Re: 19.06 1-sza eliminacja Pucharu Mini 2010 + zlot w Sielpii
: 22 cze 2010, 08:41
Wrzuciłem na stronę wyniki w generalce i klasach. Ciekawie wygląda to w odniesieniu do pojemności i mocy silników
Punktów do rozliczenia sezonu już jednak sporo. Przy niskiej obsadzie klas warto więc po prostu regularnie brać udział. To na końcu z pewnością procentuje i puchar może być w zasięgu teoretycznie dla każdego.
Myślę, że decyzja podziału klas na ORG i PRO była słuszna. Jest więcej pucharów. Tworzy się nowa rywalizacja pomiedzy kierowcami aut o zbliżonych możliwościach. Nie ma więc powodów do komentarzy "wygrał bym gdybym miał to czy owo a z nimi i tak nie mam szans"
Sezon się dopiero rozkręca. Dobrze było by, by w Poznaniu ruszyli d. miejscowi posiadacze miniaków. W poprzednich sezonach kilka osób pojawiało się w seryjnych autach. Tym razem mocno zachęcamy do powiększenia obsady klasy 1000 ORG. W pozostałych aut nie powinno brakować.
strona markfive
Punktów do rozliczenia sezonu już jednak sporo. Przy niskiej obsadzie klas warto więc po prostu regularnie brać udział. To na końcu z pewnością procentuje i puchar może być w zasięgu teoretycznie dla każdego.
Myślę, że decyzja podziału klas na ORG i PRO była słuszna. Jest więcej pucharów. Tworzy się nowa rywalizacja pomiedzy kierowcami aut o zbliżonych możliwościach. Nie ma więc powodów do komentarzy "wygrał bym gdybym miał to czy owo a z nimi i tak nie mam szans"
Sezon się dopiero rozkręca. Dobrze było by, by w Poznaniu ruszyli d. miejscowi posiadacze miniaków. W poprzednich sezonach kilka osób pojawiało się w seryjnych autach. Tym razem mocno zachęcamy do powiększenia obsady klasy 1000 ORG. W pozostałych aut nie powinno brakować.
strona markfive