Strona 15 z 18

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 10:38
autor: humin
Beny pisze:
humin pisze:
monsterk pisze:Jako że ja wywołałem dyskusję, to powiem tak,
będzie szpera na przyszły sezon,


to może zróbmy wspólny zakup i wywalczymy zniżkę ? ;)


czy ty wiesz co ty piszesz? szpere chcesz w aucie? naprawde? a jeździłeś kiedyś takim czymś na codzień?? no chyba że budujesz auto z mozołem od roku tylko pod 4 starty w pucharze ...
i wszedzie będziesz na lawecie jeździł ...

beny a pisałeś że się nie spinasz? :P
odróżniasz żart od dyskusji? trochę luzu polecam - nad morze podjedź dobrze zrobi po pucharze :P

edit
a po drugie zdarzylo mi sie jezdzic ze szpera i uwierz mi ze sa szpery i sa szpery
i sa takie ktore nadaja się bardzo dobrze do jazdy na codzien
a po trzecie wiele aut jezdzacych na youngtimerze jezdzi ze szperami

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 10:49
autor: flapjck1
strasznie niepotrzebne bicie piany

kogo z nas stac na szpere? to primo ( abstrahujac od tego ze piotr zaszalal )
secundo - nasze imprezy o tyle roznia sie od tych w uk ze w znakomitej wiekszosci sa to przejazdy solo
tercio - klasa stock z seryjnym zawieszeniem? nie bedzie kandydatow! kazdy ma chociaz regulowane drazki reakcyjne zalozone bo wydzwonil w jakas dziure

jednym slowem za bardzo postepujaca restrykcyjnosc sie zapowiada

podzial maly blok - duzy blok - MAX uwazam za wystarczajacy
wszelkie dodatkowe obostrzenia uwazam za niepotrzebne

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 10:49
autor: humin
beny ja się nie znam ale w regulaminie na którym jest wzorowany puchar jest także taki zapis:
TR.5.6 BODYWORK.
5.6.1.2 Steel body panels must be retained and remain standard shape.
5.6.1.3. Bonnet, front wings, front panel and boot lid may be replaced by pattern components retaining original shape with only material
change - GRP, Carbon/Kevlar or Aluminium.


w skrócie tłumaczenie - elementy karoserii powinny zachować oryginalny kształt - dopuszczalne jest jedynie zmiana materiału z którego są wykonane

wychodzi na to iż "dyfuzor" jest także nie wskazany :)


złote słowa napisał flap
puchar to nie wyścigi bezpośrednie gdzie rzeczywiście trzeba zadbać o względy bezpieczeństwa tylko przejazdy pojedyncze a to ogromna różnica

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 11:09
autor: Beny
humin pisze:beny ja się nie znam ale w regulaminie na którym jest wzorowany puchar jest także taki zapis:
TR.5.6 BODYWORK.
5.6.1.2 Steel body panels must be retained and remain standard shape.
5.6.1.3. Bonnet, front wings, front panel and boot lid may be replaced by pattern components retaining original shape with only material
change - GRP, Carbon/Kevlar or Aluminium.


w skrócie tłumaczenie - elementy karoserii powinny zachować oryginalny kształt - dopuszczalne jest jedynie zmiana materiału z którego są wykonane

wychodzi na to iż "dyfuzor" jest także nie wskazany :)


dostosuję się w 100%, jeśli będzie taka potrzeba

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 11:13
autor: Beny
tu nie chodzi o wielką restrykcyjność ..

Tomasz czy uważasz że:

1. opony ze znaczkiem E (czyli bez slicków)
2. auta bez szpery
3. reszta regulaminu bez zmian

to twoim zdaniem duża restrykcyjność?

zrobię ankietę i poproszę o odpowiedzi na maila i będziemy mieć problem z głowy

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 15:48
autor: LUPER
Beny, bardzo mnie rozbawiłeś swoim tokiem myślenia który do niczego nie prowadzi a wręcz jest absurdem typu samochód ma coś to może mieć zmodyfikowane to coś,

Bo kanapy trzeba by pozakładać z powrotem a może tylko samą piankę by było, no i koła zapasowe które okazało by się że będziemy wkładać to takie dmuchane do pływania że by by zejść z wagi a przestrzegać regulaminu :)

A tak poważnie to podział na klasy jeśli już to chyba po to by zachęcić nowe osoby co by zaczęli jeździć na puchary tzw N-grupa "seryjnymi autami"

Moja propozycja podziału to:
A-grupa dozwolone prawie wszystko co można zbudować na bloku seria A i A+ i głowicy 5-portowej
N-grupa samochód bez modyfikacji silnika na oponach z klasycznym bieżnikiem czyli bez yoko A048 i A032 czy też podobnych a dozwolone regulowane zawieszenie i modyfikacje osprzęt samochodu: tłumiki, filtry, fotele, kierownice i etc.

A może wprowadzić ten podział zamiast podziału na klasy pojemnościowe bo ten sezon pokazał że - dobry litr robi robotę :)

Pozdrawiam Luper

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 16:08
autor: minimaniak
czestermo pisze:
Ania-Ray pisze:
Puchary są na każdej eliminacji, a nie tylko na koniec sezonu :wink:


puchary APMC sa na karzdej eliminacji??
a w kielcach i poznaniu


co do reszty
piana piana piana!!!!!!
zmiany zmiany zmiany!!!!


Trzeba było być to byś widział :wink:

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 16:20
autor: AleXander
A-grupa dozwolone prawie wszystko co można zbudować na bloku seria A i A+ i głowicy 5-portowej


A co to jest prawie?

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 16:31
autor: minimaniak
flapjck1 pisze:strasznie niepotrzebne bicie piany

kogo z nas stac na szpere? to primo ( abstrahujac od tego ze piotr zaszalal )
secundo - nasze imprezy o tyle roznia sie od tych w uk ze w znakomitej wiekszosci sa to przejazdy solo
tercio - klasa stock z seryjnym zawieszeniem? nie bedzie kandydatow! kazdy ma chociaz regulowane drazki reakcyjne zalozone bo wydzwonil w jakas dziure

jednym slowem za bardzo postepujaca restrykcyjnosc sie zapowiada

podzial maly blok - duzy blok - MAX uwazam za wystarczajacy
wszelkie dodatkowe obostrzenia uwazam za niepotrzebne


Jestem tego samego zdania:
1. kto chce i kogo stać to niech sobie zakłada - jak widać po wynikach to w/g mnie od tego wygrane nie zależą
2. j.w.
3. j.w. niewielki koszt, a jazda Miniakiem zupełnie inna

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 16:38
autor: Konrad K_2
zróbcie glosowanie i po sprawie (tylko jakies sensowne)

w rodzaju
1. czy pozostajemy po staremu
2. wprowadzamy klacy : stock , mod i max
3. xxx
4. yyyy

bo tak to kazdy bedzie tkwil przy swoim i nic nie ugadacie

takie glosowanie to wstepne sprawdzenie oczekiwan a dalej mozna sie zagłębiać czy np stock to pęłna seria czy dopuszcone sa zmiany takie ja : hi-lo , drązki , wydech

itd itp

podajcie propozycje , zrobie głosowani bo jakoś i tak do zadnej sensownej klasy sie nie kwalifikuje wiec mysle ze bede obiektywny

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 16:38
autor: minimaniak
LUPER pisze:Moja propozycja podziału to:
A-grupa dozwolone prawie wszystko co można zbudować na bloku seria A i A+ i głowicy 5-portowej
N-grupa samochód bez modyfikacji silnika na oponach z klasycznym bieżnikiem czyli bez yoko A048 i A032 czy też podobnych a dozwolone regulowane zawieszenie i modyfikacje osprzęt samochodu: tłumiki, filtry, fotele, kierownice i etc.


N-grupa - zacznie się tutaj, że w jednym jest całe zawieszenie regulowane, a w drugim tylko przednie :???: że ktoś ma katalizator, a inny przelot sobie założył, że w jednym jest poduszka w kierownicy a w innym nie ma :wink: itd. itp.

także bez N-grupy. A właściciele (prawie) N grupowych Mini i tak będą zadowoleni ze swoich wyników (jakie by one nie były) :wink:

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 16:58
autor: macko
Ja boję się tego, że wprowadzając bardziej konkretny regulamin, na własne życzenie stworzymy sobie kiepską atmosferę. Dlaczego? bo powstanie narzędzie do eliminowania zawodników, którzy nie sprostali wymaganiom regulaminu, źle go zinterpretowali i zacznie się jazda i kolejne dyskusje tego typu. Zostawmy puchar na razie tak jak jest. Nie potrzebujemy zmian, bo nikt nikogo jakoś diametralnie nie objeżdża.

maćko

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 17:02
autor: humin
macko pisze:Ja boję się tego, że wprowadzając bardziej konkretny regulamin, na własne życzenie stworzymy sobie kiepską atmosferę. Dlaczego? bo powstanie narzędzie do eliminowania zawodników, którzy nie sprostali wymaganiom regulaminu, źle go zinterpretowali i zacznie się jazda i kolejne dyskusje tego typu. Zostawmy puchar na razie tak jak jest. Nie potrzebujemy zmian, bo nikt nikogo jakoś diametralnie nie objeżdża.

maćko


dobrze prawi, bez sensu siać ferment

podział wg bloku + maxi w zupełności wystarczy

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 17:02
autor: minimaniak
macko pisze:Ja boję się tego, że wprowadzając bardziej konkretny regulamin, na własne życzenie stworzymy sobie kiepską atmosferę. Dlaczego? bo powstanie narzędzie do eliminowania zawodników, którzy nie sprostali wymaganiom regulaminu, źle go zinterpretowali i zacznie się jazda i kolejne dyskusje tego typu. Zostawmy puchar na razie tak jak jest. Nie potrzebujemy zmian, bo nikt nikogo jakoś diametralnie nie objeżdża.

maćko


POPIERAM :!: i żadnych dziwnych ankiet

Re: IV eliminacja APMC - Finał - gdzie i kiedy

: 08 wrz 2009, 17:22
autor: minimaniak
... I ewentualnie dla najszybszego N-prawdziwie :wink: grupowego Mini