III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Amatorski Puchar Mini Classic oraz inne imprezy sportowe z udziałem Mini i MINI

Moderator: flapjck1

AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: AleXander »

Saint pisze:
Beny pisze:Humin, ale to nie ja decyduję w której klasie jadę!


A Flap? Co w takim razie było powodem do przeniesienia go do klasy MAX?


Pewnie Marta :D
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: Beny »

Konrad K_2 pisze:tak sobie czytam te wywody i zastanawiam sie czemu półslicki przenoszą do pro - jesli opony są dopuszczone do użytku na drogach publicznych.... to czemu pro.

inna spraw to poliwęglany które juz takie do końca legalne nie są


nie nazywajmy tego pólslickiem bo takiego okreslenia nie ma,

po prostu opona advan 032 i 048 to opona bardzo miękka, droga i robiąca ogromną różnicę na torze, do tego ta opona wytrzymuje kilkaset, może tysiąc kilometrów prób sportowych
i dlatego została uznana jako element przenoszący do klasy pro, bo świadczy i bardziej ekstremalnym podejściu do tematu
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: markfive »

Konrad K_2 pisze:tak sobie czytam te wywody i zastanawiam sie czemu półslicki przenoszą do pro - jesli opony są dopuszczone do użytku na drogach publicznych.... to czemu pro.


Widocznie nie zrozumiałeś idei podziału na klasy ORG i PRO. Ludzie z seryjnymi autami mieli pretensje o to, że muszą rywalizować z samochodami "doinwestowanymi" a nie wszystkich stać na modyfikacje. Nie wszyscy też maja ochotę wydawać kasę na elementy które wykorzystywane są tylko przez kilka dni w roku gdy w pozostałym czasie auto słuzy do codziennego użytku. Wielu jest również ludzi którzy jeżdżą na imprezy dla przyjemności a nie napinaja się. Bardziej odpowiada im forma klubowych "pojeżdżawek" od stricte sportowych zawodów.

To sam własciciel auta zakładając nawet do serii drogie torowe opony które zapewniają doskonałą przyczepność ale jednocześnie zużywaja się w błyskawicznym tempie decyduje, że będzie się ścigał a nie tylko jeździł po torze. Więc nie opony go przenoszą do PRO tyko sam na własne życzenie się przenosi. Regulamin nie zmusza nikogo do jazdy na torowych oponach. Nie wyobrazam sobie również sytuacji by ktoś zakładał takie opony do jazdy na co dzień i zmieniał kilka kompletów w ciągu roku.

humin pisze:...cały czas sądzę że chłopaki powinni być przerzuceni do max automatycznie (ta klasa byłaby jeszcze przez to jeszcze bardziej atrakcyjna) i może rzeczywiście wtedy mogłoby nie być klasy 1000pro ze względu na obsadzenie, ale przecież nie o to chodzi, by sztucznie ją utrzymywać podobnie jak inne klasy


Nie rozumiem komu to przeszkadza, ze jest więcej klas a obecnie są mizernie obsadzone. Czy ludzie Ci jeżdżą na jakichś oddzielnych imprezach oddalonych od siebie w tym samym czasie. Czy nie ma rywalizacji miedzy zawodnikami ? Czy zawodnicy tracą przez to kontakt miedzy sobą i nastepuje jakaś dezintegracja środowiska ?

Klasy są po to by zminimalizować wpływ różnic technicznych na wyniki. To że w praktyce okazuje się, że nie tylko moc silnika decyduje o wygranej to już zupełnie inna piłka.

Atrakcyjne maja być eliminacje jako całość a nie tylko dana klasa. Zresztą powodem utworzenia klas i podziału na ORG i PRO były przepychanki wewnątrz tych klas. Czy mamy do tego wracać ?

