Strona 12 z 14
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 27 cze 2012, 21:40
autor: flapjck1
te pedaly wyrwane to od pracy
u mnie to samo zaczelo sie dziac, pedal gazu za bardzo chodzi a blacha za miekka w tym miejscu niestety
pociesze cie ze wyglada jak kazdy miniak
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 27 cze 2012, 22:03
autor: morris super
Jak bys oglondal miniaki do sprzedazy pod kontem korozji to bys , nie kupil rzadnego.Ja kupilem endoskop, i sprawdzilem kilka mini w profilach ,krajobraz ksiezycowy.Stwierdzilem ze niema mini bez korozji.Trzeba kupic i robic a nie rospisywac sie ,na temat korozji.Powodzenia trzymam kciuki.
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 16 lip 2012, 13:10
autor: Bochen
Korzystając z chwili wolnego czasu dokończyłem model, który zacząłem robić hmm.. w sumie nie pamiętam jak dawno. Narobiłem się lakierując go, a efekt i tak mnie nie zadowala. Zresztą ostatnie kroki w modelarstwie stawiałem kilkanaście lat temu uczestnicząc w kółku modelarskim i troche się wyszło z wprawy. Podsumowując - model jest zajebisty, polecam każdemu fanowi marki. Co sprawia największą frajdę? Z pewnością rozmiar - jest duuuży, 1/12. Dodatkowo fajne są chromowane elementy, jak garnki lamp, grill, etc.
Co do wykonania - wyszło mi tak sobie ; )
kilka fotek:
http://imgur.com/a/jYAqk
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 19 lip 2012, 20:00
autor: Bochen
Silnik pojechał do Se7vena na kurację
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 16 mar 2013, 14:35
autor: Bochen
powoli, powoli
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 16 mar 2013, 14:47
autor: Bochen
cos nie wyszlo wiec jeszcze raz
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 16 mar 2013, 14:51
autor: Bochen
i jeszcze jedno
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 28 kwie 2013, 13:36
autor: Bochen
Wybieram się w tym tygodniu zrobić geometrię i zbieżność. Czy potrzebna mi jest jakaś wiedza tajemna którą mógłbym przekazać mechanikowi?
Wystarczą dane podane w tabelce na stronie Markfive? Z tyłu mam wahacze z regulacją zrobioną przez Sevena.
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 28 kwie 2013, 14:01
autor: flapjck1
wystarcza
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 28 kwie 2013, 14:58
autor: monsterk
Jak na tyle masz regulacje to zrób zbieżność fabryczna a kąt pochylenia koła na -0,5st czyli idź w negatyw. Z przodu ważne żeby byla rozbieżność
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 maja 2013, 20:57
autor: Bochen
Odebrałem w końcu samochód i się cieszę na maksa, że w końcu mogę latać.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 736&type=1 tutaj cała odbudowa wraz z efektem końcowym
Pojawiło się jednak trochę problemów. Podstawowa sprawa to airbag - pali mi się lampka srs. Rozebrałem kierownicę i co? Okazało się, że jak rozbierali auto to wyjęli prawdopodobnie kierownicę razem z kolumną. Jako, że nie było już zwrotnic i magla, który by ograniczał ruch kierownicy, to pewnie ktoś zakręcił kierownicą kilka razy i urwał taśmę tego śmiesznego połączenia ślimakowego pod kierownicą. Udało mi się cholerstwo złożyć o tyle, że działa klakson (przyda się na przeglądzie) ale srs już nie.
W związku z tym mam dwa pytania: ma ktoś może coś takiego na zbyciu? A może da się to polutować jakoś?
Druga sprawa to chłodzenie. Auto się notorycznie przegrzewa więc rozebrałem czujnik i termostat. Termostat niby się otwiera przy okolo dziewięćdziesięciu stopniach. Poniżej zdjęcie testów czujnika temperatury
Czujnik wydaje się walnięty - w wodzie nie zamyka układu, a jak go grzałem świeczką to w końcu zamknął (po bardzo długim opalaniu), ale i tak rezystancja nie spadła do zera. Później wkręciłem go w obudowe, odpaliłem auto i podłączyłem miernik to gdy płyn się zaczął gotować na czujniku nadal był opór. Wskaźnik temperatury wskazuje środek pola czyli tak jakby w ogóle komputer nie widział czujnika. Swoją drogą coś jest nie tak bo chyba bez podłączonego czujnika komp powinien na stałe włączyć wentylator, zgadza się?
Co jeszcze powinienem sprawdzić? Jakieś rady? Chyba nie obędzie się bez pojechania na diagnostykę i skasowania błędów? Wkurza mnie ten wiatrak bo od samego początku mam z nim kłopoty. Może w końcu uda się to jakoś rozwiązać...
Aha i jeszcze jedno - jakie powinno być ładowanie na klemach a jakie na alternatorze?
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 maja 2013, 21:12
autor: flapjck1
tasma poduszki bedzie pasowac z jakiegos wiekszego roverka typu 200 400 mgf mg tf
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 maja 2013, 21:20
autor: Bochen
wow, nie pomyślałem o tym. Dzięki bardzo! już znalazłem na allegro, w sumie taniocha
reszta pytań pozostaje aktualna
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 maja 2013, 21:34
autor: flapjck1
z chlodzeniem: moze byc lipa, to czesto zdycha niejako systemowo, usterka komputera
ale zanim na tym stanie musisz sprawdzic instalacje, zwlaszcza sama kostke wtyczki,
masz racje ze powinien sie went. wlaczyc na stale po odpieciu wiec to jest sygnal ze albo wiazka albo komp.
w najgorszym wypadku bedziesz musial przerobic na uklad z pominieciem kompa
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
: 12 maja 2013, 21:39
autor: Szolders
Sprawdz czy korek zbiorniczka trzyma ciśnienie. Najlepiej wymienic na nowy. Nie jest drogi a stary pewnie pamięta jeszcze fabrykę.
Co do czujnika to zwykle jak sie psuje to wentylator dziala caly czas. Podlacz wentylator na krotko, moze to jego wina. Jak odlaczysz czujnik to wentylator powinien sie wlączyc.
Na klemach i alernatorze powinno byc identyczne ładowanie, w okolicach 13.8V