Re: Pchełka Z -- Konrad -- POMIDOR ---RWD
: 29 cze 2011, 21:45
niewygodne pytanie 

połowe ich rozumiem ...... ale raszta juz jest tak zakręcona ze nie mam pojęcia o co chodziGibki Staruszek pisze:ps. ciekawe rysunki techniczne Ci zapodali ....
metro i mini - te same kłopoty. Prędzej z Rovera serii 100 chociaż nadal jest problem prowadzenia tylnej osi na "swobodnie obracających się w płaszczyźnie poziomej piastach z ustabilizowaniem których trzeba walczyć".Gibki Staruszek pisze:...A może piasta i wahacze od Metro?
rozumiem co czną mi przekazać , ale cięcie i gwintowanie zwrotnicy nie uważam za dobre i bezpieczne rozwiązanie .markfive pisze:Ludzie z forum na którym pokazujesz swój projekt usiłują Ci przekazać to o czym pisałem wcześniej. Rozwiązanie które tworzysz nie będzie działać właściwie.
Od renówki nic by nie zmianiło , bo piasta dalej była by ruchoma (skrętna) zresztą metro teżGibki Staruszek pisze: Ja się zastanawiam czemu nie dałeś na tył piasty od renówki ? mocny przegób, pewnie mocniejsze wahacze, mcpherson, i zrobienie samej ramy pod silnik od nowa łatwiejsze,
Chesz mieć 12'' koła ?
A może piasta i wahacze od Metro?
niema sptrawy , słucham każdej uwagi , nie z każdą się zgadzammarkfive pisze:Konrad i nie myśl, że krytycznymi postami chcemy ci "dokopać". Projekt jest ciekawy, a problemy trzeba jakoś rozwiązywać
tak jest to najlepsze rozwązanie jesli chodzi o panowanie nad geometrią zawieszeniase7ven pisze:Tylna rama z MGF rozwiązuje kilka problemów i można regulować geometrię.
Będę miał czas to zobaczę czy taką adaptację można zrobić. Jeżeli tak to moc rzędu 120 i więcej na silniku K-serii może być ciekawa w RWD.