Drail pisze:Czekam na relacje

część pierwsza zrobiona

montaż wskaźnika i podpięcie napięcia tak jak pisał Bilol od zapalniczki.Taki tutek:
1. Puszkę zegara zamontowałem takimi sprytnymi aluminiowymi kątowniczkami do śrubki zegara głównego więc jest nawet estetycznie i tak jak u Bilola nie wymagało robienia żadnych dziur i psucia auta. Dodatkowo rant puszki przykleiłem cienkim paskiem taśmy akrylowej 3M do boku głównego wskaźnika, żeby nie było drgań. Zegar główny najlepiej odkręcić, przykręcany na dwa torxy. Wtedy można łatwo nim operować i mamy miejsce na przykręcenie mocowanie naszej puszki
2. Kabelek puściłem pod kierownicą do tunela środkowego gdzie przylutowałem + i - do kabelków od zapalniczki. Zestaw przewodów zawierał w sobie już bezpiecznik więc jest wszystko ja trzeba w razie zwarcia. Boczek od kokpitu środkowego jest na zatrzaski łatwo się zdejmuje więc tam można sobie przepchnąć przewód.
3. tunel tylko uniosłem do góry - odkręcilem śrubki z uchwytów na napoje i uniosłem blokując sobie z boku podpórką żeby nie rozpinać wszystkiego. Wtyk od zapalniczki wypiąłem i przeciągnąłem tak że miałem na tyle tego kabelka by swobodnie sobie lutować.
Wszystko złożyłem z powrotem i podświetlenie zegara działa po włączeniu zapłonu
teraz muszę zamontować adapter na przewód wodny i puścić przewód od czujnika. Myślę, że puszczę go albo jak Bilol, albo przez wnękę z filtrem pyłkowym
