Strona 3 z 3
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
: 02 gru 2008, 09:04
autor: rogal
no przecinki mają kluczowe znaczenie.
na tyle kluczowe że będą rozwiązaniem twych wątpliwości.
Bo hydroelastic w 850 cc to więcej niż bujda na resorach
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
: 02 gru 2008, 16:50
autor: se7ven
rogal pisze:Bo hydroelastic w 850 cc to więcej niż bujda na resorach
Wg mnie żadna bujda, Piotr ma takiego praktycznie w 100% oryginale ( szybki przesuwane i zawiasy na zewnątrz)
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
: 02 gru 2008, 19:20
autor: Saint
Piotr Topór pisze:Wg mnie żadna bujda, Piotr ma takiego praktycznie w 100% oryginale ( szybki przesuwane i zawiasy na zewnątrz)
Piotr, czemu piszesz w 3-ciej osobie
?szczypta grozy i nutka tajemniczości?
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
: 02 gru 2008, 20:35
autor: flapjck1
bo on pisze o innym Piotrze
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
: 02 gru 2008, 21:43
autor: se7ven
Znasz człowieka to po co pytasz - nie ma grozy ani tajemnic
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
: 03 gru 2008, 20:37
autor: zbyszek_r
panowie konkrety podparte wiedza o miniakach
zbyszek r pozdrawiam
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
: 03 gru 2008, 20:57
autor: bohdanm
Z tgo co wiem zawieszenie typu hydrolastic było stosowane w samochodach z nadwoziem limuzyna od 1964 do 1969 (koniec MK II), również z silnikami 850 ccm - mam prospekt takiego auta. W tym okresie w samochodach tych był to jedyny rodzaj zawieszenia. Nigdy natomiast nie było stosowane w samochodach ze zwiekszonym rozstawem osi - Traveller czy Countryman i pochodne.
Pzdr
BM
Re: Austin 850 MK I 1965 rok
: 03 gru 2008, 21:36
autor: zbyszek_r
wielkie dzienki, o taka odpowiedz mi chodzilo
pozdrawiam zbyszek r