Re: R56 JCW czy S z pakietem JCW
: 21 mar 2017, 11:51
11 tysięcy ma, więc zakładam że gumy seria, spojrzę wieczorem bo odbieram po sprawdzeniu z serwisu.
Sprawdziłem i u mnie nawet dochodzi do 105 to raczej nie wina "gniota"Saguaro pisze:Kurde. Posiadalem w życiu auta kilku różnych marek i zawsze starałem się dbać jak mogłem więc interesowałem sie tematem, czytałem fora, rozmawialem z fanami itd. I co? W kazdej jednej marce, wśród kazdych jednych fanów (bez wyjątku) padało identyczne zdanie mianowicie: ten a ten silnik to gniot. Sie psuje. Beznadzieja. Masakra wychodzi na to, że praktycznie każda marka samochodowa posiada swojego gniota, a jedyny słuszny na samym końcu okazuje sie 1.9 TDI:D ja więc wychodzę z innego załozenia, czyli: jak dbasz tak masz i jak dotąd żaden z gniotów ani sie nie zepsuł, ani mnie nie zawiódł tak wiec posiadam n14gniot i bedę dbał jak umiem
Btw. Offtop. Jakie macie w Skach temperatury wody na dogrzanym silniku? U mnie miedzy 100 a 103. Czytalem na zagramanicznych pasjonatach ze to norma czy gniot sie grzeje zbyt?
uff, to może jeszcze pojezdziInferno pisze: Sprawdziłem i u mnie nawet dochodzi do 105 to raczej nie wina "gniota"
No i zamówiłem opony...