Strona 4 z 4

Re: hamownia

: 25 sie 2009, 20:37
autor: se7ven
Teraz "pucharówka" jeszcze wymaga dopieszczenia ( moc wzrosła o 4km moment o 12Nm )
w porównaniu do tego na czym jeździłem.

Re: hamownia

: 26 sie 2009, 10:51
autor: macko
piękny moment w pucharówce :D gratulacje!

macko

Re: hamownia

: 27 sie 2009, 20:06
autor: se7ven
Dziękuję za uznanie. Dzisiaj pół dnia walki z zapłonem aby wyrównać początek do 2000 obrotów i się udało. :razz:

Re: hamownia

: 05 lis 2009, 14:46
autor: se7ven
Kolejny wykres przed zimowymi modyfikacjami czyli jak było na APMC auta "Burasa".

Re: hamownia

: 05 lis 2009, 20:53
autor: flapjck1
uuuu u Bogusia to niekiepsko wyglada :)

Re: hamownia

: 05 lis 2009, 21:04
autor: se7ven
Na 2010 zrobimy tak, że będzie dobrze. :wink:
Ten silnik był praktycznie "ze złomu" i robiony na szybko- co nagle to po diable. Jest czas, koncepcja, trochę modów i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jedno jest pewne, że tylny wózek chyba pójdzie na złom i tak się dziwię jak Boguś zrobił wyniki na takim ustawieniu geometrii z tyłu! :mrgreen:

Re: hamownia

: 05 lis 2009, 21:08
autor: flapjck1
bedzie rama czy po calosci idzie w beleczke?

Re: hamownia

: 05 lis 2009, 21:10
autor: se7ven
W zależności od portfela-zobaczymy :!:

Re: hamownia

: 05 lis 2009, 22:36
autor: monsterk
Jak zwykle, tajemnice!

Re: hamownia

: 06 lis 2009, 18:36
autor: se7ven
Zapytaj Bogusię ile da Bogusiowi bo dla mnie to na razie jest tajemnica. Oprócz wymontowania silnika i tylnego wózka więcej nie robimy(tzn. wózek trzeba).

Re: hamownia

: 19 lis 2009, 18:39
autor: se7ven
Kolejny wykres porównawczy z hamowni.



Silnik 1,0 seria:
Gaźnik HS4, seryjny filtr powietrza,
Kolektor LCB , tłumik przelotowy
AFR - generalnie troszkę za ubogo
Aparat zapłonowy do minimalnej korekty
Zmiany w głowicy - skorygowane kanały ssące i wydechowe.

Silnik 1,3 LCB
Gaźnik HIF 44 iglica BFY, ram pipe i filtr gąbkowy
Kolektor Big LCB, tłumik Fletcher 52mm
AFR - poprawny do 3500obr/min następnie za ubogo
(potrzebna zmiana iglicy na inną w tej konfiguracji)

Silnik 1,3 seria Cooper (auto Agnieszki)
Wszystko seryjne oprócz tłumika
Iglica BFY
AFR - za bogato do 3500obr/min dalej poprawnie (wytarta iglica?)

Na wykresach widać wyraźnie, że nie zawsze montaż części tuningowych przynosi
odpowiednie efekty - przebieg momentu obrotowego i mocy :mrgreen:

Re: hamownia

: 12 gru 2009, 16:40
autor: monsterk
dzisiaj byliśmy na hamowni w dwa miniaki jeden MPI i drugi gażnikowy, w mpi wyszło 80KM i 110 Nm a w gażnikowcu 74 KM, niutków nie wiemy ile bo brak obrotomierza i spieszący się operator nie ogarnął tematu

Re: hamownia

: 12 gru 2009, 18:37
autor: humin
to wykresów też brak? jak są to dawaj je tu :D

Re: hamownia

: 12 gru 2009, 18:57
autor: monsterk
ja wykresów nie mam, ma je Radek ale on się nie loguje na forum, podobnie jak August, a Augusta wynik mi się nie podoba albo inaczej pomiar, trzeba do jego miniaka założyć obrotomierz aby pomiar był wiarygodny.

Re: hamownia

: 15 gru 2009, 11:50
autor: macko
a na której hamowni byliście?