Strona 15 z 80
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 07 paź 2010, 14:19
autor: Sadam
przejrzałem sobie temat od początku i w sumie się dziwię, ze d15b2 a nie b7
silnik ten sam ale MPFI daje większe pole manewru, a wiadomo mocy zawsze brak...
głowica z d16z6 i by się zrobiło bardzo sympatycznie już - koszty części są śmieszne, a efekty bardzo dobre
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 08 paź 2010, 13:09
autor: Gibki Staruszek
Swap nie był do początku w planie ... d15b2 poprostu wpadło mi w ręce za śmieszne pieniądze i ze wszystkimi dodatkami , mogłem go odpalić i sprawdzić ...był idealy.
Po małych zmianach będzie miał około 100 koni. To mi wystarczy nie będę się nigdzie ścigał.(chyba ...
) Bardziej chodziło mi o bezawaryjność i niskie spalanie .Pod d7 trzeba wchodzić w dudę a tego nie chciałem robić.
W Sumie wtrysk i 2 kabelki można zawsze dostawić ale o 10 koni warto ?
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 08 paź 2010, 14:11
autor: flapjck1
100 kuni to tak w sam raz
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 08 paź 2010, 14:29
autor: Sadam
Gibki Staruszek pisze:Swap nie był do początku w planie ... d15b2 poprostu wpadło mi w ręce za śmieszne pieniądze i ze wszystkimi dodatkami , mogłem go odpalić i sprawdzić ...był idealy.
Po małych zmianach będzie miał około 100 koni. To mi wystarczy nie będę się nigdzie ścigał.(chyba ...
) Bardziej chodziło mi o bezawaryjność i niskie spalanie .Pod d7 trzeba wchodzić w dudę a tego nie chciałem robić.
W Sumie wtrysk i 2 kabelki można zawsze dostawić ale o 10 koni warto ?
no właśnie rzecz w tym, że jak kładłeś i tak wiązkę od nowa to można to było zrobić od razu, kolektor może faktycznie nie zmieściłby się przed ścianką, także tu nie polemizuję, ale...
nie chodzi o 10KM, ale o to co będzie jak te 90-100 to jednak Ci będzie mało
teraz, żeby wsadzić kolektor z B7 będzie trzeba sporo od nowa zrobić, a tak jakby był na miejscu to możliwości są spore
"Mini Me" - coś Ci to mówi? wymądrzam się bo ostatnio czytam forum CKP i sporo takich różnych fajnych rozwiązań znalazłem
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 08 paź 2010, 16:30
autor: Gibki Staruszek
Trzeba było się wymądrzyć rok temu !!!
.........................
Okres deptania po gazie mam za sobą ...
Adam masz jeszcze te sztywne mocowanie wózka ?
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 08 paź 2010, 17:11
autor: Sadam
na stanie nie, ale się zorganizuje
rok temu mnie Hondy nie interesowały
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 08 paź 2010, 17:33
autor: Gibki Staruszek
Sadam pisze:na stanie nie, ale się zorganizuje
rok temu mnie Hondy nie interesowały
To załatw mi jeden zestaw ... a moze jeszcze jeden dla Ciebie ? Myślisz o pomidorku ? hehe ?
No chyba,że masz civa i naszło Cię na mini me ...
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 08 paź 2010, 19:07
autor: Sadam
ja już dawno mam wmontowany (bo i flip w aucie siedzi), a mini me właśnie w kontekście civica, ale to na razie teoria
a czas pokaże
co do pomidorów i nie pomidorów to projektów mam kilkanaście, ale wszystkie w głowie
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 08 paź 2010, 22:38
autor: markfive
Sadam pisze:przejrzałem sobie temat od początku i w sumie się dziwię, ze d15b2 a nie b7
silnik ten sam ale MPFI daje większe pole manewru, a wiadomo mocy zawsze brak...
głowica z d16z6 i by się zrobiło bardzo sympatycznie już - koszty części są śmieszne, a efekty bardzo dobre
Mam pytanie
Ćwiczyłeś takie przeróbki, czy wiedzę czerpiesz z netu. Szczególnie podoba mi się okreslenie "koszty części są śmieszne"
Wszystko można zrobić lepiej lub inaczej. Wybacz ale bardziej przekonywujace od teoretyzowania są projekty które zostały już zrealizowane nawet gdy nie wszystko do końca gra.
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 09 paź 2010, 18:04
autor: Sadam
markfive pisze:Sadam pisze:przejrzałem sobie temat od początku i w sumie się dziwię, ze d15b2 a nie b7
silnik ten sam ale MPFI daje większe pole manewru, a wiadomo mocy zawsze brak...
głowica z d16z6 i by się zrobiło bardzo sympatycznie już - koszty części są śmieszne, a efekty bardzo dobre
Mam pytanie
Ćwiczyłeś takie przeróbki, czy wiedzę czerpiesz z netu. Szczególnie podoba mi się okreslenie "koszty części są śmieszne"
Wszystko można zrobić lepiej lub inaczej. Wybacz ale bardziej przekonywujace od teoretyzowania są projekty które zostały już zrealizowane nawet gdy nie wszystko do końca gra.
polecam zajrzeć na
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/index.php
ilość zbudowanych projektów w Polsce i na świecie jest spora, także z palca sobie pomysłów nie wyssałem (większość z nich potwierdzona wykresami z hamowni), a jeszcze spora liczba z nich robiona była w garażach przydomowych a nie w warsztatach
a koszty są śmieszne, bo podniesienie mocy z 90 do 125KM (przy pozostawieniu wszystkich elementów seryjnych) - wydatek rzędu do 2k zł jest wg mnie bardzo mały
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 09 paź 2010, 20:18
autor: Gibki Staruszek
Mój kolega co robił mi instalację jest maniakiem * mini me* . To super sprawa wykrzesać parę koni więcej składając silnik jak klocki. On o vtec'ach mówi : "bllleeee".
To podobnie jak podnieta przy dodatkowych 5 km z miniakowej litrówki.
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 17 paź 2010, 18:50
autor: Gibki Staruszek
zaczynam szpachlowanie , buda po blacharce do małego szpachlowania.
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 17 paź 2010, 18:51
autor: Gibki Staruszek
Felgi przygotowane do malowania ...
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 18 paź 2010, 19:49
autor: Gibki Staruszek
dziś malowałem ...
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
: 18 paź 2010, 23:40
autor: Konrad K_2
no piknie tylko czy nie lepiej było najpierw odświeżyć czarny?