Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.
Moderator: flapjck1
MARO
Post
autor: MARO » 13 maja 2009, 07:25
no no pięknie
silniczek jak malowany
siekiera pewnie w pogotowiu stoi
jakby w razie nie chciał odpalić
Konrad K_2
Maniak
Posty: 2524 Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:
Post
autor: Konrad K_2 » 13 maja 2009, 07:52
ale bedziesz plakał po pierwszym błocie
icemac
Super użytkownik
Posty: 1764 Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: icemac » 13 maja 2009, 08:11
nic tylko postawić w domu i podziwiać
podczas jazdy może się zabrudzić
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
humin
Super użytkownik
Posty: 2294 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 13 maja 2009, 08:41
żeby się pobrudzić musi zabanglać a jak zabangla to będę się cieszył z czegoś innego niż wygląd
PROCu
Post
autor: PROCu » 13 maja 2009, 23:46
a mi się wydaje że ta siekiera to tym razem za praske robiła
miło popatrzeć na czyste części tworzące spójną całość
humin
Super użytkownik
Posty: 2294 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 20 maja 2009, 23:09
mam lakierniczą obsuwę niestety i składam co jest, czyli co wpadnie w łapy
co do silnika to po sprawdzeniu faz rozrządu wałka okazało się że potrzebuje korekcji i czekam na odpowiednie części
a ja zabijam czas w garażu kompletując wózki bo zaczęły się kurzyć
Załączniki
IMG_1543.JPG (111.27 KiB) Przejrzano 1102 razy
IMG_1538.JPG (100.37 KiB) Przejrzano 1102 razy
Sadam
Super użytkownik
Posty: 2487 Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: Sadam » 20 maja 2009, 23:23
krótki przewód hamulcowy ten będący obejściem na zacisku będzie haczył o osłonę przegubu przy skręcie... tak to przynajmniej wygląda na tym zdjęciu
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
flapjck1
Maniak
Posty: 8180 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 20 maja 2009, 23:26
zgadza sie - powinien byc petla do przodu i jesczze trzeba go ulozyc tak zeby byl skierowany lekko w gore bo bedzie wadzil o reakcyjny zawieszenia
malo tego - dlugi uloz tak zeby nie zahaczal o reakcyjny - musisz go lekko skrecic
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
humin
Super użytkownik
Posty: 2294 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 20 maja 2009, 23:30
właśnie po to wklejam te zdjęcia
dzięki Wam dobrzy ludzie
a czy uszczelki miedziane powinny być dane tylko między śrubę przewodu a zacisk jak na focie?
Załączniki
IMG_1536.JPG (80.03 KiB) Przejrzano 1089 razy
Sadam
Super użytkownik
Posty: 2487 Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: Sadam » 20 maja 2009, 23:56
a nie było ich w komplecie tyle, żeby po obu stronach włożyć? pod śrubę i pod przewód?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
flapjck1
Maniak
Posty: 8180 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 21 maja 2009, 00:23
powinny byc i tu i tu
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
humin
Super użytkownik
Posty: 2294 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 21 maja 2009, 08:52
jest ich mnogo ale nie byłem pewny czy wszędzie są potrzebne a po drugie zastanawiałem się nad tym czy jak zastosuje po dwie podkładki to czy sruba nie będzie wkręcona za mało
flapjck1
Maniak
Posty: 8180 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 21 maja 2009, 09:43
eh Humin podkladka ma jakies o.5 mm grubosci
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
humin
Super użytkownik
Posty: 2294 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 26 maja 2009, 17:22
z tego ładnego silnika trzeba było ściągnąć pokrywę łańcucha rozrządu bo po pomiarze faz okazało się że rozrząd jest źle ustawiony
nie obyło się bez zamówienia klinów o odpowiednim odsadzeniu
końcowo by trafić w dane producenta wałka skończyło się na klinie 4 stopniowym
ps. kątomierz i wskazówka własnej roboty więc bez uwag proszę
Załączniki
IMG_1548.JPG (100.76 KiB) Przejrzano 1332 razy
flapjck1
Maniak
Posty: 8180 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 26 maja 2009, 17:27
kazdy tak robi
przyklejales katomierz do plyty CD ?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow