
Sułtan 1275
Moderator: flapjck1
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
masz na zbyciu? 

- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
no w sumie lezy w garazu podpiety pod silnik - jesli ktoś chce silnik bez dyfra
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
jaka kwota za to przełożenie?
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
jakos sie dagadamy - tylko musial bys wlozyc w swoja obudowe bo moje sa po przejsciach.
cala jest tylko ktos gwint jeden przekręcił
cala jest tylko ktos gwint jeden przekręcił
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
co do wyliczeń przełożeń i prędkości tutaj jest formuła i wytłumaczenie jakby ktoś szukał http://www.minimania.com/web/SCatagory/ ... ticleV.cfm
wg wyliczeń przyjmując koła 10" i opony 165/70/10 wychodzi:
- dla 3,105 - 28,85km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4159obr
- dla 3,44 - 26,04km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4608obr
- dla 3,647 - 24,56km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4885obr
Czyli między 3,44 a 3,647 nie ma dużej różnicy moim zdaniem, nie wiem czy najlepszym wyjściem nie będzie zostanie przy tym co jest czyli 3,105...
wg wyliczeń przyjmując koła 10" i opony 165/70/10 wychodzi:
- dla 3,105 - 28,85km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4159obr
- dla 3,44 - 26,04km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4608obr
- dla 3,647 - 24,56km/h na 1000obr czyli przy 120km/h bedzie 4885obr
Czyli między 3,44 a 3,647 nie ma dużej różnicy moim zdaniem, nie wiem czy najlepszym wyjściem nie będzie zostanie przy tym co jest czyli 3,105...
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
3,1 ma Czarek w potworze ido 100KM jest ok, ale jak chcesz walczyć w pucharze to 3,44
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
nie ma co się załamywać - trzeba wymienić i PAMIĘTAĆ O SMAROWANIU !!!
jeśli ktoś tego nie robi to życzę mu rozbierania takiego zapieczonego wahacza - wtedy zrozumie co to znaczy
a po drugie trzeba wydać 200pln na dwa zestawy naprawcze, gdy można to wydać na dobrą smarownicę, puszkę smaru i jeszcze zostanie na kratę browarów
jeśli ktoś tego nie robi to życzę mu rozbierania takiego zapieczonego wahacza - wtedy zrozumie co to znaczy
a po drugie trzeba wydać 200pln na dwa zestawy naprawcze, gdy można to wydać na dobrą smarownicę, puszkę smaru i jeszcze zostanie na kratę browarów

- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
po oczyszczeniu przyszła pora na malowanie
fota pokazuje tylko część przedstawienia
w tle widać póki co części zamienne
fota pokazuje tylko część przedstawienia
w tle widać póki co części zamienne

- Załączniki
-
- IMG_0262.JPG (55.94 KiB) Przejrzano 1387 razy
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
używałem cynku , podładu i lakieru Motipa - wszystkie z sprayu
elementy mocno pordzewiałe dokładnie czyściłem, dla zabezpieczenia nakładałem cynk, potem podkład a na koniec pójdzie farba
przy reszcie elementów tylko podkład i farba
elementy mocno pordzewiałe dokładnie czyściłem, dla zabezpieczenia nakładałem cynk, potem podkład a na koniec pójdzie farba
przy reszcie elementów tylko podkład i farba
Re: Sułtan 1275
nie lepiej było zainwestować w przyzwoity pistolet i skołować jakiś kompresor?
może na początku trochę grosza trzeba wyrzucić, ale po czasie okazuje się to dobrą inwestycją
no i czemu nie zainwestowałeś w piaskowanie?
może na początku trochę grosza trzeba wyrzucić, ale po czasie okazuje się to dobrą inwestycją
no i czemu nie zainwestowałeś w piaskowanie?
Re: Sułtan 1275
procu mnie własnie wyprzedził w wypowiedzi
proponował bym pomalować typowym lakierem akrylowym na utwardzaczu itp. bo te lakiery Motipa to nieciekawe są, szybko nalot rdzawy wychodzi ponieważ to prawie sam rozpuszczalnik jest i odrobina pigmentu

- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
zgadzam się z przedmówcami
zestaw farb kupiłem już wcześniej więc go wykorzystałem
piaskowałem tylko wózki które zostały także ocynkowane/pomalowane
resztę elementów oczyszczałem bardzo dokładnie szczotką na wiertarce , następnie odtłuszczałem benzyną ekstrakcyjną
człowiek się całe życie uczy dlatego za wszelkie opinie jestem wdzięczny
z drugiej strony niektórzy majstrowie by tych elementów w ogóle nie ruszyli bo wyglądały naprawdę dobrze
zestaw farb kupiłem już wcześniej więc go wykorzystałem
piaskowałem tylko wózki które zostały także ocynkowane/pomalowane
resztę elementów oczyszczałem bardzo dokładnie szczotką na wiertarce , następnie odtłuszczałem benzyną ekstrakcyjną
człowiek się całe życie uczy dlatego za wszelkie opinie jestem wdzięczny
z drugiej strony niektórzy majstrowie by tych elementów w ogóle nie ruszyli bo wyglądały naprawdę dobrze