macko pisze:Ja boję się tego, że wprowadzając bardziej konkretny regulamin, na własne życzenie stworzymy sobie kiepską atmosferę. Dlaczego? bo powstanie narzędzie do eliminowania zawodników, którzy nie sprostali wymaganiom regulaminu, źle go zinterpretowali i zacznie się jazda i kolejne dyskusje tego typu. Zostawmy puchar na razie tak jak jest. Nie potrzebujemy zmian, bo nikt nikogo jakoś diametralnie nie objeżdża.
maćko
Masz całkowitą rację. Dodam jeszcze tyle, że ktoś by musiał zbierać pieniądze na protesty, ktoś rozbierać, weryfikować itd. etc czyli paranoja.
Dodam tyle, że:
- pozostawmy podział na klasy tak jak dotychczas ( wątpię aby powstała klasa max. )
- opony, zawieszenia, zespoły napędowe, elementy karoserii dowolnie modyfikowane
- wprowadźmy ograniczenie, że auto startujące musi być zarejestrowane (choć wątpię aby
ktoś przyjechał innym)
- wprowadźmy jeden przelicznik dla kompresorów, turbo, silników motocyklowych
i pomidorów razem wziętych np. 1,3 (choć nawet bez przelicznika będą miały problem
w miejscach gdzie odbywają się eliminacje - praw fizyki nie da się oszukać )
- zakupmy fotokomórkę i tu jest naprawdę duże pole do popisu w jaki sposób to zrobić
- APMC w głównej mierze doskonali u wszystkich technikę prowadzenia auta w sposób
bezpieczny. Każdy kto wystartuje może wielu rzeczy się nauczyć oraz miło spędzić czas.
Nie zróbmy czegoś tak co dotychczasową atmosferę miałoby popsuć
- o symbolicznych nagrodach, upominkach i innych gadżetach była mowa w Biłgoraju
i jestem przekonany że będzie tego sporo w następnym sezonie.
Zobaczcie jaki wizerunek zrobiliśmy w Poznaniu na YTP, chociaż było kilka grup.
Na koniec zaapeluję do właścicieli MINI:
- macie również piękne auta, którymi się chwalicie na Forum - pochwalcie się również w
APMC, nikt nie zmusza do jeżdżenia ale zawsze można zahaczyć o zlot lub pokibicować
Pozdrawiam
Piotr