i zapłaci adekwatne pieniądze.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 19 kwie 2013, 12:46
wiesz Piotr że takich w Polsce to ze świecą szukać
większość woli kupić trupa, rozgrzebać i wystawić ogłoszenie o sprzedaży z tłumaczeniem że nie mają czasu dokończyć
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1532 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 28 mar 2014, 18:48
Mini jeździ i to w miarę dobrze.
Trzeba jeszcze popracować nad silnikiem bo wykres z hamowni nie zachwyca.
Załączniki
Hamownia1.jpg (596.17 KiB) Przejrzano 2116 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Gibki Staruszek
Maniak
Posty: 2693 Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Post
autor: Gibki Staruszek » 28 mar 2014, 19:12
eee... mam pytanie ... jak się stać członkiem teamu ?
sadzik43
Swój Człowiek
Posty: 187 Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wadowice
Post
autor: sadzik43 » 28 mar 2014, 22:48
haha podejrzewam ze duzo by bylo osób chętnych do tego castingu
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1532 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 15 kwie 2014, 18:31
Drugi silnik na max. głowicy będzie się składał.
Ciekawe ile "wypluje" na hamowni bo zawory są ekstremalnie duże.
Zdjęcia nie wchodzą - ciekawe dlaczego?
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2014, 18:32 przez
se7ven , łącznie zmieniany 1 raz.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
flapjck1
Maniak
Posty: 8852 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 15 kwie 2014, 18:48
rozmiar albo rozszerzenie
zrob rozmiarowke max 1200x800 pikseli
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1532 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 15 kwie 2014, 18:58
Mam 800x600 i ? nie wchodzi
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
flapjck1
Maniak
Posty: 8852 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 16 kwie 2014, 01:03
podeślij mi foty to je wrzuce
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Mortiis
Post
autor: Mortiis » 17 kwie 2014, 14:02
Gdzie można dorwać taka naklejkę?
flapjck1
Maniak
Posty: 8852 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 17 kwie 2014, 15:14
trzeba do niemcow pojechać
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1532 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 19 kwie 2014, 20:35
Drugi silnik gotowy.
We wtorek podmianka.
Załączniki
Głowica3.jpg (389.64 KiB) Przejrzano 1668 razy
Głowica1.jpg (397.09 KiB) Przejrzano 1668 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1532 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 25 kwie 2014, 19:31
Drugi silnik włożony. Timing seryjnego wałka na zdjęciu.
Byłem nieźle zaskoczony jakością części ( z wyższej półki) - kół rozrządu i łańcucha 2 rzędowego. Silnik nie chodził jak bym sobie życzył - tajemnica rozwiązana po sprawdzeniu czasów rozrządu po ok. 500km - łańcuch naciągnięty tak, że brakło regulacji napinacza. Wałek opóźniony o 8 stopni!!!!! Czyli wykresy z hamowni mogę włożyć do archiwum.
Ten silnik subiektywnie liże gumy z przodu.
Załączniki
Timing wałka.jpg (1.05 MiB) Przejrzano 1592 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197