Re: MINI 1000 MK3 1975...tracacy moc
: 12 mar 2010, 23:49
Mini to nie zabawka to pasjjjjja .Pozdro Waldek
To niczego w tym względzie nie zmieni. Problem zwiazany jest z tzw. zjawiskami falowymi które występują w układach ssących i wydechowych. Ich wpływ zwiazany jest z długością kanałów łącznie z długością kolektora. Gdyby były cztery oddzielne kanały można by przy pomocy dość skomplikowanych wzorów matematycznych wyliczyć te długości dla okreslonej pojemności silnika, średnicy zaworów itd. i całość wyrównoważyć podobnie jak oblicza się wyczynowe kolektory wydechowe. Jeden wspólny kanał dla dwu sąsiednich cylindrów wprowadza "zamieszanie" i dość trudno nad tym zapanować. Można coś kombinować ze stopniem sprężania jednego z cylindrów , są również wałki typu scatter o dwu różnych czasach rozrzadu dla 1/4 i 2/3 ale nie są to rozwiązania dla zastosowań drogowych czy codziennej jazdy.Darek Kostrubal pisze:...jak by je delikatnie powiększyć w porównaniu do średnicy cyl. 1 i 4 to powinno być dobrze ( ? )
No to coś już będziesz mógł podziałac w temacie. Jeżeli w dotychczasowych czy kolejnych poszukiwaniach wykryjesz już jakąś usterkę napisz o tym. Żeby na koncu nie okazało się, że te wszystkie rady nie były potrzebne, a problem rozwiązał sie samretrorower pisze:...na poczatku tygodnia powinienem otrzymac z MINISPARES nowa cewke...
Kolego, nikt nie będzie udzielał Ci w nieskończoność ciągle tych samych rad.retrorower pisze:by byc pewnym, obecnie filtr paliwa mam tuz za bakiem, jest to nowy filtr. byc moze powinien on znajdowac sie za pompa paliwa a tuz przed gaznikiem, prosze o porade
Spokoretrorower pisze:dziekuje, zapytalem-dla pewnosci