Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
Moderator: flapjck1
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
ciasno tam w tych komorach
trzeba mieć zgrabne paluszki by coś zdziałać
trzeba mieć zgrabne paluszki by coś zdziałać
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
przykleiłem naklejke pucharową , ma mobilizowac
wiec testowanko geometrie i ogolnie zawieszenie a wygląda teraz tak:
ps.wiem ze zwisa
wiec testowanko geometrie i ogolnie zawieszenie a wygląda teraz tak:
ps.wiem ze zwisa
- Załączniki
-
- p1080569.jpg (77.64 KiB) Przejrzano 1101 razy
-
- p1080565.jpg (69.6 KiB) Przejrzano 1101 razy
-
- p1080519p.jpg (50.92 KiB) Przejrzano 1101 razy
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
no zwisa zwisa
czy to system hamujący jak na lotniskowcu?
ps. już jesteś po przeglądzie? a gdzie światło przeciwmgielne i cofania?
czy to system hamujący jak na lotniskowcu?
ps. już jesteś po przeglądzie? a gdzie światło przeciwmgielne i cofania?
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
humin pisze: a gdzie światło przeciwmgielne i cofania?
cofanie w prawyk kloszu (niebieska zarowka niweluje czerwony klosz) , a przeciwmgielne w lewym - trzeba było tylko troche pomalować
panowie cos tam mruczeli nad kolorem
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
to sprytnie wybrnąłeś
dupcia wygląda bardzo si
dupcia wygląda bardzo si
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
teraz rozwijam chłodzenie do granic absurdu
- Załączniki
-
- p1407092120.jpg (61.78 KiB) Przejrzano 1032 razy
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
hmmmmm pewnie kupił
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
bartek pisze:skąd masz bile 8 na lewarku????
z bilardowni pewnie
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
a ten zegarek to skąd Pan ma?
ze stacji Statoil...
a tą głałeczkę to skąd Pan ma?
ze stacji Statoil...
ze stacji Statoil...
a tą głałeczkę to skąd Pan ma?
ze stacji Statoil...
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
Gałkę z bili można bardzo łatwo zrobić samemu i dosyć szybko.
Potrzeba:
-Bila
-Śrubokręt mały
-Śrubokręt duży
(śrubokręty można zastąpić wiertłami i wiertarką stołową, jeżeli ktoś posiada)
Najłatwiej wyciągnąć lewarek żeby sobie odpowiednio go dopasować do bili.
Ustalamy sobie bilę tak jak chcemy by była widoczna w efekcie końcowym, robimy małym śrubokrętem otworek od dołu (zewnętrzna warstwa jest twardka, a środek miętki ) następnie dużym śrubokrętem powiększamy otworek (należy sprawdzić uprzednio czy aby czasem śrubokręt nie jest większy od średnicy zewnętrznej gwintu, najlepiej jakby był taki jak średnica wewnętrzna gwintu ) grzebiemy tak sobie na odpowiednią głębokość. Później drążek w dłoń i wkręcamy go pomału cofając co jakiś czas (tak jak się normalnie gwintuje), wykręcamy aby wysypać zebrany gwint i tak dalej aż dojdzie do końca, no i... mamy fajną gałkę której nie wyrwiemy przy pierwszej jeździe jak inne tego typu uniwersalne produkty z marketów
np. taką jak ja
Potrzeba:
-Bila
-Śrubokręt mały
-Śrubokręt duży
(śrubokręty można zastąpić wiertłami i wiertarką stołową, jeżeli ktoś posiada)
Najłatwiej wyciągnąć lewarek żeby sobie odpowiednio go dopasować do bili.
Ustalamy sobie bilę tak jak chcemy by była widoczna w efekcie końcowym, robimy małym śrubokrętem otworek od dołu (zewnętrzna warstwa jest twardka, a środek miętki ) następnie dużym śrubokrętem powiększamy otworek (należy sprawdzić uprzednio czy aby czasem śrubokręt nie jest większy od średnicy zewnętrznej gwintu, najlepiej jakby był taki jak średnica wewnętrzna gwintu ) grzebiemy tak sobie na odpowiednią głębokość. Później drążek w dłoń i wkręcamy go pomału cofając co jakiś czas (tak jak się normalnie gwintuje), wykręcamy aby wysypać zebrany gwint i tak dalej aż dojdzie do końca, no i... mamy fajną gałkę której nie wyrwiemy przy pierwszej jeździe jak inne tego typu uniwersalne produkty z marketów
np. taką jak ja
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
Zdjęcia z akcji
nad maską ciągle pracuje
nad maską ciągle pracuje
- Załączniki
-
- P1090857m.jpg (112.13 KiB) Przejrzano 1292 razy
-
- P1090853m.jpg (144.25 KiB) Przejrzano 1291 razy
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
pogadaj z Benym - powie Ci jak zrobić "dyfuzor" i bedziesz miał z głowy problem z maską
a jak w ogóle chodzi? nie trzeszczy? nie stuka? ciągnie jak trzeba? spalanie mierzyłeś?
a jak w ogóle chodzi? nie trzeszczy? nie stuka? ciągnie jak trzeba? spalanie mierzyłeś?