Strona 4 z 7

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 12:23
autor: Jaśnie Panicz
Ciężka sprawa nikt nie chce rozmawiać z detalicznymi, to tak jak ja od pół roku rozmawiam z Brembo w sprawie ceramicznych klocków:)

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 12:24
autor: lookee94
Patrząc po ilości osób to już pod hurt podchodzi xD

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 12:56
autor: Jaśnie Panicz
To może jak będzie parę osób to załatwi się za 1800 od ASO PSA?

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 13:13
autor: dawid
w peugeot tez zaczyna sie w dupie przewracac

4 stycznia cena 2200 brutto

dzis dzwonie czesc juz kosztuje 2418 brutto

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 13:14
autor: Jaśnie Panicz
dawid pisze:w peugeot tez zaczyna sie w dupie przewracac

4 stycznia cena 2200 brutto

dzis dzwonie czesc juz kosztuje 2418 brutto

To mogłem kupować przed końcem roku, teraz powiedzą wie Pan euro w górę dolar w górę.

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 14:26
autor: Jaśnie Panicz
Mogę mieć za ok. 2050 zł na dzień dzisiejszy.

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 14:30
autor: lookee94
Z peugeot-a? To jest 1920LL? Jak z gwarancją?

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 14:37
autor: Jaśnie Panicz
lookee94 pisze:Z peugeot-a? To jest 1920LL? Jak z gwarancją?
Pisałem o 1920RT, myślę że Twoja będzie tańsza, tak od dealera PSA w Polsce, od którego biorę różne rzeczy i mam kumatego gościa.
No gwarancja jak to od dealera 2 lata.

Śmieszą mnie trochę Ci wszyscy co to tam znajdują te pompy na ebayu czy tam gdzieś na stronach rumuńskich i oszczędzają 100 w tą czy w tą, ciekaw jestem co zrobią jak trzeba będzie reklamować, no ale każdy robi jak chce.

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 16:50
autor: lookee94
Jaśnie Panicz pisze:
lookee94 pisze:Z peugeot-a? To jest 1920LL? Jak z gwarancją?
Pisałem o 1920RT, myślę że Twoja będzie tańsza, tak od dealera PSA w Polsce, od którego biorę różne rzeczy i mam kumatego gościa.
No gwarancja jak to od dealera 2 lata.

Śmieszą mnie trochę Ci wszyscy co to tam znajdują te pompy na ebayu czy tam gdzieś na stronach rumuńskich i oszczędzają 100 w tą czy w tą, ciekaw jestem co zrobią jak trzeba będzie reklamować, no ale każdy robi jak chce.
Ja ostatnio słyszałem, że w peugeocie, żeby uznali gwarancje trzeba całe auto odstawić. A jak zobaczą mini zamiast Peugeota to może być średnio z ta gwarancją

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 18 sty 2017, 17:01
autor: flapjck1
gwarancja na czesc kupiona w serwisie jest uznawana pod warunkiem montazu tejze w serwisie - trzeba miec na to papier - rachunek, fakture

normalna praktyka

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 22 sty 2017, 17:26
autor: Inferno
Ciekaw jestem ile taka usługa kosztuj e w Peugeocie ?
Swoją droga trochę koncerny samochodowe Europę traktują jak miejsce gdzie się można odkuć. BMW za pompy wymieniane na gwarancji w USA każe płacić nam, cena wzrosła 4 krotnie, VW zaraz tez coś wykombinuje za aferę dieselgate. Ostatnio w TVN Turbo był program gdzie kobiecie zacięła się stacyjka w Dodge'u. Producent znał sprawę i ogłosił akcje serwisowa, w Stanach wymieniają na gwarancji. W Polsce tej pani powiedzieli 4tyś pln. Dopiero jak dziennikarz zaczął drążyć to wymienili jej na gwarancji. Jakieś jaja facepalm

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 01 lut 2017, 21:30
autor: Jaśnie Panicz
Czy ktoś montował pompę z PSA 1920RT do MINI i mu wszystko działa już przez dłuższy czas? np. 2 lata?

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 13 lut 2017, 12:35
autor: Jaśnie Panicz
Czy ktoś wymieniał może w pompie wysokiego ciśnienia sam zawór pompy? Gdzie to można kupić, kto to robi, jakieś numery?

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 27 lut 2017, 14:13
autor: dawid
W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:

Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT

z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".

Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

: 27 lut 2017, 14:30
autor: Jaśnie Panicz
dawid pisze:W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:

Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT

z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".

Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość

No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)