Strona 3 z 16
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 13:50
autor: Maciej
Następne planowane akcje to zdjęcie głowicy i wymiana uszczelki bo chyba pękła. Więcej o tej sprawie tu
http://www.forum.mini.org.pl/viewtopic.php?t=5785. No a jak się już ją zdejmie to i splanuje się ją ale lekko bez zmian w kompresji. No i może jeszcze rozwierci się kanały:). No i jeszcze muszę w końcu zabezpieczyć profile zamknięte bo zbieram się do tego i zbieram.
Pozdrawiam,
Maciek.
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 14:31
autor: Szolders
Ładnie, ładnie z tym wydechem...a jak wygląda sprawa sondy lambda? Wspawana w jedna z rur kolektora, czy może jakiś inny tajny sposób montażu ;>
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 14:38
autor: Maciej
Brytyjski producent kolektora o to zadbał, było dedykowane miejsce na jej wkręcenie.
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 15:35
autor: Szolders
Mhmm, widziałem właśnie dedykowane pod MPi...szkoda tylko ze przez tą małą pierdołę trzeba tyle dopłacić
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 15:37
autor: Maciej
Dopłacić?
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 15:42
autor: Szolders
Z tego co ostatnio przeglądałem w ostatnim Mini Magazine, LCB bez miejsca na sonde byly tańsze od tych z wspawaną nakrętką o kilkadziesiąt GBP
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 15:52
autor: Maciej
Ja kupiłem na englishcars.pl na stronach GB nie szukałem
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 15:57
autor: Szolders
Tutaj tez jest różnica...jakies 80 zl, pytałem bo sam mam plan zacząć dłubać przy silniku, ale to dopiero po blacharce. Mam jeszcze pytanie o skrzynie...jak sprawa z drugim biegiem, synchronizator działa u Ciebie?
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 21 lis 2009, 16:06
autor: Maciej
Jak na razie działa, a jak do tej pory to był kłopot z wyprzęgnikiem i trzeba było go wymienić.
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 24 lis 2009, 01:29
autor: Bochen
trzeba sie poscigac! [; przebiegi podobne mamy, silnik ten sam..
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 24 lis 2009, 10:26
autor: rogal
z tą dziurą na Lambdę to prawda. kolektory są te same.
Więc różnica w cenie spowodowana jest właśnie tym.
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 24 lis 2009, 10:37
autor: g00dMan
Mam małą prośbę - czy mógłby ktoś zaznaczyć na fotkach ze strony wcześniej miejsca w których są mocowania wydechu + info jakie to mocowanie?
2 gumy [
o takie] na których wisi tłumik końcowy można pominąć.
Z góry dzięki za pomoc
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 24 lis 2009, 11:53
autor: Sadam
w zasadzie tylko to jedno trzymające dwururkę z dyfrem
kolektor jest przykręcony do głowicy dalej połączenie dwururka - kolektor na trzech szpilkach/nakrętkach i uszczelka metalowa między nimi, element elastyczny i przejście w jedną rurkę, katalizator, tłumiki końcowe (po obu stronach katalizatora po 2 nakrętki i szpilki)
tak to wygląda oryginalnie
a tu kolega ma LCB, przykręcona do dyfra jest jedna gałąź a druga już nie jest umocowana i dalej już jest rzeźba mocna
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 24 lis 2009, 16:10
autor: Maciej
g00dMan pisze:Mam małą prośbę - czy mógłby ktoś zaznaczyć na fotkach ze strony wcześniej miejsca w których są mocowania wydechu + info jakie to mocowanie?
2 gumy [
o takie] na których wisi tłumik końcowy można pominąć.
Z góry dzięki za pomoc
W weekend będę dłubał przy aucie to cyknę Ci foty tych mocowań.
Pozdrawiam,
Maciek.
Re: Mini Cooper 1.3MPI 97' - ŁDZ
: 24 lis 2009, 16:15
autor: Maciej
Sadam pisze:
a tu kolega ma LCB, przykręcona do dyfra jest jedna gałąź a druga już nie jest umocowana i dalej już jest rzeźba mocna
Jakiejś wyjątkowej rzeźby niema, od kolektora reszta jest zespawana w całość, zrobiona na zamówienie. Katalizator został wywalony, dwa tłumiki mają zapewnić dźwięk nie podobny do tych od "Bety". Jest delikatny pomruk i coś jak by oddech przy odpuszczeniu gazu.