Strona 3 z 4
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 13:09
autor: Konrad K_2
kazdy dosiadał v-teca
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 13:37
autor: ress
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck
przegapilem... a od dluzszego czasu chcialem jechac na hamownie z moim ;( ;( ;(
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 13:44
autor: g00dMan
wow rewelacyjne HDRki :O więcej więcej więcej!
prośba o linki do większych rozmiarów na tapetkę
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 14:01
autor: macko
Hej, hej.
Dzięki wszystkim, którzy się pojawili mimo "wilgotnej" aury i podziękowania da Kuby, który poświęcił nam dużo czau i podzielił się wiedzą na temat jak powinno się czytać wykresy z hamowni. Poniżej mój wykres z rolek.
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 14:13
autor: flapjck1
moj
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 14:38
autor: AleXander
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 15:04
autor: hello
te dwa MCS-y co były to oba przedlift bez modów, czy czerwony miał coś zmieniane?
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 15:09
autor: AleXander
oba to przedliftowe - oba 06/2004 żeby było śmieszniej - bez modyfikacji, póki co
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 15:19
autor: hello
aha, dzięki za wyjaśnienie bo trochę miałem też zagwozdkę czy czerwony nie jest polift bo kolega (zdaje się właściciel) ma wpisane w profilu rocznik 2006
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 18:15
autor: pididi
Ja mam pytania!
AleXander, w swoim podpisie podajesz moc silnika bez korekcji wg. normy DIN - czy tak zawsze powinno się podawać? Ja dostałem wykres już z korekcją.
Dalej - temperatura powietrza zasysanego to odczyt po OBDII?
I ostatnie - na jakim biegu był wykonywany pomiar?
Naprawdę spoko moc wypluły te seryjne MCSy!
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 19:51
autor: Michauu
Dzięki za fajnie spędzony dzień i załączam mój wykres
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 19:56
autor: AleXander
Podaje moc na silniku wg. pomiaru a norma jest dolozona bonusowo (rozne normy dawaly rozne wyniki - roznice byly rzedu kilku KM), nie wiem czy tak sie powinno
ile Ci wyszlo po korekcie PIDIDI?
Temperatura pow zasysanego byla z czytywana z OBD i jest to wartosc z czujnika za intercoolerem. W najwyzszym punkcie bylo chyba kolo 60-70stopni. (ciekawym experymentem bylo polewanie IC zimna woda z butelki podczas pomiaru czerwonego MCS'a:)
Wydaje mi sie ze na 5 albo 6. Nie dam sobie glowy urwac.. Chyba 5
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 19:57
autor: Vilreen
hello pisze:aha, dzięki za wyjaśnienie bo trochę miałem też zagwozdkę czy czerwony nie jest polift bo kolega (zdaje się właściciel) ma wpisane w profilu rocznik 2006
racja, moj blad, nie zauwazylem nawet - dziekuje
juz poprawilem w profilu
Samochodzik to totalna seria, ale tak jak Alek mowi, zmiany predzej czy pozniej nadejda
@pididi - pomiar byl na 5tce o ile dobrze mi sie zdaje. Wiesz, moc bez normy DIN to po prostu Twoja rzeczywista moc, wiec chyba lepiej ja podawac niz taka dla warunkow idealnych... Wykresy sa bez korekty, tylko wartosc liczbowa dla normy DIN jest podana
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 20:06
autor: pididi
AleXander pisze:Podaje moc na silniku wg. pomiaru a norma jest dolozona bonusowo (rozne normy dawaly rozne wyniki - roznice byly rzedu kilku KM), nie wiem czy tak sie powinno
ile Ci wyszlo po korekcie PIDIDI?
Temperatura pow zasysanego byla z czytywana z OBD i jest to wartosc z czujnika za intercoolerem. W najwyzszym punkcie bylo chyba kolo 60-70stopni. (ciekawym experymentem bylo polewanie IC zimna woda z butelki podczas pomiaru czerwonego MCS'a:)
Wydaje mi sie ze na 5 albo 6. Nie dam sobie glowy urwac.. Chyba 5
Jak hamowałem w kwietniu (wówczas po zrobionym wydechu/kolektorze/dolocie) wyszło 190.5KM/232Nm po korekcj wg. normy DIN70020.
Duża ta temp. Kurde miałem cichą nadzieję, że ominę wymianę IC
Zmieniła się temp po tym polewaniu? Myślałem kiedyś o takim DIY natrysku
Re: Hamownia i mini spotkanie
: 07 lis 2010, 20:16
autor: AleXander
Cytujac hamownika Kube to "90% aftermarketowych IC jest gorszych niz ten stockowy" wiec nie wiem czy jest sens wymieniac. FMIC chyba tylko
ja mam pomysl zeby zrobic tak wlot zeby faktycznie kierunkowo szlo powietrze na intercooler anie w komore silnika poprostu.
Wg normy to ja mam 185 a Piotrek w czerwonym mial 195 w serii
tyle jesli chodzi o normy
Jaki kolektor i wydech dales?