Kolejny wykres porównawczy z hamowni.
Silnik 1,0 seria:
Gaźnik HS4, seryjny filtr powietrza,
Kolektor LCB , tłumik przelotowy
AFR - generalnie troszkę za ubogo
Aparat zapłonowy do minimalnej korekty
Zmiany w głowicy - skorygowane kanały ssące i wydechowe.
Silnik 1,3 LCB
Gaźnik HIF 44 iglica BFY, ram pipe i filtr gąbkowy
Kolektor Big LCB, tłumik Fletcher 52mm
AFR - poprawny do 3500obr/min następnie za ubogo
(potrzebna zmiana iglicy na inną w tej konfiguracji)
Silnik 1,3 seria Cooper (
auto Agnieszki)
Wszystko seryjne oprócz tłumika
Iglica BFY
AFR - za bogato do 3500obr/min dalej poprawnie (wytarta iglica?)
Na wykresach widać wyraźnie, że nie zawsze montaż części tuningowych przynosi
odpowiednie efekty - przebieg momentu obrotowego i mocy