Strona 3 z 3
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 12:08
autor: flapjck1
dlaczego? wszystkie miniaki wpadna do open ( no może poza wodzem bo ma klatke ) będzie fajnie się ciac
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 12:11
autor: flapjck1
jak wygląda konkurencja w open?
mniej więcej tak
http://www.youtube.com/watch?v=tyjxtl_pk4Y
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 12:13
autor: Arti
Cyt:
"Do Grupy OPEN przydzielone będą samochody nie spełniające wymagań technicznych opisanych w pkt. 6.1.1 oraz 6.1.2,
pod warunkiem wyrażenia zgody przez Organizatora."
Ktoś ma jednak ostatnie zdanie
No o Wodza to się już boje. Żeby mu się tory nie pomyliły i nie wystartował z pasa startowego lotniska Ławicy
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 12:59
autor: Wódz
Zgłoś się do clasic, i nie podnoś więcej tematu:) A tak na poważnie- masz hi lo ustawione na jazde sportową?
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 13:04
autor: Wódz
Arti pisze:Faktycznie nie doczytałem o Grupie OPEN. Obczaje jaka jest tam konkurencja
Choć wg. regulaminu też w 100% nie wiadomo czy się do niej załapie
Kto się nigdzie nie łapie ląduje w OPEN
Wg mnie regulamin jest sensowny , możliwość obniżenia auta , daje sporą przewagę, przy takich samych autach, jakość pokonywania zakrętów jest znacząca.
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 13:11
autor: Arti
Na razie moje hi-lo nie jest ustawione w żadnej pozycji
Dlatego między innymi I runda u mnie odpada.
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 13:33
autor: dziesio
zrób tak jak pisze Wódz i tyle. Tu chodzi o to, żeby do kategorii classic nie trafiały maszyny np. na coiloverach przyklejone do gleby. Zawsze możesz powiedzieć, że hi-lowy były w jakimś miniaku seryjnie montowane.
Sam jeździłem w classic z maską z laminatu, wielokrotnie na BT ją zdejmowałem, nigdy nie ukrywałem i nie było problemu. Niby maska lżejsza, ale i tak było wiele elementów, które dodatkowo robiły wagę - dodatkowe wygłuszenia, wzmacniacz, głośniki. Także bez przesady.
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 13:38
autor: Arti
Pewnie tak zrobię
Najwyżej zostanę zdyskwalifikowany... Zawsze to jakaś przygoda
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 17:13
autor: se7ven
flapjck1 pisze:dlaczego? wszystkie miniaki wpadna do open ( no może poza wodzem bo ma klatke ) będzie fajnie się ciac
Mój MPI spokojnie w Classic bo jest seria bez Hi-low.
Aha i jeszcze jest Dolomite Sprint
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 17:28
autor: flapjck1
ale w dolomicie masz polibusze
Re: Youngtimerparty 2014
: 27 lut 2014, 18:57
autor: se7ven
Nie- teflon
Re: Youngtimerparty 2014
: 23 mar 2014, 09:37
autor: flapjck1
kto był? jak było? poza spektakularnym kaboom ceerixem?
Re: Youngtimerparty 2014
: 24 mar 2014, 07:49
autor: se7ven
Mini były dwa - MPI "Casting" i grzebnięta litrówka (Ex Bogusia) Leszka, w której niestety padło sprzęgło.
Przewaga była BMW E30 i innych z tej stajni. W sumie na liście startowej zameldowało się 53 zawodników.
W tym sezonie jedzie się 3 próby po 3 przejazdy po całej nitce toru z fragmentem klomb i depo. Próby są ustawione bardzo szybko. Łącznie jest jazdy na ok. 50 km a jak starczy czasu to można poupalać poza konkursem.
Sądzę, że trochę Mini pokaże się w maju - uważam, że warto tym bardziej w niedzielę jest możliwość uczestnictwa w Track Day'u (szkolenie z instruktorem i szybkościowe sesje po 15min bez żadnych szykan na czas)
Mój czas z niedzieli 2,20 po częściowo mokrym torze seryjnym MPI
Re: Youngtimerparty 2014
: 24 mar 2014, 09:23
autor: czestermo
masz może jakiś skan prób albo fotke??
wole bardziej kręte próby od szybkich.
ten dwon crx to ..... nieciekawy,