Strona 15 z 80

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 07 paź 2010, 14:19
autor: Sadam
przejrzałem sobie temat od początku i w sumie się dziwię, ze d15b2 a nie b7

silnik ten sam ale MPFI daje większe pole manewru, a wiadomo mocy zawsze brak...

głowica z d16z6 i by się zrobiło bardzo sympatycznie już - koszty części są śmieszne, a efekty bardzo dobre

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 08 paź 2010, 13:09
autor: Gibki Staruszek
Swap nie był do początku w planie ... d15b2 poprostu wpadło mi w ręce za śmieszne pieniądze i ze wszystkimi dodatkami , mogłem go odpalić i sprawdzić ...był idealy. :cool:
Po małych zmianach będzie miał około 100 koni. To mi wystarczy nie będę się nigdzie ścigał.(chyba ... :grin: ) Bardziej chodziło mi o bezawaryjność i niskie spalanie .Pod d7 trzeba wchodzić w dudę a tego nie chciałem robić.

W Sumie wtrysk i 2 kabelki można zawsze dostawić ale o 10 koni warto ?

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 08 paź 2010, 14:11
autor: flapjck1
100 kuni to tak w sam raz :)

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 08 paź 2010, 14:29
autor: Sadam
Gibki Staruszek pisze:Swap nie był do początku w planie ... d15b2 poprostu wpadło mi w ręce za śmieszne pieniądze i ze wszystkimi dodatkami , mogłem go odpalić i sprawdzić ...był idealy. :cool:
Po małych zmianach będzie miał około 100 koni. To mi wystarczy nie będę się nigdzie ścigał.(chyba ... :grin: ) Bardziej chodziło mi o bezawaryjność i niskie spalanie .Pod d7 trzeba wchodzić w dudę a tego nie chciałem robić.

W Sumie wtrysk i 2 kabelki można zawsze dostawić ale o 10 koni warto ?


no właśnie rzecz w tym, że jak kładłeś i tak wiązkę od nowa to można to było zrobić od razu, kolektor może faktycznie nie zmieściłby się przed ścianką, także tu nie polemizuję, ale...

nie chodzi o 10KM, ale o to co będzie jak te 90-100 to jednak Ci będzie mało :D

teraz, żeby wsadzić kolektor z B7 będzie trzeba sporo od nowa zrobić, a tak jakby był na miejscu to możliwości są spore :D

"Mini Me" - coś Ci to mówi? wymądrzam się bo ostatnio czytam forum CKP i sporo takich różnych fajnych rozwiązań znalazłem

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 08 paź 2010, 16:30
autor: Gibki Staruszek
Trzeba było się wymądrzyć rok temu !!! :evil: ......................... :lol:

Okres deptania po gazie mam za sobą ... :cool:

Adam masz jeszcze te sztywne mocowanie wózka ?

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 08 paź 2010, 17:11
autor: Sadam
na stanie nie, ale się zorganizuje ;)

rok temu mnie Hondy nie interesowały :D

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 08 paź 2010, 17:33
autor: Gibki Staruszek
Sadam pisze:na stanie nie, ale się zorganizuje ;)

rok temu mnie Hondy nie interesowały :D


To załatw mi jeden zestaw ... a moze jeszcze jeden dla Ciebie ? Myślisz o pomidorku ? hehe ? :razz: :mrgreen:

No chyba,że masz civa i naszło Cię na mini me ...

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 08 paź 2010, 19:07
autor: Sadam
ja już dawno mam wmontowany (bo i flip w aucie siedzi), a mini me właśnie w kontekście civica, ale to na razie teoria

a czas pokaże :mrgreen:

co do pomidorów i nie pomidorów to projektów mam kilkanaście, ale wszystkie w głowie :D

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 08 paź 2010, 22:38
autor: markfive
Sadam pisze:przejrzałem sobie temat od początku i w sumie się dziwię, ze d15b2 a nie b7
silnik ten sam ale MPFI daje większe pole manewru, a wiadomo mocy zawsze brak...
głowica z d16z6 i by się zrobiło bardzo sympatycznie już - koszty części są śmieszne, a efekty bardzo dobre


Mam pytanie :smile: Ćwiczyłeś takie przeróbki, czy wiedzę czerpiesz z netu. Szczególnie podoba mi się okreslenie "koszty części są śmieszne" :grin:

Wszystko można zrobić lepiej lub inaczej. Wybacz ale bardziej przekonywujace od teoretyzowania są projekty które zostały już zrealizowane nawet gdy nie wszystko do końca gra. :smile:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 09 paź 2010, 18:04
autor: Sadam
markfive pisze:
Sadam pisze:przejrzałem sobie temat od początku i w sumie się dziwię, ze d15b2 a nie b7
silnik ten sam ale MPFI daje większe pole manewru, a wiadomo mocy zawsze brak...
głowica z d16z6 i by się zrobiło bardzo sympatycznie już - koszty części są śmieszne, a efekty bardzo dobre


Mam pytanie :smile: Ćwiczyłeś takie przeróbki, czy wiedzę czerpiesz z netu. Szczególnie podoba mi się okreslenie "koszty części są śmieszne" :grin:

Wszystko można zrobić lepiej lub inaczej. Wybacz ale bardziej przekonywujace od teoretyzowania są projekty które zostały już zrealizowane nawet gdy nie wszystko do końca gra. :smile:


polecam zajrzeć na http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/index.php

ilość zbudowanych projektów w Polsce i na świecie jest spora, także z palca sobie pomysłów nie wyssałem (większość z nich potwierdzona wykresami z hamowni), a jeszcze spora liczba z nich robiona była w garażach przydomowych a nie w warsztatach

a koszty są śmieszne, bo podniesienie mocy z 90 do 125KM (przy pozostawieniu wszystkich elementów seryjnych) - wydatek rzędu do 2k zł jest wg mnie bardzo mały

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 09 paź 2010, 20:18
autor: Gibki Staruszek
Mój kolega co robił mi instalację jest maniakiem * mini me* . To super sprawa wykrzesać parę koni więcej składając silnik jak klocki. On o vtec'ach mówi : "bllleeee".

To podobnie jak podnieta przy dodatkowych 5 km z miniakowej litrówki. :grin:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 17 paź 2010, 18:50
autor: Gibki Staruszek
zaczynam szpachlowanie , buda po blacharce do małego szpachlowania.

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 17 paź 2010, 18:51
autor: Gibki Staruszek
Felgi przygotowane do malowania ... :cool:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 18 paź 2010, 19:49
autor: Gibki Staruszek
dziś malowałem ... :cool:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

: 18 paź 2010, 23:40
autor: Konrad K_2
no piknie tylko czy nie lepiej było najpierw odświeżyć czarny?