Strona 3 z 3

Re: Projekt Mini 177 by TAD

: 17 kwie 2008, 18:01
autor: Sadam
obruszać się nie ma co bo nie o to chodzi...

niektóre z tych drobiazgów mają istotny wpływ jak choćby drążek właśnie, także przyjmij to jako sugestię osób które mają trochę pojęcia

tak czy siak powodzenia w pracach, a jak to robisz to z zamiłowania to tylko chwalić i tym bardziej przyjmować wszelkie sugestie, albo ewentualnie rzeczowo przedstawić kontrargumenty

z pozdrowieniami,

Adam

Re: Projekt Mini 177 by TAD

: 17 kwie 2008, 19:32
autor: makrojal
Darek N. pisze:bo załóżmy jest trochę "krzywy"-jest i dobre,ale nie do końca,bo przy renowacji takiego auta,a i nie tylko takiego,jeśli do niego podchodzi się z sercem,to oprócz serca trzeba miec też i ważniejszy argument,czyli KASĘ-!!!


:shock: :shock: :shock:
Ale takie podejście do sprawy jest NIEBEZPIECZNE.
P.S.
Drążek prześlę Ci za koszty przesyłki, tylko go nie prostuj ok?
Resztę szczegółów na tel. 508 287 280 , mail: mstrizyk@post.pl lub na PW .
pozdrawiam

Re: Projekt Mini 177 by TAD

: 17 kwie 2008, 20:26
autor: TAD
makrojal pisze:
Darek N. pisze:bo załóżmy jest trochę "krzywy"-jest i dobre,ale nie do końca,bo przy renowacji takiego auta,a i nie tylko takiego,jeśli do niego podchodzi się z sercem,to oprócz serca trzeba miec też i ważniejszy argument,czyli KASĘ-!!!


:shock: :shock: :shock:
Ale takie podejście do sprawy jest NIEBEZPIECZNE.
P.S.
Drążek prześlę Ci za koszty przesyłki, tylko go nie prostuj ok?
Resztę szczegółów na tel. 508 287 280 , mail: mstrizyk@post.pl lub na PW .
pozdrawiam


Darek nie miał tego na myśli . . . chodzi o to że przed większością zakupów Darek się ze mną kontaktuję i uzgadnia szczegóły - na co ja zawsze przystaję. Tak wygląda budowa auta na odległość :D

Dzięki za rady dotyczące wymian ! Osobiście uważam ,iż częsci jest lepiej wymieniać wprost na nowe jednak to Darek póki co buduje auto i ma na to większy wpływ . Poza tym to on się zna na mechanice a nie ja .

Re: Projekt Mini 177 by TAD

: 17 kwie 2008, 20:39
autor: monsterk
Przyczepiliście się do drążka reakcyjnego to powiem Wam tak - ten drążek może być specjalnie wykrzywiony już w fabryce, a po to aby uzyskać odpowiedni kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, w ten sposób poprawiali niedocięgnięcia geometrii. Ważne jest teraz aby go tylko umieścić tak samo i tam gdzie był.

Re: Projekt Mini 177 by TAD

: 17 kwie 2008, 22:35
autor: Sadam
monsterk pisze:Przyczepiliście się do drążka reakcyjnego to powiem Wam tak - ten drążek może być specjalnie wykrzywiony już w fabryce, a po to aby uzyskać odpowiedni kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, w ten sposób poprawiali niedocięgnięcia geometrii. Ważne jest teraz aby go tylko umieścić tak samo i tam gdzie był.


no to fajne auta z fabryki wypuszczali, skoro drugi (przynajmniej na zdjęciu) wygląda na prosty... czyli było tak pokrzywione fabrycznie, że aż trzeba było jedną stronę nagiąć? :neutral: