Strona 3 z 4

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 14 gru 2009, 13:32
autor: Maciej
Konkret fela :)

Pozdrawiam,
Maciek.

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 14 gru 2009, 13:35
autor: TRIP
mmm wygląda to oryginalnie i obiecująco ;)
trzymam kciuki za udany efekt końcowy ;)

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 14 gru 2009, 14:10
autor: Bankowy
Gruszki nie trzeba wybijać, sama wypadywuje ;D
Tylko pewnie zapiekła się w "trąbce", bo aluminiowa i "napęczniała" z czasem. Próbuj na siłę.

Ale Ty chyba nie chcesz zakładać tego tylnego wózka z powrotem???

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 14 gru 2009, 17:58
autor: PROCu
hmm 14cali, może będzie to stroiło z progami i nadkolami jak już wszystko będzie w kolorze, ma potencjał.

p.s.
co tam za honde chowasz pod pokrowcem?

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 14 gru 2009, 18:45
autor: Julian
Szczerze to ciekawie wygląda ta felga :wink: Plus za oryginalność :mrgreen: Bałem się wioski a tu miła niespodzianka :razz: Ciekawe jak będzie wyglądał kolorek na koniec :?: :!:

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 15 gru 2009, 12:41
autor: pablo
PROCu pisze:p.s.
co tam za honde chowasz pod pokrowcem?


To mój demon szybkości na suchą nawierzchnię HONDA CBR 1100 xx 175PS - robi szał

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 18 gru 2009, 22:54
autor: pablo
Wyprułem też wózek przedni - jest troche rozkręcania,

miniak stoi teraz na czterech nogach :)

oba wózki zawiozłem dziś do piaskowania

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 04 lut 2010, 12:44
autor: pablo
no przez te mrozy nic nie moge robic bo zimno w garazu jak cholera :) ale w końcu wczoraj odebrałem wózki z piaskowania :) i dzis pojechały do ocynku ogniowego

po ocynkowaniu trzeba będzie wszystko przegwintowac i powoli składac

pozdro

PABLO

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 04 lut 2010, 14:43
autor: monsterk
tylko pospawaj najpierw dziury w tylnym wózku,
jak dla mnie to szkoda kasy na ocynk, i ciekawi mnie jak będzie tylny wózek po tym zabiegu wyglądał

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 04 lut 2010, 14:44
autor: Sadam
i jeszcze co rozumiesz przez przegwintować? pozamieniać na metryczne?

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 04 lut 2010, 14:49
autor: monsterk
Sadam pisze:i jeszcze co rozumiesz przez przegwintować? pozamieniać na metryczne?

Raczej zdjąć warstwę cynku z gwintów, chyba o tym napisał

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 04 lut 2010, 14:58
autor: pablo
dokładnie trzeba bedzie zdiąc warstwe ocynku gwintownikami calowymi

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 04 lut 2010, 15:00
autor: Sadam
miałem nadzieję, że taka będzie odpowiedź ;) bo przerabianie to by była masakra

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 04 lut 2010, 19:52
autor: se7ven
monsterk pisze:tylko pospawaj najpierw dziury w tylnym wózku,
jak dla mnie to szkoda kasy na ocynk, i ciekawi mnie jak będzie tylny wózek po tym zabiegu wyglądał

Ja widzę jedną od spodu - z góry to będą na 99%. Ogólnie słaba toczona przez korozję blacha.
Ocynkowanie sprawę załatwi - przecież jeszcze nic się nie rozpadło. :razz:
Dostanie dobre koła i będzie śmigać - trzasków i tak nie słychać bo z tyłu. :mrgreen:

Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja

: 04 lut 2010, 21:58
autor: markfive
Pablo
Ogólnie projekt ciekawy ale dopiero ukończona całość pokaże kto miał rację a kto nie.

Wtrącę swoje trzy grosze w sprawie felg 14" . Dobrze dobrane felgi diametralnie zmieniają i poprawiają wygląd każdego auta. Na ilustracji z 14 grudnia DSC01209.JPG wygląda to bardzo dobrze.
...Ale by tak to wygladało w realu musisz te felgi założyć na dystansach. Z tyłu to jest wykonalne i gdy nie będą opony ocierać o mocowanie ośki wachacza i wachacz będzie OK.
Z przodu jest poważny problem wynikający z geometrii skrętu w mini i ruchu całego koła do przodu i do tyłu przy skręcie. Już nawet przy fabrycznych kołach, ruch taki przód / tył występuje. Czym szersza felga i czym dalej od osi zwrotnicy zamocowane jest koło te ruchy przód/tył są coraz większe. Może nawet braknąć miejsca w nadkolach. Nie tylko z przodu gdzie można podciąć ale także z tyłu gdzie jest pionowe nadkole wewnetrzne.
Tak więc mocno problematyczne jest takie ustawienie.
Być może uda się gdy "wepchniesz" te koła bardziej do wewnątrz. Wersje mini turbo jeździły na 14" ale na innych felgach. Wiem, że "wepchnięcie" kół zepsuje całą koncepcję Twojego "bodykitu". Dlatego lepiej sprawdzić to przed jego wykończeniem i ewentualnie dać węższe nadkola zewnętrzne.

Pchaj robotę do przodu . Nie zniechęcaj się !