Strona 3 z 4
Re: Nasilające się problemy
: 11 wrz 2017, 18:11
autor: lookee94
A jaki olej masz zalany?
Re: Nasilające się problemy
: 12 wrz 2017, 12:01
autor: ganwilk
5w30 Castrola
Re: Nasilające się problemy
: 09 paź 2017, 09:40
autor: pakuu1
Czy udało się jakoś rozwiązać problem?
Ps. Jaki koszt za termostat z wymianą? - może być na priv
Re: Nasilające się problemy
: 09 paź 2017, 10:41
autor: ganwilk
Niestety problem pozostał na tym samym poziomie cały czas. Po drodze wymieniony zawór upustowy od turbo. Nadal to samo. Myślę nad kombinowaniu dalej z cewkami ewentualnie wymianą filtra paliwa chociaż może już ma tak być :P
a wymiana termostatu około 500 zł
Re: Nasilające się problemy
: 09 paź 2017, 10:47
autor: Randall
Mam podobny problem. Mini R56 S, 2007 rok, automat. Wymieniony rozrząd, świece, olej, przewód od odmy (był cały połamany i wyrzucało błąd "sucking tube"). Samochód ma 112 tyś przebiegu. Na zimnym silniku chodzi nie równo, szarpie, potrafi zgasnąć (najczęściej podczas manewrowania na parkingu i wrzucaniu wstecznego). Czasami przy dojeżdżaniu do świateł prawie przygasa tak że wszystko się trzęsie. Pomocy bo mam już dość tego auta, ten francuski reaktor jądrowy pod maską to jakiś dramat.
Re: Nasilające się problemy
: 09 paź 2017, 13:06
autor: ganwilk
Autko jest super jak wszystko działa. Jak się zepsuje coś nie standardowego to szukanie to jak igła w stogu siana
Re: Nasilające się problemy
: 09 paź 2017, 20:04
autor: bol3k
Może to wina skrzynia? Kiedy wymieniłeś olej i filtr?
Re: Nasilające się problemy
: 10 paź 2017, 07:51
autor: ganwilk
Olej w skrzyni to jakieś 5 tys temu raczej nie to odczucie jest jakby zapłon wypadał jakiś
Re: Nasilające się problemy
: 10 paź 2017, 20:40
autor: Randall
Dziś pojawił się nowy błąd - 2880 low pressure in high pressure system. Zapewne pompa hfpf do wymiany - czy ktoś ma jakieś sugestie ?
Re: Nasilające się problemy
: 10 paź 2017, 21:59
autor: Harnaś
Diagnoza pokrywa się z opisanymi powyżej problemami. Jest na forum temat o wymienności (lub niewymienności, już nie pamiętam) pomp Mini i Citroena/Peugeota, ale wydatki są nieuniknione. O ile HPFP nie była wymieniana wcześniej, to przebieg 112 tys. km można określić jako "czas najwyższy".
Re: Nasilające się problemy
: 11 paź 2017, 10:46
autor: pakuu1
Witam, może też podepnę się pod temat...
Pacjent to Cooper S z 2008r, przebieg 81kkm.
Auto po wymianie pompy wody i uszczelniacza wału zaczęło dziwnie pracować, falują delikatnie obroty i zachowuje się jakby wypadał mu zapłon co jakiś czas. W sterowniku zapisany błąd 287D - ruch siłownika wlotu układu Vanos.
Przed wymianą wszystko było OK, gdzie szukać przyczyny takiego zachowania?
Świece, olej, filtr paliwa i uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona 3 dni przed oddaniem auta na wymianę pompy wody i tego uszczelniacza...
Re: Nasilające się problemy
: 11 paź 2017, 14:37
autor: flapjck1
jaki olej wlany?
Re: Nasilające się problemy
: 11 paź 2017, 18:33
autor: ganwilk
U mnie castrol 5W30
Re: Nasilające się problemy
: 11 paź 2017, 22:57
autor: Randall
U mnie shell 5w30.
Mierzyłem aplikacją Carly ciśnienie, już nie pierwszy raz.
Przed odpaleniem pokazuje 0,12 MPa, po odpaleniu skacze od 4,5 do 5,2. Po wrzuceniu wstecznego auto gaśnie. Odpalam jeszcze raz - chodzi znowu ledwo ledwo, ciśnienie 0,6-1,1-2,6. Zamawiać pompę ?
Re: Nasilające się problemy
: 21 lut 2018, 11:24
autor: Randall
Wypada dokończyć temat, może przyda się potomnym.
Po wymianie pompy filtra paliwa w baku (wyglądał koszmarnie), pompy wysokiego ciśnienia oraz wyczyszczeniu zaworów auto powróciło do normalności i zaczęło znów przynosić frajdę
Ganwilk a Twój udało się ogarnąć do końca ?