Re: MCS - R53 - AleX
: 15 cze 2012, 20:13
Dawno dawno update'a nie robiłem a zmieniło się.... co najmniej sporo
ograniczę się do ostatniego tygodnia :p
... zrobiłem trochę "gangsta"detailingu (Gawron AutoDetailing -> przyciemnianie.com.pl) i przyciemniłem szyby tylne najbardziej jak się da:
http://images40.fotosik.pl/1636/b421424ec8ca1bb7gen.jpg
ale to nie tylko z pobudek stylistycznych ;D
głównie aby nie było widać środka, który to po lekkie diecie wygląda tak:
http://images42.fotosik.pl/419/91790496aa237ae8gen.jpg
(fotka w trakcie skrobania mat bitumicznych i jeszcze przed przyciemnieniem szyb)
Bilans:
-0,5kg -> półka tylna
-6kg -> każde z oparć tylnych
-3,6kg -> siedzisko kanapy
-3kg -> każdy z boczków tylnych plastikowych
-2kg -> głośniki tylne
-6,5kg -> elementy montażowe/pasy/śrubki/uchwyty
in total ~30kg z auta poszło!
wyjdzie jeszcze więcej bo nie mogłem wyjąć jednych pasów i nie zważyłem mat wygłuszających.
Aktualnie auto stoi w PrzemoCar i ponoć w poniedziałek wieczorem ma być już gotowy wspawany rollbar.
Coś w ten deseń (nawet kolor auta ten sam) tylko bez orurowania części przedniej:
http://images37.fotosik.pl/1609/92d42493da006483.jpg
Chwilę przejechałem się z totalnie wybebeszonym tyłem (-30kg), wyjętym fotelem pasażera (-30kg) oraz wsadzonym kubełkiem (-20kg w stosunku do seryjnego fotela). Całość dalej około 80kg wyjętych z auta i muszę przyznać, że KOSMOS. Zupełnie inny samochód. Z 1180 na 1100kg i czuć różnicę dupohamownią, chyba, że mi się wydaje xD
Podjadę na wagę już po założeniu rurek "z PCV" i wsadzeniu drugiego Bimarco
Poza tym auto jeździ na Etanolu (konkretnie E85), ma wtryski od RS4 550cc, intercooler od wersji GP, customowy dolot i coś tam jeszcze
pozdr
ograniczę się do ostatniego tygodnia :p
... zrobiłem trochę "gangsta"detailingu (Gawron AutoDetailing -> przyciemnianie.com.pl) i przyciemniłem szyby tylne najbardziej jak się da:
http://images40.fotosik.pl/1636/b421424ec8ca1bb7gen.jpg
ale to nie tylko z pobudek stylistycznych ;D
głównie aby nie było widać środka, który to po lekkie diecie wygląda tak:
http://images42.fotosik.pl/419/91790496aa237ae8gen.jpg
(fotka w trakcie skrobania mat bitumicznych i jeszcze przed przyciemnieniem szyb)
Bilans:
-0,5kg -> półka tylna
-6kg -> każde z oparć tylnych
-3,6kg -> siedzisko kanapy
-3kg -> każdy z boczków tylnych plastikowych
-2kg -> głośniki tylne
-6,5kg -> elementy montażowe/pasy/śrubki/uchwyty
in total ~30kg z auta poszło!
wyjdzie jeszcze więcej bo nie mogłem wyjąć jednych pasów i nie zważyłem mat wygłuszających.
Aktualnie auto stoi w PrzemoCar i ponoć w poniedziałek wieczorem ma być już gotowy wspawany rollbar.
Coś w ten deseń (nawet kolor auta ten sam) tylko bez orurowania części przedniej:
http://images37.fotosik.pl/1609/92d42493da006483.jpg
Chwilę przejechałem się z totalnie wybebeszonym tyłem (-30kg), wyjętym fotelem pasażera (-30kg) oraz wsadzonym kubełkiem (-20kg w stosunku do seryjnego fotela). Całość dalej około 80kg wyjętych z auta i muszę przyznać, że KOSMOS. Zupełnie inny samochód. Z 1180 na 1100kg i czuć różnicę dupohamownią, chyba, że mi się wydaje xD
Podjadę na wagę już po założeniu rurek "z PCV" i wsadzeniu drugiego Bimarco
Poza tym auto jeździ na Etanolu (konkretnie E85), ma wtryski od RS4 550cc, intercooler od wersji GP, customowy dolot i coś tam jeszcze
pozdr