Strona 3 z 17
Re: Kółko kompresora !
: 16 gru 2008, 19:31
autor: bruner77
a co ze spalaniem?
Re: Kółko kompresora !
: 16 gru 2008, 19:39
autor: pepe_b
jak będziesz chciał wykorzystać te extra koniki to czymś trzeba je nakarmić, niestety nie ma nic za darmo...
przypuszczam natomiast, że jeżdżąc w tym samym stylu auto nie powinno więcej spalać, ponieważ tą samą moc będzie uzyskiwać na niższych obrotach - ale jeśli się mylę to proszę mnie poprawić i wyjaśnić
Re: Kółko kompresora !
: 16 gru 2008, 20:25
autor: pididi
no, też tak czytałem - przy spokojnej jeździe, np. do 3k obrotów, spalanie może być mniejsze. Ale jak ktoś kręci to będzie wyższe, bo moc się z powietrza tez nie bierze.
Re: Kółko kompresora !
: 17 gru 2008, 10:51
autor: ravestation
dokładnie, ja też bym chciał posiadać auto co ma 300 HP i pali 5 w mieście... no bez jaj... jak się podnosi moc w aucie, to auto pije więcej, jak się pałuje, nie ma opcji no...
bruner77, z jakiej części Bydzi jesteś ?
Re: Kółko kompresora !
: 17 gru 2008, 15:42
autor: bruner77
WYZYNY-BARTODZIEJE
TO ze siwki jak biegaja potrzebuja zarcia to jest oczywiste ale chodzilo mi o jakies porownanie, byl ktos na hamowni przed i po zmianie tego kólka
Re: Kółko kompresora !
: 07 sty 2009, 22:08
autor: tys0nik
Witam
Paseczek do kompresora jeszcze mi nie przyszedł więc go nie wymieniłem ale udało rozwiązać mi się problemy z mini.
Świeciły mi się kontrolki od silnika i trakcji tak jak pisałem wcześniej.
Długo zastanawiałem się co to może być i wpadłem na pomysł, że może świece są już do wymiany i przez to jakieś zwarcia robi czy złą mieszankę podaje, stąd świecące się kontrolki.
Wymieniłem świece na nowe i dodatkowo została przeczyszczona przepustnica
Błędy skasowane na komputerze...
Od tego czasu wszystko jest ok...
Spalanie w mieście spadło na 10,5 a na trasie 7,5
Przy okazji sprawdzili mi zawieszenie i okazało się że trzeba wymienić sworzenie i tulejki w przednim zawieszeniu dodatkowo jeszcze jakaś poduszka pod amortyzator.
Przy skręcaniu kół miałem taki dziwny dźwięk dlatego prosiłem o sprawdzenie zawieszenia.
Wszystko wymienione działa super
))
Pozdrawiam
Re: Kółko kompresora !
: 08 sty 2009, 03:01
autor: dawid
przeglad zawiasu itd gdzie robiles? jakis domowy mechanik, serwis czy co ?
sprawdzilbym swojego miniaka, to stukanie w kole itd co tam w nim siedzi i co pasuje wymienic
lepiej teraz niz jak sie zepsuje
Re: Kółko kompresora !
: 08 sty 2009, 09:32
autor: tys0nik
Do najbliższego ASO mam prawie 200 km, Katowice więc ciężko mi się tam wybrać.
Przegląd robiłem u siebie w Nowym Sączu w serwisie Carfit.
Specjalizują się oni z tego co widać w subarkach bo stoją same imprezy takie rajdowe przed serwisem i dużo z nich to Szkoła Jazdy Subaru...
Od jakiegoś czasu robię tam wszystko z autem i jestem zadowolony bardzo
Re: Kółko kompresora !
: 29 cze 2009, 10:18
autor: live4adrenaline
czy w takim razie ktos sie moze wypowiedziec na temat renomowanej stacji servisu/tuningu ??
Re: Kółko kompresora !
: 29 cze 2009, 11:26
autor: ojciec
Cholera, jak czytam ile Wam spalają eSki to sobie w brodę pluję, że wziąłem zwykłego Coopera bo pali mi to samo a jak wiadomo osiągi te same nie są...
Trasa 8, miasto 10.
God damn it !
Re: Kółko kompresora !
: 29 cze 2009, 14:54
autor: kaktus08
Miasto - zgadza się jest 10 ale po trasie to 5,5 do 6
Re: Kółko kompresora !
: 29 cze 2009, 19:59
autor: Cuba
Mi srednie pokazuje non stop 10-11 litrow i tez pluje sobie w brode ze nie kupilem eski... Przymierzam sie powoli do zmiany bo brakuje mi tych kilkudziesieciu konikow...
Re: Kółko kompresora !
: 30 cze 2009, 00:14
autor: ress
ej na serio mi was zal jak was czytam.,... ja mam w miescie 11-12, a w trasie od 7-8, jak przycisne bardziej to 9.... jakbym mial miec litr mniej i zwyklego coopera to bym sie chyba pocial...
sorry guys
Re: Kółko kompresora !
: 30 cze 2009, 20:01
autor: dawid
ress - to zabrzmialo tak, jakbys sugerowal, ze jazda 'zwyklym' cooperem to obciach...
natomiast co do pomiarow to sie zgodze, ok 11 litrow miasto, trasa - 8
Re: Kółko kompresora !
: 15 lip 2009, 20:18
autor: ress
dawid pisze:ress - to zabrzmialo tak, jakbys sugerowal, ze jazda 'zwyklym' cooperem to obciach...
natomiast co do pomiarow to sie zgodze, ok 11 litrow miasto, trasa - 8
nie nie nie - nie mialem takiego zamiaru - chodzi o to ze czesto ludzie nie kupili MCS tylko zwyklego coopera m.in. w obawie przed spalaniem, a jak to pokazuje praktyka, roznice w spalaniu nie sa az tak strasznie duze, a roznica w jezdzie - jednak tak
A ja zapytam o cos w sprawie glownego tematu - namierzyl ktos moze w koncu jakis warsztat w Wawie ew. na Slasku ktory podjalby sie montazu koleczka i paska? Jezeli tak to za ile (chodzi o sam montaz, bez chipa/softu/boxa/whatever)