Strona 3 z 5

Re: Flapjack Factory

: 17 maja 2011, 00:37
autor: Konrad K_2
lampa peknieta poklejona , zardzewiałe sruby w zawiasach , odprysk pod oswietleniem .... fotoszopa nie masz ;-)

Re: Flapjack Factory

: 17 maja 2011, 17:58
autor: flapjck1
a po co? lampa owszem jest popekana, ale zebys ty widzial z jakiego gruzu ja wyratowalem :D i pomyslec ze saintowi takie idealy kiedys pchnalem ;/

mi sie podoba taka jaka jest - widac ze to nie jest jakas nowka za 15 gbp :P

Re: Flapjack Factory

: 17 maja 2011, 20:58
autor: Mayon
poprawiałes lakierke ? i naprawdę fajne lampy :)

Re: Flapjack Factory

: 17 maja 2011, 21:05
autor: AleXander
flapjack się w autodetaling zaczął bawić... świat się kończy!

Re: Flapjack Factory

: 17 maja 2011, 22:23
autor: flapjck1

Re: Flapjack Factory

: 17 maja 2011, 23:18
autor: AleXander
pewnie całą rezydencje musiałeś wypucować i odmalować ;)

Re: Flapjack Factory

: 17 maja 2011, 23:21
autor: flapjck1
jestes blisko ;)

Re: Flapjack Factory

: 22 lis 2011, 23:14
autor: flapjck1
w promotorze u kuby zrobilem optymalizacje

zaplon na 12*
dysza jalowego 70
gardziele gaznikow 34 mm
dysza powietrza glowna 170
dysza paliwa glowna 145
rurka emulsyjna .5 ( chyba )
AFR zasadniczo ok 13 pod koniec zubozylo niestety

aha, dla tych ktorzy nie na biezaco, 1275 ( nominal ), walek typu MG Metro, glowica 12g940 33/29 delikatnie liznieta w kanalach, gaznik dellorto dhla45 na kolektorze ssacym derrington-a 6', brak trabek, jakis mega szitowy filtr powietrza ( niby "szportowy" ), kolektor wydechowy typu LCB + wydech Maniflow na jednej puszce+koncowka cenralnie 2'

mysle ze wycisnalem max z mozliwosci jakie daje glowica z takimi zaworami, jedyne co przydaloby sie zmienic to max momentu przeniesc nizej ( okolice 2000 rpm )

mozna smialo rozkrecac przed zimowy apgrejdami :D

Re: Flapjack Factory

: 23 lis 2011, 00:56
autor: markfive
Jak na tą specyfikację samego motoru, pomijając dolot i gaźnik to bardzo dobrze. Ciekawi mnie jedno. Jakie masz tłoki, obniżenie denka w stosunku do płaszczyzny bloku, czy głowica heblowana ? Liczyłeś CR ?
Cudów nie ma, jeżeli jest moc to z czegoś się bierze. Seria tyle nie da nawet z wałkiem MG.

Re: Flapjack Factory

: 23 lis 2011, 01:08
autor: flapjck1
komprechy itepe nie pamietam, bylo to niby liczone co tam wychodzilo ale zupelnie nie pamietam co i jak.

glowica na wysokosc w miare seria, ale kilka razy planowana byla :), ale dla wyrownania tylko, jak rozbiore gada to pomierze :)


aha, jedna uwaga - "pompka" przyspieszajaca na aparacie zaplonowym nie podlaczona

Re: Flapjack Factory

: 23 lis 2011, 11:06
autor: markfive
flapjck1 pisze:..."pompka" przyspieszajaca na aparacie zaplonowym nie podlaczona

W ostatniej wersji silnika na bloku 1000 (ex Beny) też zrezygnowałem z regulatora podciśnieniowego ze względu na dwie wartości, stopień sprężania powyżej 10 i wałek 266, a wałek MG jest już w tym zakresie. Niestety ten silnik nie był hamowany i nie wiadomo kiedy czy w ogóle będzie. Sam jestem ciekaw wyników przebiegu mocy i momentu po wszystkich zmianach jakie tam wprowadziłem. Nie mogę więc ocenić wpływu rezygnacji z regulatora.

Re: Flapjack Factory

: 12 lip 2016, 21:57
autor: flapjck1
Aktualizacja :)

Re: Flapjack Factory

: 12 lip 2016, 22:01
autor: flapjck1
Silnik sie sklada - po przerwie tak dlugiej ze az szkoda gadac

W 2011 wyjalem motor spod maski celem dokonania przegladu i dokonczenia kuracji wzmacniajacej....


Potem zeby mnie nie korcilo skladac na szybko wyrwalem jeszcze wiazke...

No i 5 lat minelo


Zasadniczo bedzie tak

Skrzynia A+ z przelozeniem 3,44 plus xpin
Sprzeglo verto z odelzonym zamachem ( ale nie wiem ile zszedlem)

Silnik 1275 nominal
Blok splanowany zeby odzyskac troche kompresji ( tloki na niskie sprezanie )
Pojemnosc nad tlokiem 12,5 cc

Glowica 12g940
Zawory od paradowskich, ssace 36 wydechy 31
Komora spalania dlubnieta wg rad Vizarda, kanaly rozdlubane ekstremalnie, do tego stopnia ze zrobilem przeswit do kanalow na laski popychaczy, trzeba bylo tulejki wstawiac

Pojemnosc komor spalania okolo 20 cc, glowica ciachnieta okolo 0,6 mm
Wstawiony bypass

Walek kent 276, ustawiony na 106 stopni, rozrzad regulowany od pipera

CR sumarycznie wychodzi od okolo 9,2 do 9,4 zaleznie od uzytej uszczelki

Re: Flapjack Factory

: 12 lip 2016, 22:17
autor: Konrad K_2
i ten silnik to plastika? :-)

Re: Flapjack Factory

: 12 lip 2016, 22:27
autor: flapjck1
Do plastika jest oddzielna bajka