Strona 3 z 3

Re: tuning miniaka

: 04 maja 2009, 21:51
autor: Gibki Staruszek
motor z przodu ... ale można podpatrzeć wiele ciekawostek :mrgreen:

http://www.r1manx.com/Home.html

Re: tuning miniaka

: 28 cze 2009, 22:13
autor: cjango
Osobiście uważam, że motor z przodu to dość oryginalne, ale łatwiej i przede wszystkim fajniej założyć z tyłu. Polecam forum 16vminiclub.com myślę, ze jeżeli będziesz sam to robił to kasy wystarczy. :wink:
Życzę powodzenia

Re: tuning miniaka

: 02 lip 2009, 00:47
autor: PROCu
dyfer od ATV nie pociągnie, raz że moc nawet takich pojazdów jak yamaha grizzly 700 (singiel), Kawasaki KVF 700(V2) czy 800 polarisa (V2) są nieporównywalnie mniejsze od typowych szlifierek to i masa którą ciągną jest też mniejsza niż mini.

O silniku od Suzuki mogę powiedzieć tylko tyle, że żadna hayabusa którą mieliśmy na hamowni nie osiągnęła mocy deklarowanej przez producenta.
Osobiście nie bawiłbym się w silniki Suzuki.

A zapomniałem o kosztach. Silnik można dorwać stosunkowo tanio - poszukaj rozbitków na Brytyjskich aukcjach. Kupując coś po niezbyt poważnym wypadku masz od razu silnik z osprzętem gotowy do montażu - resztę jeszcze ożenisz na allegro.

Nie baw się w kompletowanie na zasadzie tu komputer, od tego silnik a tam wiązka elektryczna.