Strona 3 z 3

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 10 sie 2014, 23:54
autor: TRIP
hej możecie mi podpowiedzieć jakie są wasze doświadczenia z montowania kół 10 i hamulców tarczowych?
obecnie mam 2 zestawy:
- zwrotnica i tarcze pod 12 z 93r.
- zwrotnica i bębny z 76r,

wiem że jest możliwość przetoczenia tarcz pod 12 i zamontowania po przerobieniu zacisków od fiesty, lub jakiś trudno dostępny zestaw z od coopera s, słyszałem też o gotowych zestawach np z mini sport

jakie są wasze doświadczenia w tej materii, warto się męczyć z przeróbkami czy lepiej montować gotowe zestawy?

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 11 sie 2014, 00:46
autor: dziesio
mam przerobione z fiesty i dzialaja fajnie. Przerobka straszna nie jest - wiekszy problem to znalezc zaciski.

Temat byl przerabiany - najwygodniej jest kupic zestaw i miec spokoj - ale drogo.

Konwersja z fiesty kosztowo wychodzi korzystniej. Musisz dostac zaciski i dorobic przewody. Tarcz i klockow nie licze bo to i tak musisz kupic.

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 11 sie 2014, 09:59
autor: flapjck1
jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 11 sie 2014, 14:54
autor: TRIP
flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?

czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 11 sie 2014, 15:38
autor: bob.dsk
TRIP pisze:
flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?

czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?
Trip jak chcesz mam z R56 zaciski :D Mogę Ci opchnąć :cool:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 11 sie 2014, 15:47
autor: flapjck1
sam hamulec jest większy niż kolo
pamiętaj ze on ma kola 10' zamiar wsadzić - a 10 cali = 254 mm :P

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 11 sie 2014, 18:13
autor: TRIP
bob.dsk pisze:
TRIP pisze:
flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?

czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?
Trip jak chcesz mam z R56 zaciski :D Mogę Ci opchnąć :cool:
jak dasz dobrą cenę to rozważę :mrgreen:
dziś i jutro jestem w GA więc odbiór może być osobisty :mrgreen:


a tak poważnie może ktoś ma jakieś zestawy do konwersji na 10 w dobrej cenie w naszym pięknym kraju

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 18 sie 2015, 22:16
autor: TRIP
Podjąłem wyzwanie i zdecydowałem się na metro
zaciski obcierają o felgi ;)
Kolejne pytanie, jaki najmniejszy dystans załatwi sprawę przy takich felgach

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 18 sie 2015, 22:43
autor: flapjck1
Musisz dobrac empirycznie oraz przyjzyj sie o co dokladnie ocieraja

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 10 lut 2016, 23:14
autor: TRIP
Hej posiada ktoś może blaszany grill od mk2? Taki do którego montuje się wons? Chętnie kupię ;)

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 11 lut 2016, 11:23
autor: Minis
Wons :D był w mk1, mk2 miał normalnego grila.

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

: 11 lut 2016, 22:19
autor: TRIP
W takim razie mk 1