Buras pisze:prostu koledzy trzeba umiec przegrac z honorem
Boguś, prosze Cie, nie ośmieszaj się na koniec sezonu bo nie o to chodzi,
ja jestem bardzo szczęśliwy po Biłgoraju że moimi 50-cioma konikami i 78 Nm potrafiłem prowadzić w generalce dopóki było mokro ... potem niestety wyszło słońce, i naprawdę Ciesze się że miałem takiego rywala w klasie jak Piotr, bo gdyby nie on to nie doszedłbym do poziomu samochodu na jakim jestem .. pozostałe litrówki jakiejś szczególnej presji na mnie nie wywarły
... może za rok jak Maćko załozy opony, bo Piotra autem wykręcił fenomenalny czas ...
a co do zmian dopuszczalnych w autach .... ja napiszę swoje spostrzezenia w punktach:
1. setki godzin jakie piotr spędza w ciągu roku przy aucie przyniosły efekt i za to wielki szacunek
2. wyważenie silnika, jego ustawienie, nastawy zawieszenia, lekki samochód ... no po prostu piotr celująco odrobił zadanie domowe ... super auto
3. sezon był pasjonujący ... zwyciężało 3 różnych kierowców, dwa razy udało mi się objechać michałów
w ich super mocnych bolidach, w pojedynczych próbach potrafiłem pokonać piotra, a za rok mam nadzieje to robić częściej, coby piotrowi się nie nudziło
4. jak patrze na waldka, alka, roberta, lupera, flapa, artka miernika to wiem że za rok będzie niesamowita rywalizacja !!!! tak tak, myśle że oni za rok wystartują w komplecie eliminacji
5. taki zestaw da kilkunastu naprawdę mocnych ścigantów i być w czołówce w takim towarzystwie to będzie prawdziwy zaszczyt
ZMIANY DOPUSZCZALNE:
1. jeśli auto wyjeżdżając z fabryki miało koła to możemy zmieniać koła na inne pod warunkiem że są dopuszczone do ruchu ... wszak pucharem jesteśmy amatorskim
2. jeśli auto miało szyby (a miało) to można te z boku zmienić na lżejsze
3. jeśli miało gaźnik to bez niego nie pojedzie ale wolno wsadzić inny (w praktyce hif, weber, dellorto)
4. jeśli miało hamulce to można założyć lepsze tarcze bo to jest potrzebne
5. jeśli auto było wyposażone w głowice to można założyć jakaś inną, dopracowaną
6. itd, itp.
7. chciałbym żeby modyfikacje na tym się zatrzymały, tak aby ktoś kto do auta 1000 lub 1300 założy lepszy zawias i dobre opony mógł dzięki umiejętnościom walczyć z najlepszymi (nie mówię że odrazu wygrywać)
8. bawmy się i rywalizujmy podnosząć swoje umiejętności ale nie przekraczajmy pewnych granic ... dla mnie opony slick, szpery, silniki suzuki i inne są poza tą granicą ... no ale to moje osobiste zdanie ... bo opuszcając fabrykę szpery auto nie miało
a za rok i tak z przyjemnością stane do walki tym co akurat będę miał ... i napewno zadania nikomu nie będę ułatwiał
pozdrawiam i .... przez jesień postaram się dograć 4-tą eliminację .... bo trzy już znamy: poznań, radom, biłgoraj