Strona 4 z 4

Re: Paliwo

: 21 paź 2010, 11:24
autor: Jerzy
Z moich doświadczeń wynika że na wypalanie gniazd i zaworów większy wpływ ma ustawienie zbyt ubogiej mieszanki niż rodzaj paliwa. Próby bardzo oszczędnej regulacji silnika w Mini prawie zawsze kończą się taką awarią.

Re: Paliwo

: 21 paź 2010, 11:32
autor: wujazz22
Wiec wyszlo tak:

Source Vehicle : Mini
Engine type & CC : A+ 998 cc Transverse mounted
Fueling : HS4 FZX1415 with Tamperproof Capstat, AAC Needle, Red Spring
Engine features :
Servo Assisted Brakes
A10 emissions
1st Alternative compression ratio
95 Ron Unleaded petrol
Pre-engaged starter
ADO 20 Design variants
Gearbox features :
Std. Ratio Rod Change gearbox with Pot Joints
3.105:1 Final Drive

jedynie nie wiem co wpisac w pole "Engine Code Suffix" bo to co spisalem z silnika to
99HD81 104554

Re: Paliwo

: 21 paź 2010, 11:42
autor: markfive
wujazz22 pisze:...99HD81 104554


To wystarczy - D81 to silnik z głowicą przystosowaną do paliwa bezołowiowego 95.

Re: Paliwo

: 21 paź 2010, 11:48
autor: wujazz22
Dziękuje Bardzo! :-) wszystko już jasne :-) zabieram się dziś za sprawdzenie pływaka wiec jeszcze tu dziękuje za Twoja instrukcje bardzo dokładna (w innym Topicu) krok po kroku :-)