Re: Przygotowanie MINI do remontu kapitalnego
: 10 mar 2011, 11:34
@1986ChelseaRHD
To o czym pisał Humin, a Potem jeszcze Marek to proza życia. To co się kryje pod lakierem to często masakra Poz tym wychodzi masa pierdół, których wcześniej się nie widzi i nie są to chromowane klamki, czy inne upiększacze. O nich na razie zapomnij. Skoro rozbierasz samochód, a potem chcesz go dłużej użytkować (kilka lat) to warto poświęcić więcej czasu i kasy na jego właściwe przygotowanie. Żebyś sobie potem nie pluł w brodę, że czegoś tam nie wymieniłeś kiedy była dobra okazja. Po prostu prędzej czy później oszczędności się mszczą na właścicielu.
@Saint: o klasycznym miniaku Witka wiedzą tylko najstarsi górale z tego forum ;D
@Witek: ale samochód Sainta RAZ widziałem! nawet nim brykał po torze . Twój to jak Potwór z Loch Ness albo Yeti. Tylko nieliczni widzieli, a inni nie wierzą, że zobaczą
To o czym pisał Humin, a Potem jeszcze Marek to proza życia. To co się kryje pod lakierem to często masakra Poz tym wychodzi masa pierdół, których wcześniej się nie widzi i nie są to chromowane klamki, czy inne upiększacze. O nich na razie zapomnij. Skoro rozbierasz samochód, a potem chcesz go dłużej użytkować (kilka lat) to warto poświęcić więcej czasu i kasy na jego właściwe przygotowanie. Żebyś sobie potem nie pluł w brodę, że czegoś tam nie wymieniłeś kiedy była dobra okazja. Po prostu prędzej czy później oszczędności się mszczą na właścicielu.
@Saint: o klasycznym miniaku Witka wiedzą tylko najstarsi górale z tego forum ;D
@Witek: ale samochód Sainta RAZ widziałem! nawet nim brykał po torze . Twój to jak Potwór z Loch Ness albo Yeti. Tylko nieliczni widzieli, a inni nie wierzą, że zobaczą