Jeżeli chodzi o obecną klasę MAX to raczej kilku zawodników z tej klasy powinno wrócić do PRO i takie są moje sugestie zmian w załączniku B-Tech ( usunięcie bariery poliwęglanów a nawet szpery w PRO)

Oponentom obecnego regulaminu radzę przed pisaniem postów najpierw kilka razy ten regulamin uwaznie przeczytać. Może okazać się, że nie jest taki zły ani że w całości nie sprawdził się w praktyce.
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: humin »

@Marku, chyba się nie rozumiemy
Nie jestem oponentem regulaminu - wręcz przeciwnie podoba mi się tak jak jest
Uważam że obecne klasy są ok i powinny pozostać z małymi zmianami obostrzeń modyfikacji tak jak wspomniałeś.
Moje posty mówią tylko o tym, że jeśli już jest regulamin to nie powinno być od niego odstępstw. I bynajmniej nie piszę o tym by zdobyć w ten sposób jakikolwiek puchar :lol:
Chodzi mi tylko i wyłącznie o zasady dotyczące wszystkich a nie wybranych

@Beny
Twoje tłumaczenie że sam się nie możesz przenieść jest po prostu śmieszne. Po założeniu lekkich szyb byś sam zainicjował przeniesienie i nie było by sprawy (Saint z resztą dał Ci dobry przykład)
Z resztą widać kto tu się napina samemu uważając że podchodzi do tematu luźno.
Mam nadzieję że chill-out nad morzem pomoże Ci do tego nabrać trochę dystansu :P
Awatar użytkownika
macko
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 425
Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: macko »

wydaje mi się, ze im dalej jesteśmy od zeszłorocznej dyskusji, a bliżej końca sezonu to pamięc zaczyna płatać figle. Puchar miał byc atrakcyjniejszy dla nowych zawodników, ale też ograniczyć kwestie drogich modyfikacji. stad podział na klasy taki jaki jest. Owszem, jest ich dużo, ale każdy może dostosować auto do konkretnej specyfikacji oraz budżetu jakim dysponuje. Generalka i tak pokazuje kto z kim wygrywa miedzy klasami.
maćko
majcher
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 143
Rejestracja: 09 lis 2006, 15:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Będzin

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: majcher »

Galeria na trzech kołach:
Załączniki
mini_003.jpg
mini_003.jpg (155.31 KiB) Przejrzano 3000 razy
mini_002.jpg
mini_002.jpg (156.18 KiB) Przejrzano 3000 razy
mini_001.jpg
mini_001.jpg (165.61 KiB) Przejrzano 3000 razy
majcher
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 143
Rejestracja: 09 lis 2006, 15:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Będzin

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: majcher »

cd.
Załączniki
mini_004.jpg
mini_004.jpg (171.17 KiB) Przejrzano 2997 razy
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: humin »

to tłumaczy dlaczego opony z tyłu są mniej zużyte :mrgreen:

u flapa guma z przodu prawie z felgi zeszła
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: flapjck1 »

kradne foto :P a na przyszlosc wiecej tlenu w kauczuk dmuchne :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: humin »

flapjck1 pisze:kradne foto :P a na przyszlosc wiecej tlenu w kauczuk dmuchne :)

a ile miałeś nadmuchane?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: flapjck1 »

przod 2,3 tyl 2,2
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Piotrek

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: Piotrek »

Majcher, dałbyś rade na jakąś picasse wrzucić wszystkie zdjęcia?
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: Beny »

Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: flapjck1 »

uwaga! zanosi sie na rewolucje! nie bede warczal :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
gadzio
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 240
Rejestracja: 25 lut 2008, 18:32
Posiadane auto: austin rover red hot
Lokalizacja: Opole/Lipnica Mur.

Re: III Eliminacja APMC - Biłgoraj 20-22 sierpnia

Post autor: gadzio »

Beny pisze:http://www.tor.radom.pl/imprezy2009/tor_panorama/DSC00036.JPG

DO BOJU :!: :lol:

:razz: :razz: :razz: zazdroszczę wam :razz: chyba na powaznie zaczne od przyszłego roku myslec o przylotach na każda eliminację APMC :razz: :wink:
ODPOWIEDZ