Strona 3 z 5

Re: Mini One R50

: 23 mar 2014, 16:59
autor: adrianoscyganos
:mrgreen:

Re: Mini One R50

: 23 mar 2014, 17:22
autor: Gutowski
nisko siedzi. ile zapłaciłeś za ten gwint?
coraz częściej chodzi mi to po głowie :)
ja znalazłem najtańszy FK za 888 zł, obniża maks 55mm, myślisz, że to wystarczy? Nie zależy mi na jakiejś mega jakości więc szukałem najtańszego.
Chociaż z drugiej strony w cenie tego gwintu mam dwa fotele MIRCO. :roll:

Re: Mini One R50

: 23 mar 2014, 18:15
autor: Gutowski
aaa i fajny ten spojler.

Re: Mini One R50

: 23 mar 2014, 21:49
autor: adrianoscyganos
Gwint TA po rabatach wyniósł mnie 1200zł, do tego z elementów koniecznych do jego założenia do regulowane łączniki stabilizatora na przód które kosztowały ok 150zł.

Teraz z mniej przyjemnych rzeczy które zaatakowały mnie podczas zmiany zawieszenia. Jako, że auto ma swoje lata i nikt nie ruszał tylnego zawieszenia ukręciłem jedną śrubę mocującą amor do wahacza, co opóźniło o 2 dni prace , ponieważ trzeba było wykręcać próg, wahacz oraz jego mocowanie aby wykręcić ukręconą śrubę. Robocizny nie licze bo robiłem to we własnym zakresie, cena śruby nowej to ok 20zł. Przednie zawieszenie od czasu do czasu strzelało przy skręcaniu. Okazało się, że mocowania górne są hmmm.... w bardzo kiepskim stanie i po ozkręceniu kolumny z łożyska nic nie zostało.... Więc nowe mocowania górne Lemfordera od modelu powyżej 2002 roku to koszt 362zł za parę bo mega rabatach na hurtowni.

Jakaś tam suma kosztów bez robocizny:
- gwint 1200
- łączniki 150
- mocowania górne 362
- śruba zawieszenia 20
= 1732 zł

Wrażenia z jazdy? Bezcenne! :mrgreen: Wczoraj wieczorem sprawdzałem jak się zachowuje na tym zaweieszeniu, ronda, ostre łuki itd. Idzie jak prawdziwy gokart! Jest twardo i trzeba omijać dziury, a przy progach niestety haczę zderzakiem i wydechem (ale mam skręcony przód na 3/4 a tył na 2/4) ale wrażenia są mega! Wato wydać te prawie 2k na zawieche.. :twisted:

Re: Mini One R50

: 23 mar 2014, 22:49
autor: mainecoon6
i do tego gwintu będziesz zakładać te 18'' ?
bo ja na ser. zawieszeniu i 17 jest już twardo, tak jak w e60 na 275/35/19

ps. Gleba kozaczek ! :cool: :cool:

Re: Mini One R50

: 24 mar 2014, 07:51
autor: adrianoscyganos
Dokładnie tak, koła 18 idą do tgo gwintu, po to on jest :twisted:
We wtorek będą opony na przód 205/35/18 i na tył 215/35/18 :mrgreen:

Premiera? W piątek na premierze nowego Mini w salonie BMW Inchape we Wrocławiu, także forumowicze którrzy będą, zobaczą :twisted:

Re: Mini One R50

: 31 mar 2014, 19:03
autor: adrianoscyganos
Stanced One :twisted:

Re: Mini One R50

: 31 mar 2014, 19:14
autor: STi77
Super. Wrzuć więcej zdjęć żeby nacieszyć oko.

Re: Mini One R50

: 31 mar 2014, 20:50
autor: Ajo_00
Ze smakiem :!:

Niezły zapał na przeróbki mimo kogoś kto chce sprzedać takie lowMINI :twisted:

Re: Mini One R50

: 31 mar 2014, 21:12
autor: mainecoon6
no no, taka gleba na takich kołach i na polskich rejestracjach :) kozaczek w ch*j :evil:
przydały by się ładniejsze lampy i zderzaki :razz:

Re: Mini One R50

: 31 mar 2014, 22:39
autor: adrianoscyganos
Myślałem o sprzedaży ale że tak powiem, olałem temat bo mam coś w fajnym stanie i dobrze mi się nim jeździ, pomijam fakt, że w ciągu ostatnich kilku dni włożyłem lekko z 4 tysiące w to auto więc ... :evil:

Jeśli sprzedaż i kupno czegoś innego to tylko S :twisted:

Co do lamp i zderzaka, jak gdzieś na początku jest napisane , kompletuje zderzaki od S , na ten moment mam cały tył skompletowany , brakuje mi na dobrą sprawę zderzaka z przodu aby mieć to co chce. Maski nie zmieniam bo mi się nie podoba ta z wlotem , progi też zostawiam te on One bo jakoś mnie nie przekonują z wlotami i tymi innymi bajerami. Na ten moment muszę zamotać dystanse i śruby na przód żeby zglebić to w końcu tak, jak powinno być seryjnie :mrgreen:

Pierwsze (?) Mini porobione na takim kole i glebie w PL, z tego co mi wiadomo, i znajomi z różnych for mówili , :twisted: ROBI ROBOTE :twisted:

Za jakiś czas wpadnie skromna naklejka albo WrocLow albo RACEISM na przednią szybę , zobaczymy... :mrgreen:

Re: Mini One R50

: 31 mar 2014, 22:56
autor: Gutowski
dobrze wyszło!
nie przyciera od nadkola?

Re: Mini One R50

: 31 mar 2014, 23:04
autor: adrianoscyganos
tył na początku przycierał oponą od zewnątrz w plastikowe nadkole ale lekko się podszlifowało i jest gitesik :mrgreen: Z przodu za to pojawił mi się problem, bo felga blokuje się i szlifuje o kontre na gwincie do regulacji, niżej niż teraz nie zejde :evil: :evil: :evil: Musze kupić dystanse i wtedy będzie spas :mrgreen:

Re: Mini One R50

: 31 mar 2014, 23:15
autor: Gutowski
a o ile mm to masz obniżone?
np. -55mm u mnie byłoby ok? teraz mam sprężyny -30, bo jeśli zbytniej różnicy nie będzie to nie będę się w to pchał.

Re: Mini One R50

: 01 kwie 2014, 00:25
autor: adrianoscyganos
Teoretycznie zakres regulacji na tym gwincie co ja mam to jakieś 20-70mm , ale z racji tego , ze nie ma tzw helpera czyli takiej głupiej sprężynki to realnie zwiększyliśmy zakres regulacji do 110-120mm. Ja mam ustawione tył na połowe wysokości czyli jakieś 5-6cm w dół a przód na 1/3 czyli 3-4 cm z tym , że przód siadł o wiele bardziej. Gwint to dużo wyrzeczeń , i dość duży koszt. Myśle, że u Ciebie dało by rade go łądnie posadzić. Na tych zdjęciach gdzie nie ma progi i jest koło zimowe to gwint z przodu był skręcony prawie na maxa :twisted: na MAX to się oparł zderzakiem o ziemie :mrgreen: :mrgreen: