Strona 4 z 4

Re: Bicie na dolnym kole rozrządu

: 03 kwie 2019, 09:25
autor: Sadam
monsterk pisze:
lilek pisze:
150 to dokręca się koło zamachowe, koło pasowe 102Nm
To zależy w którym miejscu w Haynesie sprawdzisz bo raz jest 102 a raz 150

a w starej żółtej wersji 150-155Nm

Re: Bicie na dolnym kole rozrządu

: 03 kwie 2019, 12:39
autor: flapjck1
To ja wam dołożę materiału do dywagacji :)

Re: Bicie na dolnym kole rozrządu

: 03 kwie 2019, 12:41
autor: flapjck1
I jeszcze Austin metro - jak wiemy silniki te same

Re: Bicie na dolnym kole rozrządu

: 03 kwie 2019, 16:30
autor: hillman
Po pierwsze , jeśli klin jest nowy i koło wchodzi bardzo ciasno to 100Nm to OK ... chodzi o pasowanie a nie moment dokręcania. A po odgięciu podkładki prędzej zawory wyjdą tłumikiem niż ustrojstwo się odkręci :-) Przypomnę że koło z tłumikiem jest z żeliwa , a prasowane z stali. Przypominam PASOWANIE a nie dokręcanie na małpę :-) Luz jest kasowany i blokowany na klinie. Proszę zobaczyć jak jest frezowany wpust.. Pod kilkoma stopniami.
Sadam ... A dla czego w starym pisali co innego ? Proste. Dawniej czop był utwardzany a nakrętka kuta. Dawna szkoła.