Strona 11 z 14

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 20 kwie 2012, 16:50
autor: Bochen
Dzisiaj podjąłem decyzję, że jednak silnik robi wylot. Zostaje sama skorupa, która jedzie do piachu po wspawaniu części blach. Potem blacharka ciąg dalszy, no i w końcu lakier. Wrzucam kolejne zdjęcia.

Po zdjęciu wózka tylnego oczywiscie okazalo się, że u góry jest syf ale po kilku wózkach, które widziałem na forum, uważam że tragedii nie ma :) wyprowadźcie mnie z błędu jeżeli się mylę. Wahacze tylne chyba nigdy smaru nie widziały, tulejka się sprasowała z wahaczem. I tutaj pada pytanie: jest sens ratować te wahacze czy już szukać lepszych/nowych? Cały tylny pas pod zderzakiem idzie do wymiany, podłoga od spodu nie wygląda jakoś strasznie, no ale wiadomo - piach pokaże.

Teraz się zastanawiam co robić z silnikiem - niby zasługuje już na jakiś remont (koło 90 tys najechane), no ale z drugiej strony budżet pęka w szwach, i wiadomo - końca wydatków nie widać :D

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 20 kwie 2012, 17:17
autor: Bochen

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 20 kwie 2012, 17:22
autor: Maciej
Wrzuć więcej zdjęć tego ospawania co ma trzymać budę w trakcie wymiany paneli.
Maciek.

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 20 kwie 2012, 17:46
autor: Sadam
nawet klatka bezpieczeństwa jest :D

wahacze jeśli ośka nie przetarła się przez łożysko lub tulejkę i nie wlazła w wahacz to się jak najbardziej nadają

ze zdjęcia jednoznacznie nie stwierdzę wybij ośki i zobacz wtedy albo cyknij zdjęcia z ujęcia bezpośrednio na dziurę

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 20 kwie 2012, 20:19
autor: monsterk
powiedz tylko po co został wycięty kawałek belki pod siedzeniami?

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 21 kwie 2012, 20:02
autor: Bochen
Zostalo wyciete bo prog wewnetrzny ktory kupilem tak jakby okala te poprzecznice a przeciez pod spodem tez jest blacha. No i tam bylo miejsce do roboty.

To zle?

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 21 kwie 2012, 22:21
autor: morris super
witam ile dales za te mini, jak nie jest tajemnica.

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 22 kwie 2012, 11:15
autor: Bochen
tajemnica to nie jest ale wstyd przyznać teraz na jaką minę się wtedy wpieprzyłem. kosztował tyle co zwykle te auta w rzeszy

Maciek, nie mam więcej zdjęc tej ramy bo wszystkie jakie robie to od razu wrzucam na hosting. Poza tym wiesz jak to jest, nie mam czasu codziennie tam być tylko raz na jakiś czas. Konkretnie interesuje Cię jakiś szczegół?

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 22 kwie 2012, 11:18
autor: Luomo
Bochen, nie załamuj się. Mini już się remontuje i niedługo będziesz śmigał nówką sztuką ;-) MNie to dopiero czeka więc trzymam kciuki za Twoją odbudowę :grin:

P.S. We wtorek jadę na zmianę dachu :wink:

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 22 kwie 2012, 11:26
autor: Bochen
podobno za miesiąc będzie można myśleć o lakierze.
ps. smsa Ci wczoraj napisałem i nie odpowiedziałeś! ;)

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 22 kwie 2012, 20:03
autor: Maciej
Bochen pisze:Konkretnie interesuje Cię jakiś szczegół?


Konkretnie nie, jestem ciekaw do jakich miejsc je przyspawali, a co za tym idzie w przypadku wycięcia, których paneli będzie to trzymało ogólną strukturę budy.

Pozdrawiam,
Maciek.

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 22 kwie 2012, 22:28
autor: Luomo
Bochen pisze:podobno za miesiąc będzie można myśleć o lakierze.
ps. smsa Ci wczoraj napisałem i nie odpowiedziałeś! ;)


Mistrzu, nie odpowiedziałem bo nic nie dostałem :wink: Pozdr.!

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 27 cze 2012, 19:42
autor: Bochen
Siema dzieci drogie!

Jakby to kogoś interesowało, to żyję, wróciłem na forum po dosyć hardkorowym miesiącu pisania na szybko magisterki. Jutro się bronię i może znajdę w końcu parę dni na ruchy z autem.

Na ten moment okazało się, że trzeba już robić całość w pizdu i nie bawić się w półśrodki. Sama buda ze zdemontowanym wszystkim, wróciła od piaskarza i jest syf, gnój, płacz i zgrzytanie dupą. Ale byłem na to nastawiony także nie będę jęczał.

Pytanie: kto może mi odświeżyć silnik? Na kompletny remont w tym sezonie chyba się nie wyrobie z kasą jeżeli chodzi o silnik, także chciałbym go wrzucić na paletę i busem gdzieś zawieźć na doraźne regulacje i wymianę uszczelek. Jest sens robić taki zabieg w ogóle? Jakie koszty są remontu 1.3 MPI ?

Help!

ps. wrzucę zdjęcia za jakąś chwilę.

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 27 cze 2012, 20:02
autor: Bochen
http://imgur.com/a/tbpgk zdjęcia

zwracam uwagę na dospawany przód, oraz dziurę od pedałów WTF

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

: 27 cze 2012, 20:34
autor: Mayon
eee nie przesadzaj nie jest wcale tak źle :) do roboty !!! :):)