Strona 3 z 3

Re: Różnice w elementach karoserii pom. Cooper S a pozostałymi

: 20 sie 2009, 08:47
autor: flapjck1
ja mysle ze tess ma na uwadze wymiane samego poszycia dachu i to by bylo ok

ale zwykle auto po dachu ma jesczze skoszone slupki zmeczone zawieszenie i cos tam jeszcze :)


rzadko jest tak ze podskoczy na kolkach i padnie na grzbiet :P

Re: Różnice w elementach karoserii pom. Cooper S a pozostałymi

: 20 sie 2009, 11:12
autor: ojciec
flapjck1 pisze:ja mysle ze tess ma na uwadze wymiane samego poszycia dachu i to by bylo ok

ale zwykle auto po dachu ma jesczze skoszone slupki zmeczone zawieszenie i cos tam jeszcze :)


rzadko jest tak ze podskoczy na kolkach i padnie na grzbiet :P


I dokładnie to samo chciałem napisać. Przecież auto po dachu zazwyczaj na chwilę przed miało dość sporą energię która spowodowała owe wywrócenie/koziołkowanie i nikt mi nie wmówi, że energia nie została zaabsorbowana przez elementy konstrukcyjne. Mimo, że wizualnie tego nie widać, to struktura jest naruszona i tym samym słabsza. Tak jakbym nie kupił samochodu po strzale w bok tak samo po dachowaniu. Pewne zmiany są nieodwracalne.