Sułtan 1275
Moderator: flapjck1
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
E no, szybka ta poczta czasami potrafi być!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
no ja też w szoku
podziękowania monster - pozostaje modlić się by wystartował
może ma ktoś stożek do hif44 na zbyciu?

podziękowania monster - pozostaje modlić się by wystartował

może ma ktoś stożek do hif44 na zbyciu?
- Ania-Ray
- Klubowicz
- Posty: 425
- Rejestracja: 21 lut 2007, 16:08
- Posiadane auto: Rover Mini Cooper 40LE
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
Czy to "cacko" jest szykowane na IMM do konkursu Miss Elegancji
?

- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
nie przeczę że nie zalezy mi na dobrym wyglądzie ale głównie to, jak to kiedyś sait o swoim napisał: ..wygląd wyglądem ale auto ma po prostu zapier..ać ....
także silnik stanowi ostatnio oczko w głowie
a jesli chodzi o zdjęcie z goła blachą na błotniku to po prostu on taki nie ubrany
także silnik stanowi ostatnio oczko w głowie

a jesli chodzi o zdjęcie z goła blachą na błotniku to po prostu on taki nie ubrany

- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
no popatrz i w mój wątek wkrada się cenzura 

- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
trochę podczyściłem zestawik
progi w kolektorze podobnie jak w głowicy także usunięte
progi w kolektorze podobnie jak w głowicy także usunięte
- Załączniki
-
- IMG_0377.JPG (70.04 KiB) Przejrzano 1398 razy
-
- IMG_0376.JPG (119.07 KiB) Przejrzano 1398 razy
- Sadam
- Super użytkownik
- Posty: 2487
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
kolektor w tej chwili się rozszerza przy wyjściu? a głowica z kolei zwęża głębiej w kanałach?
nie przyglądałem się dokładnie zdjęciom, ale wydaje mi się że będziesz miał rozszerzenie a zaraz potem zwężenie w kanałach dolotowych, i tutaj bardzo teoretycznie, bo nigdy tego dokładnie nie zgłębiałem - może to zaburzyć przepływ w kanałach i słabo wpływać na pracę silnika
tak mi się wydaje...
but I might be wrong
nie przyglądałem się dokładnie zdjęciom, ale wydaje mi się że będziesz miał rozszerzenie a zaraz potem zwężenie w kanałach dolotowych, i tutaj bardzo teoretycznie, bo nigdy tego dokładnie nie zgłębiałem - może to zaburzyć przepływ w kanałach i słabo wpływać na pracę silnika
tak mi się wydaje...
but I might be wrong
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas

- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
szczerze to wydaje mi się że w kolektorze średnica jest dość spora i jeśli zlikwiduję zwężenie w wyjściu kolektora to tylko przedłużę ten szeroki kanał, który znajdzie jeszcze przedłużenie w większej średnicy w głowicy i dopiero tam będzie zwężony
taki mój mały wywód
mody robiłem w oparciu o książkę Vizarda więc zobaczymy
bądźmy dobrej myśli
taki mój mały wywód
mody robiłem w oparciu o książkę Vizarda więc zobaczymy
bądźmy dobrej myśli
- Sadam
- Super użytkownik
- Posty: 2487
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
przy szerokim kanale w głowicy powinno grać faktycznie, myślałem, że tylko przy wejściu wygładziłeś, w takim wypadku nic tylko brać się do roboty dalej
powodzenia

www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas

- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
odebrałem głowicę od majstra
zestawy zawór-głowica zrobione jak fabryka w 3 kąty
zestawy zawór-głowica zrobione jak fabryka w 3 kąty
- Załączniki
-
- IMG_0415.JPG (63.93 KiB) Przejrzano 1262 razy
-
- IMG_0420.JPG (97.78 KiB) Przejrzano 1262 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
przydałobysie aby gniazdo z zaworem dotrzeć, a majster coś duduży posuw podczs planowania ustawił
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
pytałem o dotarcie zaworów, ale twierdzi po tej obróbce nie jest konieczne
przy mnie podłączał wakuometr i trzymało bardzo dobrze
a planowanie nie jest robione na standardowej magnesówce i ściernicy bo wtedy jest super gładka powierzchnia tylko na maszynie z głowicą z obciąganymi wkładami cbn ustawioną pod kątem stąd taka faktura
majster uważa że trzymanie uszczelki przy tej obróbce jest o niebo lepsze
w zasadzie pierwsze planowanie było zrobione na magnesówce przez poprzedniego majstra i powierzchnia była glanc, ale zawory tylko dotarł do gniazd i wyglądało to tragicznie stąd wyprawa do majstra w zasadzie najlepszego w rejonie a ten zdecydowanie polecał poprawkę planowania
przy mnie podłączał wakuometr i trzymało bardzo dobrze
a planowanie nie jest robione na standardowej magnesówce i ściernicy bo wtedy jest super gładka powierzchnia tylko na maszynie z głowicą z obciąganymi wkładami cbn ustawioną pod kątem stąd taka faktura
majster uważa że trzymanie uszczelki przy tej obróbce jest o niebo lepsze
w zasadzie pierwsze planowanie było zrobione na magnesówce przez poprzedniego majstra i powierzchnia była glanc, ale zawory tylko dotarł do gniazd i wyglądało to tragicznie stąd wyprawa do majstra w zasadzie najlepszego w rejonie a ten zdecydowanie polecał poprawkę planowania
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2294
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sułtan 1275
dodatkowo "poryrałem", jak to monster mówi, ostre krawędzie w kanałach 

- Załączniki
-
- IMG_0459.JPG (71.66 KiB) Przejrzano 1504 razy
-
- IMG_0472.JPG (80.59 KiB) Przejrzano 1504 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Sułtan 1275
Weż się do roboty i dotrzyj te zawory
Zrobiłi mi kiedyś głowice w landzie też tą metodą- nowoczesną- też mieli wakuometr i dupa, musiałem głowice sciągać bo dwa byłe nieszczelne. ta metoda sprawdzania oszukuje ponieważ możesz uderzyć zaworem on się zakleszczy i będzie szczelny. A co do planowaniato miałem gładziej zrobioną głowicę od bmw diesla i kompresja sadziła do wody

Zrobiłi mi kiedyś głowice w landzie też tą metodą- nowoczesną- też mieli wakuometr i dupa, musiałem głowice sciągać bo dwa byłe nieszczelne. ta metoda sprawdzania oszukuje ponieważ możesz uderzyć zaworem on się zakleszczy i będzie szczelny. A co do planowaniato miałem gładziej zrobioną głowicę od bmw diesla i kompresja sadziła do wody
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt: