Strona 15 z 17
Re: Kółko kompresora !
: 25 wrz 2011, 14:00
autor: Maciusiowy
a 220KM na pewno...
Re: Kółko kompresora !
: 26 wrz 2011, 08:58
autor: bob.dsk
Anonymusek pisze:A można jakoś R56 S (175KM) wzmocnić, nie wywalając fortuny?
Myślałem o świecach, przewodach, kopułce aparatu i filtrze powietrza. Póki co mam serię. Polecicie jakieś konkretne modele/firmy?
Polecam PromotorMocy . Moje R56 213 HP 328 NM . Zmieniony wydech i mapa kompa. Jak masz manual to powinno być ok 220-230 HP. Niestety Automat troszkę zjada mocy za to jezdzi sie super!
Re: Kółko kompresora !
: 26 wrz 2011, 12:30
autor: Anonymusek
Czyli sama mapa komputera daje przyrost mocy o ponad 45KM (bez zmiany wydechu)? Jaki jest orientacyjny koszt takiej mapy? Jakie są minusy takiego rozwiązania? W jakim mieście mieści się PROMOTOR?
Re: Kółko kompresora !
: 26 wrz 2011, 12:33
autor: flapjck1
warszawa, a konkretniej okolice
http://promotormocy.pl/
Re: Kółko kompresora !
: 01 paź 2011, 21:40
autor: Anonymusek
Dzięki - zapoznałem się ze stroną. Szukam jednak czegoś bliżej Szczecina.
Możecie rzucić orientacyjną cenę takiego chipa?
Re: Kółko kompresora !
: 01 paź 2011, 22:59
autor: bob.dsk
Ja juz kupilem zrobionego ale mam FV i bylo cos ok 5k za zmiane mapy silnika, wydech ktory jest nieziemski oraz zmiane geometri. Naprawde warto to zrobic w r56 100% lepsza frajda. Oczywiscie polecam promotor:)
Re: Kółko kompresora !
: 16 mar 2014, 23:31
autor: Kuchar
odgrzebię temat.
Sama zmiana kółka o 15% mnie interesuje.
I teraz pytania:
-czy ma to sens bez mapowania? na tą chwilę nie chcę jeszcze robić mapy
-czy przy zmianie o 15% zbyt długi będzie pasek oryginalnej długości?
-czy nie jest konieczna w tym wypadku zmiana wtrysków, czy IC?
Wiem, że było to już wszystko poruszane, ale dość dawno i chciałbym to jakoś zebrać do kupy bo były różne opinie.
Dzięki za pomoc!
Re: Kółko kompresora !
: 17 mar 2014, 08:13
autor: maniujr
- nie
- w komplecie musi być krótszy pasek
- nie, chyba, że chcesz iść mocno w podniesienie mocy
Re: Kółko kompresora !
: 17 mar 2014, 20:28
autor: kondziorally
Mam kółko -15%, świece Denso zimniejsze o 1st, wkładkę filtra k&n i one ball... według moich odczuć autko stało się dużo żywsze, szybciej przyśpiesza i dźwięk kompresora jest nieporównywalny
Pasek trzeba krótszy kupić, jedyny minus to większe spalanie jednak każdy wie, że przyjemność z jazdy zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia
Re: Kółko kompresora !
: 18 mar 2014, 11:13
autor: Kuchar
Bez mapy nowej masz?
Re: Kółko kompresora !
: 18 mar 2014, 18:41
autor: B!G LAM3
Też mam te same mody, co kondziorally, tylko kółko 17%. Również bez mapy, ale różnica jest znaczna.
Re: Kółko kompresora !
: 18 mar 2014, 20:58
autor: Kuchar
17% bez większego IC to nie przesada?
Re: Kółko kompresora !
: 18 mar 2014, 22:20
autor: B!G LAM3
Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie
. Także zapytaj mnie znów za kilka miechów
Re: Kółko kompresora !
: 19 mar 2014, 00:18
autor: AleXander
B!G LAM3 pisze:Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie
. Także zapytaj mnie znów za kilka miechów
Dokładnie, teraz jest OK. Ale nie chcę Cię martwić... jak tylko pojawi się na termometrze 25-30 stopni to IAT będzie 60-80 stopni i auto straci ze 25% mocy :/
Tak było u mnie dopóki nie wymieniłem IC na ten z wersji GP (swoją drogą polecam, gdyż daje lepsze efekty niż 90% aftermarketowych - potwierdzone badaniami). Kosztuje coś pod 2tys pln razem z diverterem.
Re: Kółko kompresora !
: 19 mar 2014, 00:51
autor: B!G LAM3
AleXander pisze:B!G LAM3 pisze:Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie
. Także zapytaj mnie znów za kilka miechów
Dokładnie, teraz jest OK. Ale nie chcę Cię martwić... jak tylko pojawi się na termometrze 25-30 stopni to IAT będzie 60-80 stopni i auto straci ze 25% mocy :/
Tak było u mnie dopóki nie wymieniłem IC na ten z wersji GP (swoją drogą polecam, gdyż daje lepsze efekty niż 90% aftermarketowych - potwierdzone badaniami). Kosztuje coś pod 2tys pln razem z diverterem.
A GRS nie wypada lepiej od IC z wersji GP? Cena obu podobna.