Strona 25 z 34

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 25 lis 2010, 18:43
autor: markfive
Konrad K_2 pisze:z przodu jest intercooler i chłdodnia oleju - wyjasnie dokładnie jak wróce z pracy :-)

No własnie, przydało by się opisać / pokazać projekt całościowo i bardziej szczegółowo. Pokazanie samego tematu chłodnicy z tyłu bez powiązania z silnikiem, jego mocą i konfiguracją doładowania prowadzi tylko do jałowego omawiania tematu tylko dla samego zaistnienia na forum z jakąś ciekawostką.
Tak jak sugeruje Gibki jest jeszcze możliwość włączenia w obieg nawet sporej dodatkowej chłodnicy pochodzącej na przykład ... z centralki ogrzewania wnętrza dawnej Nysy czy Żuka. Taka centralka miała solidny wkład długości około 50 cm szerokości 12 cm i grubosci ok 8 cm. Wymiary podaję z pamięci ale sądzę, że jestem blisko. Można by taki element umiescić zaraz za dolnym pasem pod zderzakiem.

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 25 lis 2010, 22:22
autor: Konrad K_2
Jesli ktoś sledzi temat powinien się zorientować , aktualizuje dość czesto.

ale zeby uszczegółowić

pompa jest na pasku motocyklowa ze zmienionym kołem pasowym (na pompie jest orginalny odpowietrznik) dalej silnik i na zaślepce głowicy gdzie w orginale zamintowana jest pompa jest wejście/wyjscie układu oraz kolejny odpowietrznik.
Dalej pod samochodem wężami do chłodnicy z laguny V6 (jakiej 65x50 cm) na chłodnicy pojedynczy wentylator uruchamiany z 2 czujników (w głowicy i chłodnicy). Wentylator moze pracować niezależnie od tego czy samochód jest włączony czy nie.

Podobny układ jest w 1.8 T urbiego z tym ze tam na przodzie jest jescze mała nagrzewniczka a z tyłu troche mniejsza chłodnica z 2 wentylatorami.

oba układy sie sprawdzają...

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 25 lis 2010, 23:44
autor: Gibki Staruszek
o.k ważne ,że się sprawdza ...

ps. zniszczyłeś moje dzieło ... :cry:

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 26 lis 2010, 11:18
autor: markfive
Konrad K_2 pisze:Podobny układ jest w 1.8 T urbiego z tym ze tam na przodzie jest jescze mała nagrzewniczka a z tyłu troche mniejsza chłodnica z 2 wentylatorami.

oba układy sie sprawdzają...

Skoro sie już sprawdzają to po co pytać innych o zdanie. Pokazać gotowy działajacy system najlepiej już po testach drogowych i tyle. :smile:

Jeżeli chodzi o śledzenie tematu to widzę, że cały czas jest to niekończąca sie seria prób i błędów i tak na prawdę żaden temat nie jest doprowadzony solidnie do końca. Nie traktuj tego jako złośliwość. Cenne jest to, że działasz. Wiem, że największą satysfakcję sprawia po prostu samo grzebanie przy aucie i jego kolejne modyfikacje a nawet siedzenie na stołku i patrzenie na swoje dzieło. Sam tak mam, z tą różnicą, że miniakiem w międzyczasie grzebania zrobiłem jakieś 150 tys km a później metro ponad 70 tys km w ciągu czterech lat. Oba te auta na wstępie były już raczej w stanie ostatecznym ( czytaj kupa złomu).

Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuję na prezentację auta w ruchu na przykład na jakiejś imprezie na torze w Kielcach czy Radomiu w przyszłym sezonie.

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 26 lis 2010, 12:21
autor: Konrad K_2
markfive pisze:Skoro sie już sprawdzają to po co pytać innych o zdanie. Pokazać gotowy działajacy system najlepiej już po testach drogowych i tyle. :smile:

nie pytam - pokazuje i rozwiewam wątpliwości :-)

markfive pisze:Jeżeli chodzi o śledzenie tematu to widzę, że cały czas jest to niekończąca sie seria prób i błędów i tak na prawdę żaden temat nie jest doprowadzony solidnie do końca.

No takie życie z "prototypem"
dlatego teraz jest rozbierany i składany od nowa na sprawdzonych rozwiązaniach

markfive pisze:Nie traktuj tego jako złośliwość. Cenne jest to, że działasz. Wiem, że największą satysfakcję sprawia po prostu samo grzebanie przy aucie i jego kolejne modyfikacje a nawet siedzenie na stołku i patrzenie na swoje dzieło. Sam tak mam, z tą różnicą, że miniakiem w międzyczasie grzebania zrobiłem jakieś 150 tys km a później metro ponad 70 tys km w ciągu czterech lat. Oba te auta na wstępie były już raczej w stanie ostatecznym ( czytaj kupa złomu).


widziałeś tego miniaka na wstępie wiec mysle ze i tak jest duzo zrobione przez kogoś kto sie wszystkiego samochodach uczył na tym mini

Pozdrawiam i z niecierpliwością oczekuję na prezentację auta w ruchu na przykład na jakiejś imprezie na torze w Kielcach czy Radomiu w przyszłym sezonie.[/quote]

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 26 lis 2010, 22:25
autor: Konrad K_2
odchodząc od tematy takie sobie przełączniczki wlaśnie robie

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 04 gru 2010, 17:25
autor: Konrad K_2
Przymiarka klatki "od malucha"

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 04 gru 2010, 23:00
autor: Saint
fotele z EVO?

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 04 gru 2010, 23:10
autor: Konrad K_2
Krakowski Vintage

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 06 gru 2010, 14:55
autor: Andrews_poz
z calym szacunem do projektu ale kolo foteli z Evo to to nie lezalo :D

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 06 gru 2010, 23:40
autor: Konrad K_2
Andrews_poz pisze:z calym szacunem do projektu ale kolo foteli z Evo to to nie lezalo :D

:lol:

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 03 sty 2011, 19:37
autor: Saint
Konrad K_2 pisze:Krakowski Vintage

krakowski VANTAGE, czyli Ryszard Kolarski. Nawet nie wiedziałem że to 5 minut z buta ode mnie z pracy :mrgreen:

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 09 sty 2011, 23:24
autor: Konrad K_2
no to jak mowa o fotelach - to są na etapie "odświeżania" i będą troszkę przeprojektowane

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 08 mar 2011, 20:35
autor: Konrad K_2
wiosenne karszerowanie garażu i ramy

Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD

: 08 mar 2011, 20:54
autor: AleXander
Rok temu byly identyczne zdjecia ;)