no przecinki mają kluczowe znaczenie.
na tyle kluczowe że będą rozwiązaniem twych wątpliwości.
Bo hydroelastic w 850 cc to więcej niż bujda na resorach
Austin 850 MK I 1965 rok
Moderator: flapjck1
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
rogal pisze:Bo hydroelastic w 850 cc to więcej niż bujda na resorach
Wg mnie żadna bujda, Piotr ma takiego praktycznie w 100% oryginale ( szybki przesuwane i zawiasy na zewnątrz)
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
Piotr Topór pisze:Wg mnie żadna bujda, Piotr ma takiego praktycznie w 100% oryginale ( szybki przesuwane i zawiasy na zewnątrz)
Piotr, czemu piszesz w 3-ciej osobie ?szczypta grozy i nutka tajemniczości?
Zawodowy Szyderca
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
bo on pisze o innym Piotrze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
Znasz człowieka to po co pytasz - nie ma grozy ani tajemnic
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
panowie konkrety podparte wiedza o miniakach zbyszek r pozdrawiam
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
Z tgo co wiem zawieszenie typu hydrolastic było stosowane w samochodach z nadwoziem limuzyna od 1964 do 1969 (koniec MK II), również z silnikami 850 ccm - mam prospekt takiego auta. W tym okresie w samochodach tych był to jedyny rodzaj zawieszenia. Nigdy natomiast nie było stosowane w samochodach ze zwiekszonym rozstawem osi - Traveller czy Countryman i pochodne.
Pzdr
BM
Pzdr
BM
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
wielkie dzienki, o taka odpowiedz mi chodzilo pozdrawiam zbyszek r